Lopetanko tämän miehen tapailun?
Tapailtu noin puoli vuotta.. Mies on alkanut vaikuttaa pakkomielteiseltä.
Hän haluaa syödä aamupalan vasta kun sänky on pedattu. Hän vihaa sängyssä syömistä, edes kahvia ei saa juoda, tai kirjaa lukiessa viinirypäleitä. Sohvalla syöminen häiritsee, mutta on ok, jos ihan pakko. Kaataa kahvin viemäriin jos laitan liikaa maitoa. Haukkuu keittämääni kahvia laihaksi 😩
Mitähän vielä. Valittaa autoni sotkusta ja listojeni likaisuudesta. Olen ihan perussiisti, mutta jyystän listat max kerran kuussa..
Tulee kurkusta ulos tuo nalkutus.
Muuten kiva ja kunnollinen. Mielipiteitä?? Ikää minulla 27, miehellä reilu 30.
Kommentit (23)
Todennäköisesti tulee pahenemaan vaan, yrittää vielä peitellä. Minä en jaksaisi. Pitäkää omat kodit niin ehkä toimii.
Hyi helvetti mikä äijä. Anna sille seuraavaksi luuttu käteen kun valittaa listojen likaisuudesta. Kun kahvi on pahaa oksenna sen päälle ja sano että niin olet sinäkin. Jos valittaa autosta niin pysäytä auto ja nakkaa äijä patikkamatkalle. Eroa.
Nalkuttava mies? Juu, ei kiitos. Mun omaa kotia ja siisteyttä ei siksi toiseksi tulla arvostelemaan! Eihän tuommoisella yhteisellä arjella ole tulevaisuutta.
En minä ainakaan huolisi ketään, joka kokee asiakseen arvostella kotiani tai esimerkiksi sitä keittämääni kahvia. Juu, joku kahvi on sinänsä pikkujuttu yksittäisenä, mutta kielii kyllä siitä että varmasti tulee jatkumaan ja lisääntymäänkin ehkä ajan myötä. Ja ties mistä keksii alkaa valittamaan ja kontrolloimaan.
Exäni oli tuollainen. Sain huudot niskaani, että pitkistä hiuksistani kuulemma irtoaa hiuksia ja hän on juuri imuroinut. Paahtoleipää ei saanut syödä ilman aluslautasta, kun tulee pöydälle muruja. Jne.
Hän kompensoi supersiisteydellä päänsä sisäistä kaaosta. Lapsuuden traumoja taustalla.
En voi neuvoa että eroa tai älä. Muut seikat ratkaisee, onko mies kuitenkin kiinni pitämisen arvoinen, mutta raskastahan tuo pitkän päälle on jos itse ei ole samansuuntaisesti ajatteleva.
Ja sinä olet jatkanut tapailua tähän asti miksi? Mä oisin dumpannu heti kun alkoi kitisemään.Kiva ja kunnollinen ei riitä jos on nalkuttaja eikä tuo edes ole kiva ja kunnollinen tuolla käytöksellä.
Hyvä etten ihan sekaisin sitten ole 😄 Mietin jo, olenko oikeasti jotenkin epäsiisti. Tykkään katsoa sarjoja ja lukea sängyssä syöden jotain, niin se on ehkä suurin ero 😄 Mies ei tajua tätä ollenkaan. Kun sanon, että voihan murut heittää lattialle ja imuroida seuraavana päivänä, niin kysyy mitä järkeä sotkea tahallaan.
Muuten kyllä kehuu nätiksi, mutta siitäkin on sanonut, että miten näin siististi pukeutuvalla voi olla niin sekainen auto. Siis joo, autossa on pahvimukeja aina muutama, enkä ole sitä hetkeen imuroinut, mutta ei siellä paljoa matlustajiakaan ole..
Ap
Muista asioista en osaa sanoa, mutta ei tietenkään sängyssä syödä yhtään mitään. Ehkä syntymäpäivänä tai äitienpäivänä jolloin tuon tarjottimella hänelle jotain hyvää, mutta silloinkin syödään tietenkin varovaisesti lautaselta, istuen eikä maaten.
Mitäpä lottoot?
Loppuu aikanaan? Mies yhtäkkiä muuttuu? Nyt on alkuhuuma jolloin pitäisi näyttää vain parastaan. Jos tuo on mies parhaimmillaan niin lähde nyt äkkiä vittuuun.
Sotkuisen miehen kanssa elävänä tuntuisi melkeinpä houkuttelevalta, jos mies olisi noin kiinnostunut siisteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä etten ihan sekaisin sitten ole 😄 Mietin jo, olenko oikeasti jotenkin epäsiisti. Tykkään katsoa sarjoja ja lukea sängyssä syöden jotain, niin se on ehkä suurin ero 😄 Mies ei tajua tätä ollenkaan. Kun sanon, että voihan murut heittää lattialle ja imuroida seuraavana päivänä, niin kysyy mitä järkeä sotkea tahallaan.
Ei saamari, oletko tosissasi?
Ok jos tuo tapahtuu kodissasi, mutta yhteistä kotia ei todellakaan tulisi tuommoisella sikailulla.
Niin, kyllä minäkin oon sitä mieltä, että ihan normaali sääntö perheissä on, että sängyssä ei syödä.
Meillä on aika samanlaiset arvot ja tykätään samoista elokuvista ja kirjoista, musiikista, taiteesta jne. Jotenkin sitä ihastui ehkä siihen mielikuvaan. Molemmat ollaan eletty yksin yli 5 vuotta, niin ehkä se arjen jakaminen onkin haastavinta. Enkä ehkä ole tottunut tuollaiseen arvosteluun mitä nyt on ilmennyt.
Ap
Noh... Ymmärrän sen, että siistimpää osapuolta häiritsee toisen "epäsiisteys". Häiritsee minuakin. Mutta se, että toiselle nalkutetaan ja kaadetaan kahvit viemäriin, kertoo epäkunnioituksesta. Mies ei edes yritä esittää kunnioittavansa sinua.
Niin, no kai sitten olen vähän sotkuinen 😀 Omassa loungessa olen tottunut katsomaan televisiota sängystä, lukemaan ja tekemään töitä sängyssä, juomaan kahvit ja esimerkiksi juustoha, keksejä ja viinirypäleitä syömään. Leipääkin välillä ja viiniä 😄 On mulla aina lautanen, joten ei niitä muruja nyt hirveästi tule.. Sellaisia pieniä ehkä, mitkä häiritsee nukkumista, muttei näy.
Ehkä nyt jätän tuon siistin miehen jollekin vähän siistimmälle naiselle.
Viimeisin "riita" tuli kahvikupista miehen makkarin ikkunalaudalla... Mulla oli tosi aikainen herätys niin join kahvin siellä..
Ap
Näitä lukiessa saa aina ihmetellä miksi minä jään yksin, mutta tuollaiset ei