Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutunko tyhjästä - mies saattoi vieraan naisen baarista kotiin

Vierailija
04.12.2016 |

Otsikossa on kysymys. Miehellä oli eilen pikkujoulut, joissa hänen oli vain tarkoitus piipahtaa. No ilta veneilyn puoli neljään ja ei siinä mitään, ymmärrän suunnitelmien muuttumisen jos on porukassa hauskaa.

Noh, mies oli erittäin humalassa kotiin saapuessaan ja möläytti saattaneensa "jonkun random muijan" kotiin, olivat kuulemma "jauhaneet yhdessä paskaa". Paljon enempää en humalaisesta miehestä saanut irti ennen kuin tämä sammui.

Itse mietin, että mitäs nyt? Asia olisi mulle ehkä ok, jos pystyisin luottamaan mieleeni. Mutta tämä tapaus nosti esille suhteen alkuaikoina pariin kertaan muille naisille toistuneet viestittelyepisodien, joissa siis mies ehdotteli kaikenlaista muille naisille, vaikka mitään fyysistä ei koskaan ehtinytkään tapahtua. Asia selvitettiin perinpohjin aikoinaan ja vaikka ero oli lähellä, pystyttiin jatkamaan suhdetta.

Luulin, että pystyn luottamaan mieheeni, mutta en näköjään pystykään, sillä tällä hetkellä mitä enemmän ajattelen viime öistä tapahtumaa sitä enemmän kihisen kiukusta. Mies nukkuu vielä tyytyväisenä, joten hänelle en ole mieltäni ehtinyt purkaa.

Olenko ihan skitso ämmä, jos suutun asiasta?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa asiasta mielensä pahoittaminen on ok. Sinänsä voi miettiä miksi asiasta on edes kerrottu/eikö siinä tosiaan ollut mitään muuta taustalla kun kertoi asiasta. Mulla on yksi kaveri joka raportoi vaimolleen varmaan kaikki kanssakäymisensä naisten kanssa. Joskus ihmettelen miksi koska olen ollut itsekin niitä kuulemassa eikä niissä tosiaan ole yhtään mitään mainitsemisen arvoista 😀

Vierailija
22/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko haistellut takin olkapäät ja kauluksen, sekä miehen kaulan? Mikä hajuvesi?

Ja tsekannut hiukset takilta ja paidalta? Miehen taskut penkonut? Housut ja kalsarit tarkistanut? Sukat? Nyt äkkiä ennenkuin äijä herää!!

Ja se kännykkä myös kannattaa ratsata, onko tullut uusia yhteystietoja tms.

Ei kukaan normaali käyttäydy kuin skitso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan baari tai pikkujoulupaikka sulkeutui? Paljonko olisi pitänyt kulua aikaa kotiin kävelemiseen ja paljonko todellisuudessa kului. Onko housun lahkeet vielä kosteat, voiko siitä päätellä että on kävelty paljon ojien kautta ulkona tai housut ovat olleet lattialla sisällä.

Vierailija
24/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen koti on jossain matkan varrella on ihan mahdollista että ovat vain tulleet yhtä matkaa eikä mitään ole tapahtunut - se mitä mielessä on liikkunut on sitten oma asiansa ja mahdotonta tietää. Nainen on voinut hyväksyä kävelyseuran ihan vain turvallisuussyistä, ja jos olisi ollut yksin olisi ottanut taksin.

Jos lenkki naisen kodin kautta on pitkä niin ainoat vaihtoehdot ovat jonkinlainen sutina, tai sitten hyvä ystävyys jossa haluaa suojella ystävää. Ja kyllä olen miehen nähnyt toista miestäkin kotiin saattavan jos kysymys on hyvästä kaverista joka on liian päissään pääsemään omin avuin kotiinsa.

Vierailija
25/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko haistellut takin olkapäät ja kauluksen, sekä miehen kaulan? Mikä hajuvesi?

Ja tsekannut hiukset takilta ja paidalta? Miehen taskut penkonut? Housut ja kalsarit tarkistanut? Sukat? Nyt äkkiä ennenkuin äijä herää!!

Voi tsiisus miten huumorintajuttomia ihmisiä sitä onkaan!! XD

Vierailija
26/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti oli huumorilla kirjoitettu, mutta tekisin itse silti niin. Tutkisin jopa kännyn, olisi parempi tietää totuus selvästi kuin epäillä turhaan loputtomiin.

Vierailija
27/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP joko mies on herännyt?

Vierailija
28/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hienovaraisesti kondomi pois miehen peniksestä ja laita roskiin. Huudat sitten herättyään, että paljaalla olet antanut ja nyt terkkariin testeihin.

Vierailija
29/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti oli huumorilla kirjoitettu, mutta tekisin itse silti niin. Tutkisin jopa kännyn, olisi parempi tietää totuus selvästi kuin epäillä turhaan loputtomiin.

Oli, mutta ei sitten kuitenkaan.

Vierailija
30/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh mitä kommentteja. :D Itse olen naimisissa oleva nainen ja viimeksi vuoden alussa kävelin yhtä matkaa erään miehen kanssa tapahtumasta kotiin. Mitään ei tapahtunut, mutta oli mukavampi kävellä yhtä matkaa ja jutella. Ei juteltu mitään seksi, flirtti tms. juttuja, vaan keikasta, musiikista, työ- ja opiskelujutuista (oltiin opiskeltu samassa yliopistossa, tämä selvisi matkan aikana). Minä jäin kodin kohdalla, mies jatkoi yksin kotiinsa.

Saattelulla olisi varmasti eri sävy, jos molemmat olisivat olleet sinkkuja. Mutta olin varattu (ja tein sen selväksi).

Vierailija
31/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-ou... Mä pyydän aina jonkun luotettavan näköisen mieshenkilön kävelemään kanssasi bussipysäkiltä kotiinpäin jos en ole taksilla liikkeellä. Ei ole tullut mieleenkään että miesten mahdolliset puolisot tästä pahastuisivat. Asun kerrostaloalueella ja pysäkiltä on matkaa kotiin parisataa metriä.

Vierailija
32/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ei saattele muita naisia kotiin, edes promilleissa. Paitsi jos pusututtaa vieraissa.

Ai ei? Itse syyllistyn ilmeisesti rikokseen kun tuttuja tai puolituttuja naisia saatan kotiin baari-illan jälkeen. Joskus jopa joudun halaamaan, kun tarvitsee lohdutusta. Koskaan ei kyllä ole taka-ajatuksia ollut ja aina olen voinut vaimoa seuraavana aamuna katsoa hymyillen silmiin. Joskus jopa kertonutkin saattamisesta vaimolle eikä koskaan ole mitään kilareita asiasta vetänyt.

Vierailija
33/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli, mutta ei sitten kuitenkaan.

Niin. On kokemusta siitä, että löytää kondomin aviomiehen ulkotakintaskusta. Vahingossa pesun yhteydessä. Mistä sinäkään loppujen lopuksi tiedät, mitä löytäisit, ellet ole koskaan etsinyt?

Vierailija
34/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh mitä kommentteja. :D Itse olen naimisissa oleva nainen ja viimeksi vuoden alussa kävelin yhtä matkaa erään miehen kanssa tapahtumasta kotiin. Mitään ei tapahtunut, mutta oli mukavampi kävellä yhtä matkaa ja jutella. Ei juteltu mitään seksi, flirtti tms. juttuja, vaan keikasta, musiikista, työ- ja opiskelujutuista (oltiin opiskeltu samassa yliopistossa, tämä selvisi matkan aikana). Minä jäin kodin kohdalla, mies jatkoi yksin kotiinsa.

Saattelulla olisi varmasti eri sävy, jos molemmat olisivat olleet sinkkuja. Mutta olin varattu (ja tein sen selväksi).

Minäkin olin vastaavasti pikkujouluissa ja kohteliaasti juttelin jonkun päydässä istuvan naimisissaolevan miehen kanssa, ja kertoilin omasta aviomiehestäni ja lapsistani eli en yhtään iskumielellä liikkeellä. Se ei estänyt ko naimisissa olevaa miestä vonkaamasta viisi (5) kertaa seksiä, vaikka aina kieltäydyin.

Että voit puhua vain omista aikeistasi tuolla saattokeikalla.

Vierailija
35/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit suuttua ja heitä äijä ulos persniska otteella.

Vierailija
36/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tosiaan olla, että saattaminen tapahtui ihan turvallisyyssyistä, koska ei humalassa yksin kotiin käveleminen ole naisille enää monessakaan paikassa turvallinen vaihtoehto. (Vaikka tuurilla toki yleensä hyvin käykin.)

Vierailija
37/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epämiellyttävä juttu. Hän teki vähän kuin sinkun näkökulmasta ratkaisun saattaa tämä nainen kotiin, eli ei miettinyt sinun kantaasi asiaan. Mies taitaa olla aika lapsellinen ja ajattelematon muutenkin.

Vierailija
38/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvin vuoksihan niitä naisia saatetaan kotiovelle. Kuten joku jo sanoikin, ei varmasti olisi vienyt miespuolista kaveria.

Vierailija
39/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät soita naisilleen näissä tilanteissa vaikka että yksi nainen kaipaa saattoa, kun ei uskalla mennä tähän aikaan yksin kotiin ja hän asuu tässä matkan varrella, miltä sinusta tuntuu jos saattaisin? Itse ainakin soittaisin, mutta olenkin kilttimies, joka ei voi päästä parisuhteeseen.

Vierailija
40/108 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies vielä herännyt, kun joku sitä kyseli..

Mun ymmärtääkseni eivät siis tämän naisen kanssa tunteneet toisiaan, vaan tapasivat viime yönä. Utelen lisätietoa mieheltä, kun herää.

Järkevä puoli minussa haluaisi uskoa, että kyseessä on juurikin noin kun jotkut täällä ovatkin kirjoittaneet, eli sama kotimatka, mukavampi kävellä yhdessä kotiin rupatellen jne.. Mutta sitten taas se petetty puoli minussa haluaisi uskoa sitä pahinta. :/

Toisaalta, miksi mies olisi minulle asiasta kertonut, jos olisi ollut jotain sutinaa? 

Ap