Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
1381/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesehdokkailta on ollut kaikenlaista käytöstä. Kerran muutaman kuukauden tapailtuani kävin illalla suihkussa, ja mies oli sillä aikaa penkonut keittiön kaappeja ja tyhjännyt sieltä löytämänsä kalliin viinipullon (jota olin säästänyt juhlallisempaan tarkoitukseen). Siis jonkun 15 min aikana ja ilmeisesti suoraan pullosta. Totesi vain suihkusta tullessaan, että join muuten sun kaapista viinin. Uutta ei nyt tietenkään sitten ostanut tilalle.

Toinen miesehdokas puolestaan tykkäsi heilutella kikkeliään kusella käydessään. Niin pöntön reunukset kuin lattiakin puolen metrin säteellä täynnä kusiroiskeita. Ei vaivautunut edes nostamaan reunusta ylös, saati pyyhkimään jättämiään jälkiä. Ei auttanut asiasta huomauttelu.

Lienee sanomattakin selvää, että eipä nämä suhteet kovin kauaa kestäneet. Ihme porsastelua.

Aika lyhyt suhde, kun päättyi heti sen jälkeen, kun mies oli kerran käynyt luonasi vessassa. Ethän sinä nyt tietenkään häntä toista kertaa enää sisälle päästänyt?

Vierailija
1382/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, en tiedä kuka, vei minulta 70 euroa käteistä lompakosta jota en koskaan vienyt kämppäni ulkopuolelle. Vieraita meillä kävi jonkin verran, ja on jäänyt hölmö olo kun ei tiedä, kuka tuon teon teki. Eräs tuttava lakkasi pitämästä yhteyttä noihin aikoihin - on jäänyt mieleen, että olisiko se voinut olla ollut hän. Kyllä meidän tuttavuutemme oli yli 70 euron arvoinen, olisi ollut mukavampaa pitää yhteyttä vaikka hän olisikin jossain hetkellisessä mielenhäiriössä napannut rahat. Siis jos nämä asiat nyt liittyvät yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoter kirjoitti:

Yks juttu tulee mieleen..muutettiin,muuttoapu kännäs kun työ tehty.Olin saunan lauteiden kaitteelle laittanut kuivumaan farkkuja useat..Onneksi menin katsomaan vai oliko kuumuus joka hätkähdytti..wckin oli siinä..Avasin oven sauna oli täysillä päällä kuumuus varmaan toista sataa..ja eipä aikaakaan kun olisi tulipalo ollut.Siinnä kiukaan lähellä roikkui farkkuja..alin kerros oliko 4kerrosta..uudehko talo.Sitä olen monesti ajatellut,mitä helv..ä se oli.?

Ilmeisesti tämä tarinakin oli kännissä kirjoitettu, kun tuosta ei saanut mitään selvää.

Vierailija
1384/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttava kerran varasti kultaiset korvakoruni kylppärin kaapista vessareissun aikana.

Tämän ketjun perusteella ihmiset tuntuvat säilyttävän kaikki arvotavaransa vessassa/kylpyhuoneessa. Minkä ihmeen takia?

Vierailija
1385/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuhoko kirjoitti:

Mua ihmetyttää miehen kaveripariskunta, joka kylään tulessaan pesee kädet meidän keittiön lavuaarissa. Vessan lavuaari ei ole kaukana, miksi ei mene sinne? Enkä tietenkään kehtaa edes huomauttaa tästä..

Keittiö on paljon hygieenisempi paikka käsien pesuun kuin vessa.

Toisin sanoen, ne epäilee, ettet pese itse käsiäsi vessareissun jälkeen, joten ovenkahva on saastunut.

Vierailija
1386/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttava kerran varasti kultaiset korvakoruni kylppärin kaapista vessareissun aikana.

Tämän ketjun perusteella ihmiset tuntuvat säilyttävän kaikki arvotavaransa vessassa/kylpyhuoneessa. Minkä ihmeen takia?

Tuota, joskus korvakorut unohtuvat korviin, kun pitäisi pestä hiukset. Mikä on sitten sen parempi paikka laittaa ne säilöön kuin kylpyhuoneen hylly/kaappi?

Vierailija
1387/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyttökaveriporukkamme ainut sinkku, ja tunsin oloni ajoittain melko ulkopuoliseksi. Päätin kuitenkin kutsua porukan muut naiset kylään juhlistamaan syntymäpäivääni. Olin panostanut kotini sisustukseen, joka oli ajan trendien mukaisesti melko valkopainotteinen, ja jonkin verran oli vaaleanpunaisia yksityiskohtia. Ei siis todellakaan mikään pinkki hattaraunelma, vaikkei siinäkään tietenkään mitään vikaa olisi. Eräs kaverini sitten katsoi kämppää nenäänsä nyrpistäen ja totesi: ”tähän kotiin ei kyllä miestä kehtaisi tuoda, sehän juoksee heti karkuun”. Eli siis toisin sanoen sinkkuuteni johtui parista vaaleanpunaisesta sohvatyynystä. Kiva.

