X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Ok finland she's ours now...juu pitäkää hyvänänne
YES, yleisössä tajusivat suomalaiskannattajat jättää ne hiton siniristiliput kotiin, hyvä!!!!!!
Loistavan lahjakas, kaunis ja häikäisevä Saara, menestystä ja unelmien täyttymistä sinulle!
Siis Nicole on vetänyt rauhottavia!!!!
Miksi tollaset Emilyn glitterkyyneleet Saarallakin meikattuna... äh...
Vierailija kirjoitti:
Onko Nicole kännissä? Jotain outoa siinä oli kun anto palautetta Saaralle. Sanokaa mun sanonneen..
Todellakin on jossain omissa maailmoissaan. Silmät luppasee ja vähän hidasta puhetta.
Oi Saaraa. Oli niin liikuttunut ettei meinannut saada sanottua sanomisiaan lopussa. *virtuaalihali Saaralle*
Mä olen aina aina aina inhonnut tuota biisiä!!!! Ihan sama kuka sen on esittänyt. Tekotaide lsd paskaa.
Se oli siinä. Hoppee ei oo häppee.
Surullista, että suomessa kateuden maassa sitä kohdeltiin niin huonosti että oli ajatellut lopettavansa koko laulajan uran!
Ihan oikeesti Nicole ei ole nyt oma itsensä! Ihan kun hidastetusta filmistä. Ettekö te muut muka huomaa hänessä mitää erikoista?
Okei yleensä toi Saaran "Suomessa minua ei hyväksytty" -kitinä on ärsyttänyt.... kuitenkin nyt esityksen jälkeen tuli puhe kyllä niin sydämestä, että ihan liikutuin <3
Suomifanit selkeesti lukeneet AV:ta... :D
Vierailija kirjoitti:
Ok finland she's ours now...juu pitäkää hyvänänne
Lähde sinäkin... jonnekin kauas.
Onko Mattin pallit jääny vetskarin väliin vai onko muuta selitystä tuohon ujellukseen?
Hyvä versio tuo oli ja hyvät puheenvuorot tuomareilta ja Saaralta. Jännittää millainen versio Mattilla
Matt saa esittää uudelleen parhaan esityksensä, tosi vahva biisi, Saaralla oli taas toi hassuttelu-hyssyttelybiisi...
Tää ohjelma alkaa olla jo vähän väsynyt ja toistaa itseään ja kisailijat väsyneen oloisia.
Ihana toi saaran tukka