Suutunko tyhjästä - mies saattoi vieraan naisen baarista kotiin
Otsikossa on kysymys. Miehellä oli eilen pikkujoulut, joissa hänen oli vain tarkoitus piipahtaa. No ilta veneilyn puoli neljään ja ei siinä mitään, ymmärrän suunnitelmien muuttumisen jos on porukassa hauskaa.
Noh, mies oli erittäin humalassa kotiin saapuessaan ja möläytti saattaneensa "jonkun random muijan" kotiin, olivat kuulemma "jauhaneet yhdessä paskaa". Paljon enempää en humalaisesta miehestä saanut irti ennen kuin tämä sammui.
Itse mietin, että mitäs nyt? Asia olisi mulle ehkä ok, jos pystyisin luottamaan mieleeni. Mutta tämä tapaus nosti esille suhteen alkuaikoina pariin kertaan muille naisille toistuneet viestittelyepisodien, joissa siis mies ehdotteli kaikenlaista muille naisille, vaikka mitään fyysistä ei koskaan ehtinytkään tapahtua. Asia selvitettiin perinpohjin aikoinaan ja vaikka ero oli lähellä, pystyttiin jatkamaan suhdetta.
Luulin, että pystyn luottamaan mieheeni, mutta en näköjään pystykään, sillä tällä hetkellä mitä enemmän ajattelen viime öistä tapahtumaa sitä enemmän kihisen kiukusta. Mies nukkuu vielä tyytyväisenä, joten hänelle en ole mieltäni ehtinyt purkaa.
Olenko ihan skitso ämmä, jos suutun asiasta?
Kommentit (108)
Elämänhallinnassa vikaa jos kerta toisensa jälkeen juo itsensä sellaiseen kuntoon, että ei oikein tiedä, pääseekö kotiinsa vai ei. Ilmeisesti luotetaan siihen, että kyllä joku tulee, auttaa ja turvaa.
Onpas täällä epäilyttävää.
Aapee tee omat tutkimukset ja omat tuntemukset ja omat päätökset. Ei ehkä kannat ihan kaikkea niellä. On niin monenlaisia suhteita.
Min mielestä noin avoin kommentti ei jätä mitään edes arvailujen varaan. Ukko saattoi randomin kotiin ja se siinä. Ei muuta. Kuullostaa ihan vilpittömältä.
Eukko ja lapset tunkiolle kirjoitti:
Aihetta suuttua, tottakai.
Mulla oli myös tuollainen mies. Saatteli "random-naisia" kotiin. Lipsautteli netissä naisille miten kauniita ne on ja kyseli onko sinkkuja. Kertoi että baarissa ja laivalla naiset tuli repimään kädestä, hän muka näytti vaan keskisormea.
Sitten yhtenä päivänä vaan halusi erota. Kohta olikin jo uusi nainen kainalossa.
Ei savua ilman tulta. Tää on niin nähty.
Tässä on kyseessä toinen juttu. Ei sinun kohtalosi. En usko, että tämä muistuttaa sinun tapahtumasi.
Vieläkö se Jussi jaksaa. Niin tutun kuuloinen juttu. Paskaa vaan jauhettiin. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa on kysymys. Miehellä oli eilen pikkujoulut, joissa hänen oli vain tarkoitus piipahtaa. No ilta veneilyn puoli neljään ja ei siinä mitään, ymmärrän suunnitelmien muuttumisen jos on porukassa hauskaa.
Noh, mies oli erittäin humalassa kotiin saapuessaan ja möläytti saattaneensa "jonkun random muijan" kotiin, olivat kuulemma "jauhaneet yhdessä paskaa". Paljon enempää en humalaisesta miehestä saanut irti ennen kuin tämä sammui.
Itse mietin, että mitäs nyt? Asia olisi mulle ehkä ok, jos pystyisin luottamaan mieleeni. Mutta tämä tapaus nosti esille suhteen alkuaikoina pariin kertaan muille naisille toistuneet viestittelyepisodien, joissa siis mies ehdotteli kaikenlaista muille naisille, vaikka mitään fyysistä ei koskaan ehtinytkään tapahtua. Asia selvitettiin perinpohjin aikoinaan ja vaikka ero oli lähellä, pystyttiin jatkamaan suhdetta.
Luulin, että pystyn luottamaan mieheeni, mutta en näköjään pystykään, sillä tällä hetkellä mitä enemmän ajattelen viime öistä tapahtumaa sitä enemmän kihisen kiukusta. Mies nukkuu vielä tyytyväisenä, joten hänelle en ole mieltäni ehtinyt purkaa.
Olenko ihan skitso ämmä, jos suutun asiasta?
Tyhmä ukko sulla kun vielä erehtyi kehumaan sulle että pääsi saatille vieraan naisen luo. Vedä sitä turpaan munkin puolestani 😊
Mies toi siis naisen kotiinne? Nukuitteko kaikki samassa sängyssä vai miten? Ehdota kolmen kimppaa ni mies saa pimppaa
Nykypäivänä vain hyvä asia, että tuollaisia miehiä olemassa.
Minusta suutu(i)t turhasta.
Juuri tällainen kilttien uliulimiesten holhoamiskulttuuri sallii naisten ottaa älyttömiä kännäysriskejä laskea sen varaan ettö kiltti uliuli houtaa kotimatkan taksilla, kantaa sänkyyn ja lopuksi vielä työntää oxepamit suuhun. Itse en ala näitä päihdeongelmaisia hyyssäämään.