Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaatteko tai koitatteko joskus satuttaa puolisoanne, vaikka tiedättekin, että se on väärin?

Vierailija
04.12.2016 |

Mä teen niin aika paljonkin, ihme, että mies on yhä kanssani :( En tiedä edes, miksi ten niin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, en koskaan satuttaisi rakastani tahallaan, edes vihaisena. Ei mene kaaliin miksi jotkut luulevat, että toiselle saa sanoa suutuspäissään ties mitä loukkaavaa. Mitä lie narsisteja.

Vierailija
22/29 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hyväksymättömyyden tunne on syy siihen, ettei voi tehdä siivousta kotona. Olen päättänyt, etten enää osta hyväksyntää keltään. Siivoaminen kytkeytyy siihen. "Hyväksyisittekö mut sitten jos oikein siivoan, vaikka muuten koenkin, että pidätte ihan vittupäänä?" Jos ei kelpaa masentuneena miehelle, niin mies lähtekööt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen niin aika paljonkin, ihme, että mies on yhä kanssani :( En tiedä edes, miksi ten niin.

En halua satuttaa tarkoituksella ihmistä jota rakastan.

Toi  sun testailus on pikkasen epäkypsää ja sairasta .

Vierailija
24/29 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua satuttaa tarkoituksella ihmistä jota rakastan.

Toi  sun testailus on pikkasen epäkypsää ja sairasta .

Jaa tää tais ollakin kivikissan oksennusketju. Siinä tapauksessa tajuan, että teet noin koska sinä et olet ihan terve.

Vierailija
25/29 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pohtimisketju. Onhan se nyt ihan outoa, että tuntee tällaista.

ap

Vierailija
26/29 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kyllä tietävät puolisostaan juuri ne heikkoudet, joista mainitsemimen satuttaa eniten. Pitäisi olla sen verran järkeä päässä ettei niitä tuo esiin vaikka tuntuisi miten pahalta itsestä.

Vierailija
27/29 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä kehittää empatiakykyäni, mutta se kehittyisi paremmin, jos mies sanoittaisi tunteitaan minulle. vähän sama kuin joillain on paha huumori, josta osa loukkaantuu, niin loukkaaja ei ymmärrä sitä, ellei toinen sanoita tunteitaan.

Empatia on tunne ja sitä on tai sitten ei ole. Voit toki päättää taluttaa mummon tien yli tai pistää rahaa lippaaseen mutta ei se sinusta empaattista tee. Tosin tämmöisetkin teot luetaan empatian piirii mutta lähinnä säälistä katsoisin, ja onhan hyvä teko toki hyvä asia. 

Empaatikkona sanoisin että olet julma ihminen ja saisit enemmän jos mies myöntäisi sinun pystyneen loukkaamaan häntä.

Vierailija
28/29 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä silleen vaan kertomalla miten pahalta minusta tuntuu, kun mies ei tee kuten haluan.

Mutta ne voi olla asioita, joille mies ei vain voi mitään. Esim. mies ei muista välttämätä mitään, mitä hänelle neuvoo, että tee lasten asioissa näin. Sitten saan raivarin, kun jotain ei ole tehty. Itsestäkin tuntuu pahalta raivo, mutta tuntuu kyllä sekin, kun mies on sellainen luupää. Vaikka se pitäisi iloisesti hyväksyä.

ap

Vierailija
29/29 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä kehittää empatiakykyäni, mutta se kehittyisi paremmin, jos mies sanoittaisi tunteitaan minulle. vähän sama kuin joillain on paha huumori, josta osa loukkaantuu, niin loukkaaja ei ymmärrä sitä, ellei toinen sanoita tunteitaan.

Empatia on tunne ja sitä on tai sitten ei ole. Voit toki päättää taluttaa mummon tien yli tai pistää rahaa lippaaseen mutta ei se sinusta empaattista tee. Tosin tämmöisetkin teot luetaan empatian piirii mutta lähinnä säälistä katsoisin, ja onhan hyvä teko toki hyvä asia. 

Empaatikkona sanoisin että olet julma ihminen ja saisit enemmän jos mies myöntäisi sinun pystyneen loukkaamaan häntä.

No sitähän itsekin sanoin, että haluaisin miehen sanoittavan tunteitaan. Ja se hänen "olisi pitänyt" tehdä heti tuttavuuden/suhteen alkuun, kun en olisi porautunut loukkauksineni liian syvälle. En tiedä, miksei mies kokenut, että niin kuuluu toimia. Jos haluaa että kumppani tajuaa häntä, kun ei muutoin näytä tajuavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä