Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita liikenteessä ARKAILIJAT?

Vierailija
17.08.2026 |

Eli nämä ihmiset, jotka odottavat jossain liikennemerkin takana piilossa, että yhtään autoa ei enää näy ennen kuin uskaltavat mennä suojatien yli. Yrittävät ilmeisesti olla vaatimattomia ja sujuvoittaa liikennettä ajattelemalla "ei mua varten tarvii pysähtyä, menkää te vaan!", mutta aiheuttavat vaan turhaa hämminkiä, sekaannusta ja pysähtelyä.

Liikenteessä on tärkeintä se, että näyttää muille kulkijoille eleillään ja toiminnallaan mitä on seuraavaksi aikeissa tehdä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin talvellasaatan olla tuollainen arkailija, autot tulee risteykseen tuhatta ja sataa ja aina miettii, että ehtiikö se pysähtymään ennen suojatietä. Vilkkukin taitaa olla luksusta kun ei kai sitä nyt joka kerta tarvitse käyttää, aina käännyn vaseemalle tästä niin pitäisihän kaikkien se tietää. Anteeksi, jos itsesuojeluvaisto noin ärsyttää, en vain halua jäädä auton alle.

Vierailija
2/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää törttöilevät Bemari ja Audikuskit, jotka röyhkeydellään vaarantavat kaikki muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan kokemuksesta olen jäänyt suosiolla odottelemaan. Osa katsoo ilmeisesti kännykästä leffaa ajaessaan, niin ei siinä yhtä ihmistä suojatiellä huomaa.

Vierailija
4/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kaahailijat jotka ei pysähdy vaikka palaa vihree valo jalankulkijalle. Kerran meinas ajaa auto mun päälle, onneksi katoin.

Vierailija
5/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieluummin ylivarovainen 

Vierailija
6/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan kokemuksesta olen jäänyt suosiolla odottelemaan. Osa katsoo ilmeisesti kännykästä leffaa ajaessaan, niin ei siinä yhtä ihmistä suojatiellä huomaa.

Joo sama. Niin kauan, kun ratin takana on ap:n kaltaisiä äälíöitä, pysyttäydyn suosiolla turvassa.

Vierailija
7/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Osaan kontrolloida tunteitani ja ymmärrän ihmisiä olevan monenlaisia.

Vierailija
8/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin talvellasaatan olla tuollainen arkailija, autot tulee risteykseen tuhatta ja sataa ja aina miettii, että ehtiikö se pysähtymään ennen suojatietä. Vilkkukin taitaa olla luksusta kun ei kai sitä nyt joka kerta tarvitse käyttää, aina käännyn vaseemalle tästä niin pitäisihän kaikkien se tietää. Anteeksi, jos itsesuojeluvaisto noin ärsyttää, en vain halua jäädä auton alle.

Ei sinne suojatielle tarvitse henkeään uhaten mennä. Et nyt näköjään ymmärtänyt mitä tässä tarkoitetaan. 

Niitä ihmisiä, jotka katselevat suojatien läheisyydessä lintuja tai kengänkärkiään eikä kukaan tiedä ovatko he menossa vai tulossa. Ja kun joku pysäyttää auton antaakseen tietä, niin he viittelöivät vaan autoa jatkamaan matkaa. Ja taustapeilistä voi sitten katsella kuinka kävelijä vihdoin uskaltautuu menemään.

Ap

Vierailija
9/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kaahailijat jotka ei pysähdy vaikka palaa vihree valo jalankulkijalle. Kerran meinas ajaa auto mun päälle, onneksi katoin.

Mua ärsyttää nämäkin. Ei ole pakko valita vain yhtä asiaa. Kaikki ne ärsyttää, jotka ei noudata sääntöjä tai osaa lukea tilanteita.

Ap

Vierailija
10/10 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sama. Niin kauan, kun ratin takana on ap:n kaltaisiä äälíöitä, pysyttäydyn suosiolla turvassa.

Ai minäkö olen nyt ääliö, kun pysähdyn ja annan jalankulkijalle tietä vaikka en ole varma hänen aikeistaan?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi