Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvitti taas tänään metrossa, kun kaksi keski-ikäistä naista katsoi katkera ilme kasvoillaan kahta nättiä teinityttöä

Vierailija
03.12.2016 |

Kun nämä tytöt tulivat heidän eteensä istumaan alkoivat nämä naiset tuijottaa näitä kahta hyvinkin nättiä teinityttöä happomurhaajan katse naamallaan.

En minä vaan käsitä, miten vanhat naiset ovat niin kateellisia kauneudesta ja nuoruudesta. Luulisi heidän jo kasvaneen henkisesti sen verran, että ymmärtäisivät elämän syvimmän olemuksen.

Kateus ja katkeruus rumentaa ja saa aikaan kadehtijalle loputtoman pahan olon. Miksi ei voitaisi kunnioittaa toisiamme ja nähdä omakin elämämme arvokkaana juuri sellaisena kuin se on?

Tätä metromatkaa kuitenkin piristi hyvinkin poikkeuksellinen tapahtuma Helsingin metrossa - Keski-ikäinen nainen alkoi yhtäkkiä yskiä selvittääkseen kurkkuaan ja sanoi edessä istuvalleen miehelleen jotain, mitä en kuullut, mutta näin hänen osoittavan kurkkuaan. Vieressään istuva japanilaisen tai vaikkapa korealaisen näköinen poika käänsi useamman kerran päänsä naista kohti, jonka jälkeen hän kysyi naiselta, haluaisiko tämä vettä, jota hänellä oli mukanaan. Nainen kieltäytyi, mutta minusta tuo oli todella hieno ja sivistynyt ele.

Tässä näki jälleen kerran kulttuurieron suomalaisten ja japanilaisten/korealaisten(tms) välillä.

Ei minulla muuta kuin että suomalaisten tulisi ottaa oppia elämänasenteessaan niiltä kulttuureilta, joissa muita ihmisiä kunnioitetaan, jolloin omakin elämä ja peiliin katsominen tuntuu huomattavasti mukavammalta!

Hyvää lauantai-iltaa kaikille :)

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus katsonut teinityttöjä vihaisesti bussissa. Soittivat musaa kovalla ja haukkuivat jotakuta tuttuaan useasti "vi-n h-raksi".

Olivat kyllä rumia. Hiukan pulskia, sottanaamaisia ja pissisvaatteissa. Haisivat tupakan ja imelän hajuveden sekoitukselta. Otin tämän ulkonäköaspektin mukaan nyt, koska se oli osa ap:n teoriaa. :)

N25

Vierailija
22/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, en hetkeäkään kadehdi teini-ikiäisiä. He ovat nuoria, kauniita ja elämä edessä. Ajatuskin siitä, että eläisin sen ajan uudestaan, en tosiaankaan halua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap, sähän kerroit heti aloitusviestissä miten näit kun kaks teiniä tuli niiden naisten eteen, toisessa viestissä sanot, että huomasit tytöt vasta kun oikein katsoit, miksi vanhemmilla naisilla oli niin happamat ilmeet. Miten sä siis edes näit kaikkien kasvot ja pakkohan sun on ollut töllätä, että näit kaikkien naamat ja ilmeet. Varmaan ne vanhat naiset oli happaman näkösiä sun toljotuksesta johtuen ja ne teinit taas naureskeli sulle, sillä sähän oot niiden kategoriassa jo melkein mummo.

Keksi nyt vähän parempi provo keski-ikäisistä naisista, kyllä sä siihen pystyt. Oot ennenkin pystynyt.

Vierailija
24/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hyvää lauantai-iltaa kaikille muille paitsi suomalaisille aikuisille naisille..? xD

Vierailija
25/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tällaisia aloituksia.

Mietin junassa omia asioitani, katselen maisemia enkä yleensä kiinnitä mitään huomiota muihin ihmisiin. 

Pahoittelen ap, ettet tule äitisi kanssa toimeen. Kannattaisi varmaan käydä juttelemassa jonkun kanssa.

Toivotan sinulle parempaa jatkoa.

Sinä mietit junassa omia asioitasi, mutta minä olen aina ollut kiinnostunut muista ihmisistä. Vältän tuijottamasta ketään, mutta tarkkailen ympäristöäni, mutta sitä tuskin kukaan huomaa, kun tiedän, miten käyttäytyä kaikenlaisissa tilanteissa. Psykologia on aina kiinnostanut minua.

Minä sanoin, että tulen ihan kohtuullisen hyvin juttuun äitini kanssa enkä tarvitse apua suhteessani häneen.

Minulla menee hyvin, mutta kiitos kuitenkin paremman jatkon toivotuksesta. Toivon vilpittömästi sitä myös sinulle. :)

Ap

Vierailija
26/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olisivat kateellisia? Itse katselen teinejä lähinnä ihmetellen, miten he kaikki ovat niin kauniita, hoikkia ja hyväihoisia. Kaikki kylläkin näyttävät samalta, mutta silti.

80-luvulla oli muotia collegepuserot ja hiukset oli kärvennetty permanenteilla, mieluummin olisin nykyajan nuori :D

Vierailija
27/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen lapseton nainen. Jos katson metrossa teinejä/nuoria kieroon, se johtuu yleensä niistä kärpäsmyrkkytuoksuista, joita he kauneutensa päälle ammentavat runsaalla kätösellä. Toinen pahan ilmeen nostaja on jäätävä kiekuminen, mutta sitä kyllä harrastavat kaiken ikäiset. Ei pidä vetää johtopäätöksiä muista iän tai ulkonäön perusteella, vai mitä ap?

Vierailija
28/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taisivat koko ajan käyttää vittu-sanaa. Aika tyypillistä tuijottaa, jos toiset eivät tajua.

Vierailija
29/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lauantai-illan huumaa: kirjoitella mielukuvitusjuttuja keski-ikäisten naisten ilmeistä. Ei kyllä ihmisestä kovin tervettä kuvaa anna. Eikö sulla ole perhettä, kumppania, ystäviä, harrastuksia, eikö mitään muuta tekemistä lauantai-iltana?

Vierailija
30/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun keski-ikäiselle naamalleni maan vetovoima on tehnyt tehtävänsä. Silmät ovat puoliksi yläluomien peitossa, silmien välissä Sibelius-ryppy ja suupielet roikkuvat alaspäin. Jouduin hankkimaan hiljattain uuden henkilöllisyystodistuksen ja aika totinen ja vihaisen näköinen tätihän siinä kuvassa on vaikka yritin näyttää kuvassa virkeältä mutten tietenkään hymyillyt koska se on kielletty.

Ilman kotimaisen kirurgin suorittamaa perusteellista faceliftingiä tämä ilme ei miksikään muutu. En ole ainoa kaltaiseni.

Vierailija
31/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kolmekymppinen jantteri tuijotti mua joskus bussissa hapan ilme naamallaan. Oli varmaan sielu mustaa täynnä hällä kun oli niin kauheen kateellinen mulle kun näki jo mun olemuksesta kuinka hyvää elämää elän. :)

Hyvää lauantai-iltaa kaikille, t: keski-ikäinen täti 

Vierailija
32/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ap, sähän kerroit heti aloitusviestissä miten näit kun kaks teiniä tuli niiden naisten eteen, toisessa viestissä sanot, että huomasit tytöt vasta kun oikein katsoit, miksi vanhemmilla naisilla oli niin happamat ilmeet. Miten sä siis edes näit kaikkien kasvot ja pakkohan sun on ollut töllätä, että näit kaikkien naamat ja ilmeet. Varmaan ne vanhat naiset oli happaman näkösiä sun toljotuksesta johtuen ja ne teinit taas naureskeli sulle, sillä sähän oot niiden kategoriassa jo melkein mummo.

Keksi nyt vähän parempi provo keski-ikäisistä naisista, kyllä sä siihen pystyt. Oot ennenkin pystynyt.

No tilannehan oli siis tämä: Istuin metrossa ja minua vastapäätä eri penkkipaikalla istui nämä kaksi keski-ikäistä naista. Heidän edessään ei ensin istunut ketään. Katselin ikkunasta ulos, kun jossain vaiheessa käänsin katseeni pois ikkunasta ja katselin ympärilleni, jolloin huomasin näiden keski-ikäisten naisten yhtäkkiä hapantuneet ilmeet ja koska tytöt juttelivat puoliksi sivuttain keskenään, näin heidät hyvin ja tajusin, mistä nuo muuttuneet ilmeet keski-ikäisten kasvoilla johtuivat.

Valitettavasti tämä ei ole provo, vastaavaa olen nähnyt useita kertoja ennenkin.

Ap

Vierailija
33/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä oli joku toinen syy katsoa happamasti? Teinit tehneet jotain ikävää naisille?

Vierailija
34/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin junassa omia asioitani, katselen maisemia enkä yleensä kiinnitä mitään huomiota muihin ihmisiin. 

Pahoittelen ap, ettet tule äitisi kanssa toimeen. Kannattaisi varmaan käydä juttelemassa jonkun kanssa.

Sinä mietit junassa omia asioitasi, mutta minä olen aina ollut kiinnostunut muista ihmisistä. Vältän tuijottamasta ketään, mutta tarkkailen ympäristöäni, mutta sitä tuskin kukaan huomaa, kun tiedän, miten käyttäytyä kaikenlaisissa tilanteissa. Psykologia on aina kiinnostanut minua.

Minä sanoin, että tulen ihan kohtuullisen hyvin juttuun äitini kanssa enkä tarvitse apua suhteessani häneen.

Minulla menee hyvin, mutta kiitos kuitenkin paremman jatkon toivotuksesta. Toivon vilpittömästi sitä myös sinulle. :)

Ap

Toivottavasti sun happomurhaajailme kohta helpottaa.

Vierailija
35/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todellakin niin todellista, itse keski-ikäisenä kyllä inhoan joitain ryppyjäni, mutta toisaalta olen niin ylpeä tyttärestäni ja muistakin nuorista, kauniista ja itsevarmoista tytöistä.

Vierailija
36/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedätkö mitä? Joku teini jossain parhaillaan miettii, että mitähän se keski-ikäinen muija siellä junassa oikein töllötti? Kyllä ne vanhat akat on tyhmiä ja uteliaita..:D Mieti, ei ne kanssamatkustajat tiedä, että psykologia kiinnostaa sua ja ihan vaan sen takia töllötät. Luulet, ettei kukaan huomaa, mutta ihan varmasti huomaa, joku joka puolestaan tarkkailee sinua. Todennäköisesti aika moni ihmettelee, että miksi jatkuvasti vilkuilet, saatat vaikuttaa vaikka psykopaatilta kiiluvine silminesi...ehkä sulla on jo maine "se pelottava psyko-akka". 

Vierailija
37/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tilannehan oli siis tämä: Istuin metrossa ja minua vastapäätä eri penkkipaikalla istui nämä kaksi keski-ikäistä naista. Heidän edessään ei ensin istunut ketään. Katselin ikkunasta ulos, kun jossain vaiheessa käänsin katseeni pois ikkunasta ja katselin ympärilleni, jolloin huomasin näiden keski-ikäisten naisten yhtäkkiä hapantuneet ilmeet ja koska tytöt juttelivat puoliksi sivuttain keskenään, näin heidät hyvin ja tajusin, mistä nuo muuttuneet ilmeet keski-ikäisten kasvoilla johtuivat.

Valitettavasti tämä ei ole provo, vastaavaa olen nähnyt useita kertoja ennenkin.

Ap

No nyt alkoi parantua. Petraa vielä vähän, niin joku voi uskoakin. Kyllä tuommonen tuijottelija tuijottaa ihan koko ajan, et sä malta välillä ikkunasta ulos katsella. Kerro joku toinen, vähän parempi juttu.

Vierailija
38/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Tollottava Metromummo ;D

Vierailija
39/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes vastaatte tähän, jos pidätte provona?

Ap

Vierailija
40/121 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että ap on itse keski-ikäinen nainen, joka kadehtii nuoria tyttöjä. Hän on katkera ja tyytymätön ikäänsä sekä ulkonäköönsä, ehkä elämättömään elämäänsä. Hän ei pysty hyväksymään sitä, että hänestä ei ole kilpailemaan nuorille kauniille tytöille. Siksi hän tehtailee näitä aloituksiaan purkaen katkeruuttaan ja projisoiden omat alemmuuden tunteensa kaikkiin keski-ikäisiin naisiin. Ap, suosittelen sinulle terapiaa, että pystyt elämään normaalia elämää ja pääset eroon kateudestasi. Terveyskeskus on ensimmäinen askel.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi