Saara Senaatintorilla liveseuranta - ketju! :)
Kommentit (428)
Nou fiiiöörrr
Elä laula sitä eiiiii
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi suomalainen juontaja on?
Joku Cristoffer-nobody. Saaran ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi äänenlaatu Areenassa kuin ISTV:ssä ym. Hienosti laulaa. Eikä Saara ketään ole odotuttanut vaan X Factor tuotanto.
Playback
Fiksua koska ääntä pitää säästää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut, ja meininki oli ihan eri sfääreissä. Suomessa ei uskalleta huutaa kun hävetään sitä miltä näyttää.
Ainakin one Directionin keikka kyllä kuulosti paremmalta Suomessa. Kuuli vähän sitä musiikkiakin :D1D keikka oli ihan paska. Eihän ne edes osannu laulaa! Mutta yleisölle näytti riittävän että ne on söpöjä ja laulaa sellaisella "en ees haluis olla täällä"-asenteella.
No vähän oli sellaista asennetta kieltämättä eteenkin juuri sillä Louis Tomlinsonilla. Vaan laulamisesta olen eri mieltä. Harry lauloi erinomaisesti, samoin kyllä myös Liam.
Sulla on nyt joku Louisjuttu päällä
Voiko joku lopettaa tuon kansanmunauksen! Miksi se No fear piti vetää tähän :( :(
Hitsit kun säikähtelen noiden pyrojen paukahduksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Impivaaralaiset tuijottamassa hömppäkisan finalistia. Tämä maa ei todellakaan ole mennyt 50-luvulta yhtään eteenpäin. Ihan on sama meininki kun Armi Kuusela palasi vuonna 1952 Miss Universum kisoista.
Vittu kun outo kommentti, onhan se loistava artisti, miksei saisi mennä katsomaan? Vai onko nykyään noloa kerääntyä yhteen iloitsemaan jostain, tai kannustaa?
Nykyään? Yhtä noloa se oli jo 1952!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran piti esiintyä klo 19. Missä hän on?
Hei Saara on nyt iso tähti ja kuuluu hieman diivailla.
Mikä tähti? Tositvkisan osanottaja.
Onneksi Suomi ei munannu nyt itseään ainakaan, yleisölle kiitoksia
Hitto jos X-factorissa näytetään tota määkimisbiisiä. Anteeksi mut vihaan sitä biisiä, en Saaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ollut briteissä joskus, kun tällaista kuvataan? Niinpä, ei se sen kummempaa ole muuallakaan, ei ne sielläkään varmaan koko aikaa huuda ja hypi.
Olen ollut, ja meininki oli ihan eri sfääreissä. Suomessa ei uskalleta huutaa kun hävetään sitä miltä näyttää.
Ainakin one Directionin keikka kyllä kuulosti paremmalta Suomessa. Kuuli vähän sitä musiikkiakin :DEn ole onneksi palelemassa Senaatintorilla, mutta kuka jaksaa olla innoissaan värjöteltyään yli tunnin jumalattomassa pohjoistuulessa ja pakkasessa?
Oikein varustautuneena kuka vain joka haluaa!
"Teidän kännykät oli niin kauniita. Ihania."
Viimeinen biisi. Tuotanto haluaa että
yleisö pistää kännyköihin valot päälle:) näytti hyvälle äsken
Kännykät esiin komentaa tuotanto
Viimeinen biisi :
Winner takes it all <3
Kyl vaan osaa tyttö laulaa. Mitä lie tapahtunu kun kisan alussa olin eri mieltä :)
No vähän oli sellaista asennetta kieltämättä eteenkin juuri sillä Louis Tomlinsonilla. Vaan laulamisesta olen eri mieltä. Harry lauloi erinomaisesti, samoin kyllä myös Liam.