Vähän tuon jälkeen löysin nykyisen kihlattuni, jolle vaaleanpunaiset tyynyt ja koriste-esineet eivät olleet mikään ongelma. Eli senkin takia tuo kommentti oli hölmö.

Vierailija
1388/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku, en tiedä kuka, vei minulta 70 euroa käteistä lompakosta jota en koskaan vienyt kämppäni ulkopuolelle. Vieraita meillä kävi jonkin verran, ja on jäänyt hölmö olo kun ei tiedä, kuka tuon teon teki. Eräs tuttava lakkasi pitämästä yhteyttä noihin aikoihin - on jäänyt mieleen, että olisiko se voinut olla ollut hän. Kyllä meidän tuttavuutemme oli yli 70 euron arvoinen, olisi ollut mukavampaa pitää yhteyttä vaikka hän olisikin jossain hetkellisessä mielenhäiriössä napannut rahat. Siis jos nämä asiat nyt liittyvät yhteen.

Minulla on/oli eteisessä senkki, jonka päällä säilytän avaimia ym. pikkuroinaa. Joskus yhdessä purkissa oli 50 euron seteli. Joku sen sieltä otti. Asuin tuolloin yksin eikä ollut lapsia. Luulen, että silloinen tapailumieheni sen pölli... Jotenkaan en usko siihen, että vanhempani, sisarukseni tai hyvät ystäväni olisivat voineet ottaa, koska he eivät esimerkiksi jääneet ikinä kotiini yksin. Tämä mies jäi jokusia kertoja, kun hän lähti myöhemmin töihin. Joskus ohimennen tokaisin hänelle, että mihinköhän se seteli on täältä purkista hävinnyt... Ei tiennyt ja hyvinkin vakuuttavasti näytti olevansa ihmeissään.

Vierailija
1389/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, joskus korvakorut unohtuvat korviin, kun pitäisi pestä hiukset. Mikä on sitten sen parempi paikka laittaa ne säilöön kuin kylpyhuoneen hylly/kaappi?

No esimerkiksi korurasia? Tai arvokorujen ollessa kyseessä kassakaappi.

Vierailija
1390/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tyttökaveriporukkamme ainut sinkku, ja tunsin oloni ajoittain melko ulkopuoliseksi. Päätin kuitenkin kutsua porukan muut naiset kylään juhlistamaan syntymäpäivääni. Olin panostanut kotini sisustukseen, joka oli ajan trendien mukaisesti melko valkopainotteinen, ja jonkin verran oli vaaleanpunaisia yksityiskohtia. Ei siis todellakaan mikään pinkki hattaraunelma, vaikkei siinäkään tietenkään mitään vikaa olisi. Eräs kaverini sitten katsoi kämppää nenäänsä nyrpistäen ja totesi: ”tähän kotiin ei kyllä miestä kehtaisi tuoda, sehän juoksee heti karkuun”. Eli siis toisin sanoen sinkkuuteni johtui parista vaaleanpunaisesta sohvatyynystä. Kiva.

Vähän tuon jälkeen löysin nykyisen kihlattuni, jolle vaaleanpunaiset tyynyt ja koriste-esineet eivät olleet mikään ongelma. Eli senkin takia tuo kommentti oli hölmö.

Todennäköisesti kommentin esittäjä ei pidä miestäsi miehenä.

Vierailija
1391/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ole kovin törkeää, mutta yllätyin kun yksi ei-niin-kovin-läheinen kaveri tuli kylään ja meni ensi töikseen laittamaan television johdon seinään ja rupesi katselemaan televisiota suurella volyymilla. Itse katson telkkaria vain harvoin ja hiljaisella äänellä, etteivät naapurit häiriinny... Sitä paitsi pistorasia on niin hankalassa paikassa, että johdon seinään laittaminen vaatii hieman vaivannäköä.

Minkä ihmeen takia sulla on television virtajohto irti?

Tämä.

Mitä liikkuu päässä, jos pistorasia on vieläpä hankalassa paikassa, niin telkkarin johto on irti.

Ja miksi?

Vierailija
1392/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ole kovin törkeää, mutta yllätyin kun yksi ei-niin-kovin-läheinen kaveri tuli kylään ja meni ensi töikseen laittamaan television johdon seinään ja rupesi katselemaan televisiota suurella volyymilla. Itse katson telkkaria vain harvoin ja hiljaisella äänellä, etteivät naapurit häiriinny... Sitä paitsi pistorasia on niin hankalassa paikassa, että johdon seinään laittaminen vaatii hieman vaivannäköä.

Minkä ihmeen takia sulla on television virtajohto irti?

Tämä.

Mitä liikkuu päässä, jos pistorasia on vieläpä hankalassa paikassa, niin telkkarin johto on irti.

Ja miksi?

Miksi ylipäätään säilyttää kotonaan kallista aparaattia, jos ei sitä koskaan käytä?

Vierailija
1393/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää epäröikö yksinkertaisesti heittää pihalle rasittavia ihmisiä! Se on hyvin vaikeaa aluksi, mutta suomalaisella sisulla se kuitenkin onnistuu. "Nyt ulos täältä!" on lause, joka jokaisen on hyvä opetella. Harjoitelkaa sanomaan se huutamalla, ja vaikutus on taattu. Sanomaa voi tehostaa v***ttu sanalla. 

Vierailija
1394/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hörhö paskanti vessaan.

Vierailija
1395/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultointipalvelu Kiukku Oy kirjoitti:

Älkää epäröikö yksinkertaisesti heittää pihalle rasittavia ihmisiä! Se on hyvin vaikeaa aluksi, mutta suomalaisella sisulla se kuitenkin onnistuu. "Nyt ulos täältä!" on lause, joka jokaisen on hyvä opetella. Harjoitelkaa sanomaan se huutamalla, ja vaikutus on taattu. Sanomaa voi tehostaa v***ttu sanalla. 

Rajojen asettaminen on laji jota voi yrittää opetella, jos sitä ei vielä osaa.

Kuitenkin joka hetki on ihmisiä, joille se on tällä hetkellä mahdotonta - jotkut lamaantuvat uhkaavissa tilanteissa, eivätkä yksinkertaisesti mahda asialle mitään.

Vierailija
1396/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Pari vierasta on ensikäynnillä tutkineet heti ovesta sisääntullessa kaikki nurkat ja arvostelleet huonekalut, tosin positiivisesti, mutta sekin tuntui tunkeilevalta ensikäynnillä.

- Tarjoiluja on myös arvosteltu sekä hyvään että huonoon suuntaan. Pienistä tuloista kun laittaa jotain tarjottavaa, niin tuntuu epäkohteliaalle kun siitä valitetaan, vaikka vieraat tietävät tulotason. Ei kyläpaikka ole ravintola, jossa valitetaan itse maksetusta palvelusta. Ilmaisesta tarjoilusta kylässä ei sovi valittaa.

- Toinen ääripää on se, ettei vieras 'raski' ottaa pienituloiselta vastaan mitään, sekin on epäkohteliasta.

- Sitten tällaiset vieraat ei ikinä kysy mitä kuuluu. Tullaan vain nuuskimaan omaisuus ja syömään. Ja piruilemaan ja määräilemään. Miten jotkut kuvittelevat olevansa Euroopan omistajia toisen kotona ?

- En ole kuitenkaan niitä, jotka haluavat vieraiden tuovan omat eväät, ellei ole kyseessä vieraan vaikea allergia. Jos vaatisi sellaista, se olisi jo lähellä maksullista ruokapalvelua.

Suomalaiset on kyllä perseestä 😂

Vierailija
1397/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi käsiksi kun olin kotonani nukkumassa.

Ja oli sananmukaisesti vieras, kaverin kaveri, jota en tuntenut.

Vierailija
1398/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska tietää mistä nämä kaappeja tutkivat ihmiset ovat saaneet sen käsityksen, että näin saa tehdä.

Minulla oli joskus 10-vuotiaana luokkakaveri joka oli oikein mukava ja kiva ystävä, mutta kun tuli kotiini ensimmäistä kertaa alkoi availla vanhempieni makuuhuoneen kaappeja sanoen "mitäs täällä on, ja mitäs täällä on". No siellä oli onneksi liinavaatteita ym. tylsää.

Toinen kaappi-ihminen oli yli 20-vuotias opiskelukaveri joka tuli vuokrakämppääni. Hänelläkin oli sama tarve availla kaappeja, pohtia kahvikuppien hintaa, ja selvittää mitä missäkin on.

Siis häh? Mielestäni on selvää että kun menet vierailulle, odotat että sinulle sanotaan esim. istu tässä ole hyvä tai kiertele asunnossa jos huvittaa, ja tuon pian kahvia/viiniä jne. Mutta ei lähdetä omin päin penkomaan asuntoa.

Vierailija
1399/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kylässä vähän kaukaisempi tuttu lastensa kanssa.Sohvamme oli paloista tehty kulmasohva.Naisen lapset työntelivät sohvapalasia ympäri asuntoa pitkin lattioita naisen sanomatta mitään.

Vierailija
1400/2728 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä tuli kylään toisesta kaupungista ja pyysi kämppää lainaksi p*nosessioille. Minun olisi pitänyt häipyä asunnosta. Kauniisti sanottuna ärsytti vietävästi. Tuntui usein, että piti minua vain ilmaisena majoituksena. Kerran yökylän jälkeen mukaan lähti pari tavaraa, joita ei ikinä löytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi