Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvitti taas tänään metrossa, kun kaksi keski-ikäistä naista katsoi katkera ilme kasvoillaan kahta nättiä teinityttöä

Vierailija
03.12.2016 |

Kun nämä tytöt tulivat heidän eteensä istumaan alkoivat nämä naiset tuijottaa näitä kahta hyvinkin nättiä teinityttöä happomurhaajan katse naamallaan.

En minä vaan käsitä, miten vanhat naiset ovat niin kateellisia kauneudesta ja nuoruudesta. Luulisi heidän jo kasvaneen henkisesti sen verran, että ymmärtäisivät elämän syvimmän olemuksen.

Kateus ja katkeruus rumentaa ja saa aikaan kadehtijalle loputtoman pahan olon. Miksi ei voitaisi kunnioittaa toisiamme ja nähdä omakin elämämme arvokkaana juuri sellaisena kuin se on?

Tätä metromatkaa kuitenkin piristi hyvinkin poikkeuksellinen tapahtuma Helsingin metrossa - Keski-ikäinen nainen alkoi yhtäkkiä yskiä selvittääkseen kurkkuaan ja sanoi edessä istuvalleen miehelleen jotain, mitä en kuullut, mutta näin hänen osoittavan kurkkuaan. Vieressään istuva japanilaisen tai vaikkapa korealaisen näköinen poika käänsi useamman kerran päänsä naista kohti, jonka jälkeen hän kysyi naiselta, haluaisiko tämä vettä, jota hänellä oli mukanaan. Nainen kieltäytyi, mutta minusta tuo oli todella hieno ja sivistynyt ele.

Tässä näki jälleen kerran kulttuurieron suomalaisten ja japanilaisten/korealaisten(tms) välillä.

Ei minulla muuta kuin että suomalaisten tulisi ottaa oppia elämänasenteessaan niiltä kulttuureilta, joissa muita ihmisiä kunnioitetaan, jolloin omakin elämä ja peiliin katsominen tuntuu huomattavasti mukavammalta!

Hyvää lauantai-iltaa kaikille :)

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26, mutta minulla on nykyään ja varmasti myös vanhempana hieman hapan ilme. En voi sille mitään. Kun olen itsekseni ja "ilmeetön", näytän mielestäni tympeältä. Raskaat luomet ja vähän alaspäin menevä suu tekee sen. Jutellessa ja hymyillessä olen ystävällisen näköinen. Eli ainakin minun voisit tulkita mököttävän näteille tytöille, vaikka en ajattelisi heistä mitään erityistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan