Saara Senaatintorilla liveseuranta - ketju! :)
Kommentit (428)
Mua jäi vähän häiritsemään että Michaelin johdolla kiitettiin vain englantilaisia. Brittien loput kolme maata Wales, Skotlanti ja Pohjois-Irlanti jäivät siis ilmeisesti X factoria varten kuvatusta kiitosksesta pois. Noooh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi suomalainen juontaja on?
Joku Cristoffer-nobody. Saaran ystävä.
Se Subin kuuluttaja?
Vierailija kirjoitti:
Dermotin varpaat amputoimaan tän illan jälkeen
Ja korvat. Eikö reppanalle olisi voinut ostaa pipon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme ekaa biisiä oli turhia. Tää lauletaan jotta voi mahdollisen voiton kohdalla näyttää. Käsikirjoitus...
Olenko ainoa jota tämä kommentti naurattaa ihan pirusti😂😁 Mikä asiantuntemus ja kokemuksen syvä rintaääni.
Mä kuulin ton kommentin mun 8vee siskonpoikani äänellä luettuna. Hän on just tollanen omanelämänsä asiantuntija KAIKESSA👍💙
Tuleeko Saaran faneista nyt omistushaluisia "olin alkuperäinen eli ainoa ja oikea fani" -faneja. Dissaatte kaikkia jotka vasta x factorin myötä Saaran löysivät vaikka lobbasittekin koko ajan Saaraa heille? Eli kaikkien pitäisi fanittaa, mutta oikeastaan kukaan muu ei saakaan.
Ihan vaan tällaista pohdintaa liven perään.
Kristoffer Ignatius. Julkihomo ja Saaran parhaita kavereita ilmeisesti.
Apua, surkea yhteys oli wifin kautta läppärillä. Mutta sanonpa mielipiteeni.
Oli hieno show ja Saara veti upeasti kaikkibiisit.
Taustana kaikki joulumarkkinamökit ja kirkko oli mahtavia. Juontajat hyviä kaikki myös se engelsmanni.
Toivon Saaralle voittoa :)
Eivätkö Saaran haukkujat lopeta koskaan? Olen järkyttynyt näistä negatiivisista kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X-factor tuotanto googlailee tuskissaan "who is Michael monroe"
Silloin kun Michael Monroe oli huipulla, hänet tunnettiin maailmalla paremmin kuin Suomessa. Suomessa diggailtiin siihen aikaan Pelle Miljoonaa ja Popedaa, ehkä vähän Kake Randeliniakin?
Älä ole huolissasi, kyllä hänet maailman musiikkibisneksessä muistetaan.
No ei nykypäivän pop-piireissä
Potkittiinko se urpo viimeinkin kisasta pihalle? Torijuhlat? Oikeasti?
Toisaalta järjestetäänhän noitan nykyään joka toiselle suomalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Oli h^÷/&tin kylmä. Odotettiin lapsen kanssa tunti eikä alkanut... kuunneltiin lopulta eka kappale ja lähdettiin ja samoin teki aika moni muukin näköjään. Ihme touhua kun oli niin paljon myöhässä. Ei mitään musiikkia tai spiikkauksia odotusaikana.
No mitä odotit?
Pikaisesti kyhätty tapahtuma jonka ainoa tarkoitus oikeesti oli saada oikeanlaista matskua lauantain lähetykseen. Harmi jos sinä ja Nico-Jamppasi ette viihtyneet tässä ILMAISKONSERTISSA, minkä siellä vielä olisi pitänyt olla .. Titi-nallen vai? Sää oli kylmä, sen varmaan arvasit jo kotoa lähtiessä ja tällaisissa tapahtumissa aikataulut kusee AINA
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Saaran faneista nyt omistushaluisia "olin alkuperäinen eli ainoa ja oikea fani" -faneja. Dissaatte kaikkia jotka vasta x factorin myötä Saaran löysivät vaikka lobbasittekin koko ajan Saaraa heille? Eli kaikkien pitäisi fanittaa, mutta oikeastaan kukaan muu ei saakaan.
Ihan vaan tällaista pohdintaa liven perään.
Tällästä on ollut vähän joo havaittavissa. Toinen on että monet tosi fanit tuntuu kokevan ettei muut oikeen osaa fanittaa Saaraa oikein ja hyvinkin auliisti jopa kärkkäästi jakavat neuvoja miten tämä pyhä rituaali tulee suorittaa;D Oletteko muut huomanneet tätä?
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö Saaran haukkujat lopeta koskaan? Olen järkyttynyt näistä negatiivisista kommenteista.
Ikävää että olet järkyttynyt. En kuitenkaan tiedä yhtään julkisuuden henkilöä josta ei kirjoitettaisi tällä palstalla niin positiivista kuin negatiivistakin kommenttia. Mielestäni Saara ei ole kritiikin yläpuolella eikä jäävi negatiivisille kommenteille x factor -menestyksensä takia. Keskity sinä siihen positiivisen sanoman levittämiseen äläkä anna haukkujille huomiota järkyttyneisyydelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli h^÷/&tin kylmä. Odotettiin lapsen kanssa tunti eikä alkanut... kuunneltiin lopulta eka kappale ja lähdettiin ja samoin teki aika moni muukin näköjään. Ihme touhua kun oli niin paljon myöhässä. Ei mitään musiikkia tai spiikkauksia odotusaikana.
No mitä odotit?
Pikaisesti kyhätty tapahtuma jonka ainoa tarkoitus oikeesti oli saada oikeanlaista matskua lauantain lähetykseen. Harmi jos sinä ja Nico-Jamppasi ette viihtyneet tässä ILMAISKONSERTISSA, minkä siellä vielä olisi pitänyt olla .. Titi-nallen vai? Sää oli kylmä, sen varmaan arvasit jo kotoa lähtiessä ja tällaisissa tapahtumissa aikataulut kusee AINA
Saara saanut eilen tietää keikasta Suomeen. Hyvin vetää. Rentoutunut. Sharon on tehnyt hommansa niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Muumimuki Dermotille, oh no!
No nyt on Dermotillakin joka mamman statussymboli.
Ihan viihdyttävä show oli vaikka en mikään fani olekaan.
t. m30v
Dermot jäätyi ja Saara läähätti hengästyneenä
Viikon päästä uudelleen, Saara sanoi.
Saaran Inststoryssa Dermotilla kyllä on pipo päässään :)
Ihana Saara. Näkee että on kylmissään toivotaan ettei tule kipeäksi ja ääni kulkee kisan loppuun saakka.
Ihana Michael Monroe!