Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna minun polttaa kynttilöitä yhteisessä asunnossamme

Vierailija
04.12.2016 |

Haluaisin varsinkin nyt joulun alla polttaa kynttilöitä mutta mies sanoo ettei ota mitään riskiä tulipalon suhteen. Sanoo että jos jään kiinni kynttilöiden polttamisesta hän siirtää kaikki tavaransa muualle. Masentaa :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on joku fobia, niin ei kai se auta kuin elää sen kanssa. Oma äitini haluaa aina repiä sähköjohdot seinästä ja vaikka se onkin ihan idioottimaista ja hätävarjelun liioittelua, helpommalla pääsee kun antaa toisten panikoida rauhassa. Vasta sitten kun mennään sen tietyn rajan yli mielisairauden puolelle, kannattaa asiaan puuttua.

Vierailija
2/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on myrkyllistä se krääsäkin mitä niistä lähtee.

Meillä nainen laittaa kompromissina kynttilöitä lyhtyihin terassille, jonne näkee olohuoneesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan, mutta syynä ovat kynttilän polttamisesta huoneilmaan tulevat haitalliset pienhiukkaset, jotka ovat ihan tosiasia.  Poltan kynttilöitä parvekkeella.

http://yle.fi/uutiset/3-7693405

Vierailija
4/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottele miehesi kanssa jotta jos voisitte joku ilta polttaa kynttilää vaikka olkkarissa kun olette yhdessä siinä. Iso lautanen alle ja tukeva kynttilä. Ei voi käydä kuinkaan jos molemmat valvoo siinä. Voisi olla miehellesi terapeuttista. Pelkojen kanssa ei ole kiva elää, tiedän sen itse.

Vierailija
5/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta led-kynttilöitä. Eiväthän ne aidon veroisia ole, mutta ovat kauniimpia kuin ei kynttilöitä laisinkaan.

Vierailija
6/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan, mutta syynä ovat kynttilän polttamisesta huoneilmaan tulevat haitalliset pienhiukkaset, jotka ovat ihan tosiasia.  Poltan kynttilöitä parvekkeella.

http://yle.fi/uutiset/3-7693405

Muistankin lukeneeni artikkelin, jossa kerrottiiin että kynttilöiden polttaminen on vaarallisempaa kuin tupakointi sisätiloissa. Pistää miettimään, että miksi tupakointiin suhtaudutaan niin hysteerisesti samalla kuin kynttilöiden annetaan palaa sisällä edelleen?

Vierailija
7/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä kestäis jos en sais polttaa kynttilöitä.Olen kynttilöitä rakastava ihminen,kesällä en niitä polta,kausi loppuu noin maaliskuussa ja alkaa lokakuulla.

Jotain pienhiukkasjuttuja,semmoisille en korvaani kallista.Olen 57 vuotiaaksi  elänyt enkä usko että kynttilöihin kuolen.

Allergiat toki ymmärrän,lapsenlapseni ovat,siis osa heistä,vähän allergisia,poltan sillloin heidän kanssaan vain vähän,kun tahtovat sitä kynttilän valoa.Mutta tuollainen miehen mutkutus kun ei ole allergiaa.Ei toinen,ei kumpikaan,voi kieltää toiselta jotain tälle tärkeää ja hyvää luovaa asiaa.

Minä en edes alkais seurusteleen miehen kanssa joka ei tuollaista hyväksyisi,koittakaa nyt sopia.Sano,että olet aikuinen ihminen ja osaat vastata kynttilöistä.

Vierailija
8/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs joku semmoin vesiastiakynttiläviritelmä?

Vierailija
9/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nainen laittaa kompromissina kynttilöitä lyhtyihin terassille, jonne näkee olohuoneesta.

Kuinkahan paljon enemmän tulipaloja parvekekynttilöiden polttelu on aiheuttanut, kuin sisällä olevien.

Sinänsä aloittajalle: jos mun mies ois tuollainen pelkur...siis hiiri niin en tuntisi mitään häntä kohtaan. Huolehtia kynttilöistä toki täytyy, se on viisautta, ei antaa pelon rajoittaa elämää.

Vierailija
10/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikossa teidän suhde on jos se on palavasta kynttilästä kiinni.

Vierailija
11/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poltetaan kynttilää molemmista päistä.

Vierailija
12/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kynttilän polttoa sisällä,niistä lähtee valtavasti nokea ja muita mömmöjä paloriskistä puhumattakaan.

Vierailija
13/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sinulle liian älykäs ja varakas.

Ihminen joka ei omista mitään eikä ole käsillään rakentanut tai remontoinut taloa, ei tajua mikä riski kynttilöihin sisältyy.

Valitse mies, joka tykkää shopppailla ja sisustaa, ja joka tyytyy asumaan vuokra-asunnossa betonikerrostalossa.

Vierailija
14/30 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon enemmän tulipaloja parvekekynttilöiden polttelu on aiheuttanut, kuin sisällä olevien.

Sinänsä aloittajalle: jos mun mies ois tuollainen pelkur...siis hiiri niin en tuntisi mitään häntä kohtaan. Huolehtia kynttilöistä toki täytyy, se on viisautta, ei antaa pelon rajoittaa elämää.

Et siis pidä herkistä ja tunteellisista miehistä, jotka uskaltavat näyttää myös pelkonsa?

Edesautat miesvalinnoillasi raiskauskulttuuria!!

No kyllä tykkään, mutta pitää olla tervepäinen.

Vierailija
15/30 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaösf

Vierailija
16/30 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä polttaisi minunkaan kanssa.

Vierailija
17/30 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin sellaisen miehen mennä.

Vierailija
18/30 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies minun makuun! Kynttilät ovat iso paloriski. Unohtaisit ne sun tuikut kuitenkin ja mies ne joutuisi sammuttamaan.

Vierailija
19/30 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tommonen mies ja siksi asutaan talossa, jossa ei todellakaan ole sähköjä, koska sähköpaloriski.

Meillä ei myöskään ole takkaa, eikä mitään kynttilöitä todellakaan, koska tulipaloriski.

Syödään vaan lämmittämätöntä ruokaa ja vaatteet pestään käsin kaivovedessä, juuri niin kylmässä kuin se sattuu olemaan.

Ei syty meidän talo ei.

Paitsi ehkä salamasta tai ilkivallasta 😵

Vierailija
20/30 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa meilläkään poltella kynttilöitä. Monet ovat lopettaneet sen kokonaan ja siirtyneet ledeihin.