Suutunko tyhjästä - mies saattoi vieraan naisen baarista kotiin
Otsikossa on kysymys. Miehellä oli eilen pikkujoulut, joissa hänen oli vain tarkoitus piipahtaa. No ilta veneilyn puoli neljään ja ei siinä mitään, ymmärrän suunnitelmien muuttumisen jos on porukassa hauskaa.
Noh, mies oli erittäin humalassa kotiin saapuessaan ja möläytti saattaneensa "jonkun random muijan" kotiin, olivat kuulemma "jauhaneet yhdessä paskaa". Paljon enempää en humalaisesta miehestä saanut irti ennen kuin tämä sammui.
Itse mietin, että mitäs nyt? Asia olisi mulle ehkä ok, jos pystyisin luottamaan mieleeni. Mutta tämä tapaus nosti esille suhteen alkuaikoina pariin kertaan muille naisille toistuneet viestittelyepisodien, joissa siis mies ehdotteli kaikenlaista muille naisille, vaikka mitään fyysistä ei koskaan ehtinytkään tapahtua. Asia selvitettiin perinpohjin aikoinaan ja vaikka ero oli lähellä, pystyttiin jatkamaan suhdetta.
Luulin, että pystyn luottamaan mieheeni, mutta en näköjään pystykään, sillä tällä hetkellä mitä enemmän ajattelen viime öistä tapahtumaa sitä enemmän kihisen kiukusta. Mies nukkuu vielä tyytyväisenä, joten hänelle en ole mieltäni ehtinyt purkaa.
Olenko ihan skitso ämmä, jos suutun asiasta?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Jospa miehesi olikin herrasmies, joka huolehti, että vielä pahemmin kännissä ollut nainen pääsi turvallisesti kotiinsa eikä sammunut tai tullut raiskatuksi matkan varrella?
Juuri näin! Eräs puolituttu mies saattoi minut kotiin juuri viime viikonloppuna, kun olin aika tuubassa lähtemässä baarista kotiin (asuin ihan lähellä ja ystäväni lähtivät taksitolpalle, kun asuvat kauempana). Mies ihan kohteliaisuuttaan saattoi kotiovelle ja odotti vielä, että löydän kotiavaimet ja pääsen sisälle. Enpä osannut edes ajatella, että siinä olisi mitään taka-ajatusta eikä ollutkaan. Hän seurustelee, kuten minäkin. Jos hänen tyttöystävänsä skitsahtaisi tuosta, niin olisin kyllä niin hämilläni.
Haha. Yks random-muija seukkaa eksäni kanssa nykyään :D
On sinisilmäisyyttä ja sitten on silkkaa typeryyttä.
Ihmettelen että kertoi asiasta. Olen miehenä ollut usein saatilla, mutta eihän näistä jutuista puhuta. Dumppaisin naisena tämmöisen mäntin jo äijän tyhmyyden vuoksi.
Vähän ot, mutta kysyisin teiltä saattajaan turvautuneet, että mistä te tiedätte ettei se saattaja käy päälle? Varsinkin jos jotain tuntematonta pyydätte? Ja jos se vielä on niin kännissä kuin esim ap kertoo miehensä olleen, niin vaikka se ei itse kävisikään päälle, niin onko tuhannen tunnelissa olevasta hyötyä, mikäli joku hyökkää puskista? Sinänsä kyllä uskon että ritarillisiakin miehiä on, mutta mistä ne tunnistaa? Varsinkin tuo hetki, kun joku tuntematon katsoo että pääsette avaimilla rappukäytäväänne, niin teillä on huomio niissä avaimissa. Entäs jos tämä tuntematon hyökkää just sillä hetkellä? Ja jos tilastoja katsotaan, niin ne puolitututkaan ei välttämättä ole hyvä vaihtoehto saattajaksi.
Ymmärrän noi taustat huomioiden, että epäilyttää ja tulee ikävä fiilis. Mutta itse ajattelen, että on mahdollista saattaa tuntematon nainen ihan viattomasti kotiin ja jauhaa paskaa. Itse esim. päädyin viime viikonloppuna juttelemaan tuntemattomalle miehelle baarissa. Hän oli naimisissa ja kertoi sen mutkattoman avoimesti keskustelun alussa. Juteltiin melko pitkään ihan vaan niitä näitä. Ja jos oltais myöhemmin törmätty narikassa ja kotimatkat ois ollu samaan suuntaan ni oltais hyvin voitu mennä yhtä matkaa. Että kyllä mä kuuntelisin ensin, mitä miehellä ois kerrottavana aiheesta aamulla.
Luottamusta joko on tai sitten ei ole. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä yli 20vuotta. Molemmat olemme tahoillamme käyneet pikkujouluissa,illanvietoissa tms. Itse ainakin olen näissä tavannut kiinnostavia miehiä ja luulen,että myös mieheni on tavannut vastaanvanlaisia naisia. Kumpikaan ei kuitenkaan ole toisen luottamusta rikkonut. Pettää voi missä vaan,jos sitä haluaa. Parisuhde on kunnossa tai ei ole.
No jos taustalla on jo ennestään ehdottelua ja viestittelyä, niin en mä hirveen iloinen asiasta olis..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on aina ollut hyvin huolehtivainen ja ystävällinen kaikille ihmisille. Hän voisi hyvinkin tehdä tuollaisen vieraan naisen kotiovelle asti saattamisen jo ihan senkin takia ettei naiselle tapahdu mitään. Ihan siinä missä hän on taatusti menee auttamaan parhaansa mukaan jos näkee jonkun toisen autoilijan tienpenkassa seisovan konepelti auki. Ihan sama onko mies vai nainen, mieheni auttaa jos pystyy. Auttamisessa ei ole mitään taka-ajatuksia, mieheni vain on sellainen. On hän tuonut kerran vento vieraan koirankin meille kotiin kun sellaisen matkan varrelta kuljeskelemasta löysi.
Se on hyvä miehen kannalta, että on aina läpimenevä selitys öisille reissuille vieraiden naisten luokse. Kun on vaan niin hyväsydäminen ja auttavainen luonne!
Itse olen myös ollut tuollainen auttavainen. Niin paljon on vaan vuosien mittaan saanut siitä ikävää palautetta ja kaikenlaisia pikku hankaluuksia, että nykyään jää vähemmälle moiset. Huolehtikoon muut itsestään, minä keskityn omaan perheeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän noi taustat huomioiden, että epäilyttää ja tulee ikävä fiilis. Mutta itse ajattelen, että on mahdollista saattaa tuntematon nainen ihan viattomasti kotiin ja jauhaa paskaa. Itse esim. päädyin viime viikonloppuna juttelemaan tuntemattomalle miehelle baarissa. Hän oli naimisissa ja kertoi sen mutkattoman avoimesti keskustelun alussa. Juteltiin melko pitkään ihan vaan niitä näitä. Ja jos oltais myöhemmin törmätty narikassa ja kotimatkat ois ollu samaan suuntaan ni oltais hyvin voitu mennä yhtä matkaa. Että kyllä mä kuuntelisin ensin, mitä miehellä ois kerrottavana aiheesta aamulla.
Noin on minullakin käynyt usein ja pidän sitä melko viattomana, mutta minulla ei jostain syystä koskaan käy vieraiden naisten kanssa noin, ainoastaan miesten (itse siis olen nainen). Eli kyllä siinä jokin juttu tuntuu silti olevan. Vai onko täällä nyt moniakin, jotka ovat kokeneet näitä saattamistilanteita siten, että mies olisi saattanut miestä tai nainen naista? Kavereita ei nyt lasketa, vaan nimenomaan nämä randomtuttavuudet.
Jos oikeesti et luota, teillä on ongelma, joka pitää jotenkin ratkaista. Tunnet miehesi, luota vaistoosi, se on yleensä oikeassa. Hankkiutuisin eroon epäluotettavasta miehestä.
Kannattaa varmaan kysellä miten homma on mennyt. Pahaltahan tuo kuulostaa mutta ei välttämättä ole. Itse olen "random muijana" pyytänyt saada kävellä tuntemattoman miehen kanssa kotiin, koska miesjoukko (tuntemattomia ulkomaalaisia) oli lähtenyt kävelemään perääni baarista ja huutelivat uhkaavasti. Tässä tilanteessa oli parempi teeskennellä pariskuntaa. Ja onneksi tuo tuntematon suostui saattamaan minut kotiin. En tiedä mitä muuten olisi tapahtunut.
Miehesi aktiivisesti ehdottelee naisille suhteessa ja mietit voitko luottaa? Olet tossu. Olet valinnut pettäjämiehen ja sellaisen myös saat. Ei tuollainen mies muutu. Jos pettämisaikeet ovat lähteneet jo suhteen alussa ja mies on ollut aloitteellinen, ei hän tule kieltäytymään vieraasta.
Miksi sinua enää edes kiinnostaa pettääkö vai ei? Sehän on selvää. Voi tätä naisten naiiviutta. No ei hätää seuraavaksi olette naimisissa ja tulet sarjapetetyksi viimeistään pikkulapsivaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot, mutta kysyisin teiltä saattajaan turvautuneet, että mistä te tiedätte ettei se saattaja käy päälle? Varsinkin jos jotain tuntematonta pyydätte? Ja jos se vielä on niin kännissä kuin esim ap kertoo miehensä olleen, niin vaikka se ei itse kävisikään päälle, niin onko tuhannen tunnelissa olevasta hyötyä, mikäli joku hyökkää puskista? Sinänsä kyllä uskon että ritarillisiakin miehiä on, mutta mistä ne tunnistaa? Varsinkin tuo hetki, kun joku tuntematon katsoo että pääsette avaimilla rappukäytäväänne, niin teillä on huomio niissä avaimissa. Entäs jos tämä tuntematon hyökkää just sillä hetkellä? Ja jos tilastoja katsotaan, niin ne puolitututkaan ei välttämättä ole hyvä vaihtoehto saattajaksi.
Kukaan ei ole vastannut tähän, kiinnostaisi tietää..?
Todellakin aiheetta suutut ja on oikein että tunnet olosi tyhmäksi. Kunnon mies toimii noin kuten miehesi. Raiskaajia on puskat pullollaan tätä nykyä, me kaikki tiedämme sen. Jos teidän suhteen Alussa(!) miehesi viestitteli joidenkin kanssa, niin kai tajuat että hän ei vaan vielä silloin ollut varma oletko sinä se oikea, mutta päätyi sinuun ja lopetti ton. Et kylläkään ansaitse noin fiksua miestä.
Käy säkin hakemassa joku kiva pikkujouluhoito ja relaa vähän. :D
Itse löysin kerran baarista tullessani kaksi naista kadulta. Toinen oli erittäin huonossa kunnossa. Vietiin ensin heikommassa hapessa oleva kävellen himaan ja sen jälkeen taksi alle ja toisen osoitteeseen. Sinne jäi ihan ilman taka-ajatuksia ja itse painelin taksilla kotiin vaimon luo.
Koko episodiin meni puolitoista tuntia ja lysti jäi minun maksettavakseni, mutta vaikka olin opiskelija, ei se haitannut tippaakaan, sillä en vain kyennyt kävelemään neitosten ohi ja jättämään heitteille.
Eikä ole ainoa kerta kun olen tsekkailut tuntemattomien perään.
Jaxuhalit aapeelle, Jaxuhalit...
Aihetta suuttua, tottakai.
Mulla oli myös tuollainen mies. Saatteli "random-naisia" kotiin. Lipsautteli netissä naisille miten kauniita ne on ja kyseli onko sinkkuja. Kertoi että baarissa ja laivalla naiset tuli repimään kädestä, hän muka näytti vaan keskisormea.
Sitten yhtenä päivänä vaan halusi erota. Kohta olikin jo uusi nainen kainalossa.
Ei savua ilman tulta. Tää on niin nähty.