Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen koulukiusaaja ilmoittautuu, kysyttävää?

Vierailija
03.12.2016 |

Kiusasin toisia enimmäkseen peruskoulun ajan, sitten vielä vähän ammattikoulussa ja intissä.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei palstalaiset, älkää vastatko tälle tyypille!

Se vaan kerjää huomiota provollaan ja nauttii siitä että saa puolustella kiusaamista. Tällaisille tyypeille ei heru myötätuntoa enkä käyttäisi omaa aikaani tähän.

Kiusaaminen on todella vakava asia ja sillä leveily on sama kuin puolustelisi raiskaamista! "Kiusattu oli ärsyttävä, kerjäsi kiusaamista = nainen oli yöllä minihameessa ulkona, kerjäsi raiskaamista"

Tämä ei ole provo. Halusin vain vastailla kysymyksiin ja todistaa etten minä tai muut kiusaajat ole mikään demoneita. En hae kenenkään myötätuntoa tai ymmärrystä, ja olen mielestäni ollut asiallinen.

No, et onnistunut tavoitteessasi. Vaikutat kylmältä, itsekkäältä k*sipäältä eli juuri semmoiselta kiusaajan stereotyypiltä. Vahvistit ennakkoluulojani niitä kohtaan jotka ovat nuoruudessaan olleet kiusaajia. 

Ehkä olin nuorena kusipää. En ole enää. Tietty itsekkyys on vain tervettä.

Ap.

Vierailija
62/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi kysymys: MIKSI?

En halunnut muuta kuin olla rauhassa. Millä oikeudella sinä ja kaltaisesi tekevät toisten elämästä päivästä ja vuodesta toiseen jatkuvaa helvettiä, ja pilaavat toisen ihmisen elämän? Vastaa!

Toivon sekä sinulle että kiusaajilleni kaikkea pahaa ja tuskallisinta mahdollista loppuelämää. Toivon että saat kokea edes vähän siitä samasta, mitä aiheutitte minulle. Haistakaa paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaisten ihmispaskojen takia veljeni 24v on toimintakyvytön ja ihmisvihaaja. Ei pysty opiskelemaan tai töihin vaikka älykäs onkin. Sosiaaliset taidot jäässä. Ei ystäviä, vihaa kaikkia.

Hieno joulu jälleen edessä veljen itsemurhayrityksiä peläten. Terapia ei auta, lääkkeet ei auta.

Aivan kauheeta katsoa vierestä. Koko ikänsä kiusattu koulujen vaihdosta huolimatta aina ammattikorkeaan asti kunnes lopetti kenellekään kertomatta.

Vietä sinä nyt kiva joulu perheesi kanssa. Toivottavasti kasvatat lapsesi paremmin ja pyydät anteeksi kiusaamiltasi.

Mietin aina että miltä tuntuu oikeasti tuhota systemaattisesti jonkun elämä.. tuntuuko missään? kaduttaako vai oliko "koviksena" olemisen arvoista?

Suututtaa aivan älyttömästi kirjoittaa tätä sinulle.

Voikun voisi kiusaajat haastaa vuosienkin jälkeen vielä oikeuteen

En ole koskaan ajatellut pilaavani kenenkään elämää. En tiedä yhtään mitä "uhreilleni" kuuluu enkä sitä ikinä mietikään. Se on mennyttä elämää mitä on joskus hauska muistella. Katuminen olisi vain hölmöä. Mistä veljeäsi on kiusattu? Puhuu hassusti, on vain outo/herkkä?

Ap.

No minä kyllä mietin ja on paha mieli siitä, että en osannut toimia toisin. Tällä järjellä en enää tekisi niin. Vaikea muistella ja jos näen facessa, huomaan että nämä kohdat muuttaisin historiastani, jos voisin.

Niin. Oma suhtautumiseni johtuu varmaan siitä, etten ole koskaan kuullut tai nähnyt kiusaamiseni seurauksia. Oletan kaikkien osapuolten jatkaneen elämäänsä ja hankkineen hyvän työn/perheen.

Ap.

Pää pensaaseen siis. Selität tekojasi itsellesi suotuisammiksi. Miltä tuntuu ajatus että tapaisit nää sun uhrisi ja saisit kuulla totudenmukaisesti miten sun tekosi on heidän elämäänsä vaikuttanut? Joo, on ihan hyvin mahdollista että joku on osannut asettaa itsensä sun yläpuolelle ja selvinnyt lopulta vain vähäisin vaurioin mutta toisinaan henkinen väkivalta saa aikaan pahempaa tuhoa. 

Olisi ihan mielenkiintoista kuulla miten kiusaaminen on vaikuttanut tiettyihin henkilöihin jota olen kiusannut, ja muutenkin siitä mihin ovat elämässään päätyneet. Oletan että järkevä ihminen ei ole katkera jostain peruskoulussa tapahtuneesta.

Ap.

Vierailija
64/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kysyttävää: Miksi teit tämän aloituksen?

Koska "kiusatussakin on vikaa" kirjoitus on tällä hetkellä ajankohtainen ja kiusaajia pidetään jonkinlaisina hirviöinä. Ihan mukava mies minä olen.

Ap.

Sä nimenomaan olet hirviö. Sinä ja muut kiusaajat ootte yhteiskunnan pahinta paskasakkia.

Minäkö? Työssäkäyvä ja kunnollinen olen pahempi kuin raiskaajat, huumeongelmaiset ja tappajat? En usko.

Ap.

Vierailija
65/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska "kiusatussakin on vikaa" kirjoitus on tällä hetkellä ajankohtainen ja kiusaajia pidetään jonkinlaisina hirviöinä. Ihan mukava mies minä olen.

Ap.

Sä nimenomaan olet hirviö. Sinä ja muut kiusaajat ootte yhteiskunnan pahinta paskasakkia.

Minäkö? Työssäkäyvä ja kunnollinen olen pahempi kuin raiskaajat, huumeongelmaiset ja tappajat? En usko.

Ap.

Aivan yhtä paha olet kuin nuo edellämainitut. Jopa pahempi

Vierailija
66/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaisten ihmispaskojen takia veljeni 24v on toimintakyvytön ja ihmisvihaaja. Ei pysty opiskelemaan tai töihin vaikka älykäs onkin. Sosiaaliset taidot jäässä. Ei ystäviä, vihaa kaikkia.

Hieno joulu jälleen edessä veljen itsemurhayrityksiä peläten. Terapia ei auta, lääkkeet ei auta.

Aivan kauheeta katsoa vierestä. Koko ikänsä kiusattu koulujen vaihdosta huolimatta aina ammattikorkeaan asti kunnes lopetti kenellekään kertomatta.

Vietä sinä nyt kiva joulu perheesi kanssa. Toivottavasti kasvatat lapsesi paremmin ja pyydät anteeksi kiusaamiltasi.

Mietin aina että miltä tuntuu oikeasti tuhota systemaattisesti jonkun elämä.. tuntuuko missään? kaduttaako vai oliko "koviksena" olemisen arvoista?

Suututtaa aivan älyttömästi kirjoittaa tätä sinulle.

Voikun voisi kiusaajat haastaa vuosienkin jälkeen vielä oikeuteen

En ole koskaan ajatellut pilaavani kenenkään elämää. En tiedä yhtään mitä "uhreilleni" kuuluu enkä sitä ikinä mietikään. Se on mennyttä elämää mitä on joskus hauska muistella. Katuminen olisi vain hölmöä. Mistä veljeäsi on kiusattu? Puhuu hassusti, on vain outo/herkkä?

Ap.

No minä kyllä mietin ja on paha mieli siitä, että en osannut toimia toisin. Tällä järjellä en enää tekisi niin. Vaikea muistella ja jos näen facessa, huomaan että nämä kohdat muuttaisin historiastani, jos voisin.

Niin. Oma suhtautumiseni johtuu varmaan siitä, etten ole koskaan kuullut tai nähnyt kiusaamiseni seurauksia. Oletan kaikkien osapuolten jatkaneen elämäänsä ja hankkineen hyvän työn/perheen.

Ap.

Vittu että voi ihminen olla naiivi. Moni meistä ei ole niin vahva henkisesti, että jaksaa pysyä edes elossa kaltaistesi kusipäiden toiminnan vuoksi. 

Ei kannata jäädä tuleen makaamaan ja miettimään vanhoja liikaa. Siitä ei ole hyötyä. Tsemppiä elämään!

Ap.

Vierailija
67/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen. Jotenkin tuntuu että sisimmässäsi et voi olla onnellinen.

Vierailija
68/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoisit jos saisit kuulla, että kiusaamasi henkilö on vuosien masennuksen jälkeen tehnyt itsemurhan? Ja että viimeisessä kirjeessään kertoo kiusaamisen pilanneen hänen elämänsä?

Vierailija
69/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten reagoisit jos saisit kuulla, että kiusaamasi henkilö on vuosien masennuksen jälkeen tehnyt itsemurhan? Ja että viimeisessä kirjeessään kertoo kiusaamisen pilanneen hänen elämänsä?

Tähänkö kysymykseen et uskalla vastata?

Vierailija
70/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Kerrotko mulle miksi mua kiusattiin:

-Olen yrittäjäperheen tytär. En rikkaasta perheestä, mutta parempaa keskutuloa

-Asuttiin isossa omakotitalossa

-Volvolla ajettiin

-Syyslomalla ja hiihtolomalla ja kesällä aina ulkomailla

-Ei mökkiä

-Olen ihan kivan näköinen, mutta liian laiha

-Olin arka, mutta en ujo. Hyvin sosiaalinen kuitenkin.

-Hyvä 6 tytön ystäväpiiri.

Mikä tässä mättää? Miksi juuri minut löydettiin ja kiusattiin koko yläaste :( Arvet se jätti :(

Vierailija
71/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimosi ajattelee siitä, että on naimisissa kiusaajan kanssa?

Vierailija
72/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset ihmiset ei ansaitse elämisen arvoista elämää, toivottavasti tuut kärsimään ihan helvetisti elämässäs. :)

Saatko jotain mielihyvää siitä kun toivot tuntemattomalle ihmiselle pahaa?

Ap.

Onko siinä suuri ero siihen kun sinä toivoit tutuille ihmisille pahaa?

En koskaan toivonut heille kärsimystä suoraan

Eri asia.

Ap.

Et niin. Aiheutit sitä suoraan toivomisen sijasta.

Vierailija
73/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus syynä.

Vierailija
74/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset ihmiset ei ansaitse elämisen arvoista elämää, toivottavasti tuut kärsimään ihan helvetisti elämässäs. :)

Saatko jotain mielihyvää siitä kun toivot tuntemattomalle ihmiselle pahaa?

Ap.

Minä olen kuullut yhden kiusaajan joutuneen pyörätuoliin ja toinen tappoi itsensä. Nämä uutiset aidosti piristivät päivääni ja lopullisesti paransivat elämääni hieman. Siksi toivon kaikille kiusaajille samanlaisia juttuja. Onneksi sinä olet niin tyhmä, että olet mennyt esim. lisääntymään. Mahdollisuudet, että esimerkiksi lapsillesi käy jotenkin kurjasti on kuitenkin aika suuret. 

Vierailija
75/116 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

HAHAHAHAHAHAHAHA.

Sain hyvät naurut, kiitos. Jos siinä kiusatussa on "vikaa" niin kävele ohi ja anna sen ihmisen elää omaa elämäänsä. Onko aaaaivan pakko pysähtyä, tehdä pahaa, ja sitten ihmetellä että miksi kaikki vihaavat kiusaajia? Ei kaikista tarvitse tykätä, mutta mikään mahti maailmassa ei pakota olemaan ilkeä ja tuhoamaan toisen elämää. Elä ja anna elää. Sen ajan jonka käytit kiusaamiseen olisit voinut käyttää johonkin järkevämpään.

"Ihan mukava mies minä olen" Narsistithan on omasta mielestään aina tosi mukavia.

Ihmiset luonnostaan laumautuvat ja mollaavat poikkeavia yksilöitä. Minkä sille mahtaa? Olla itsekin poikkeava ja joutua massan hyljeksimäksi? Ei kiitos. Ja ei se kiusaaminen erityisestu aikaa vie, usein se on kavereiden kanssa ajanviettoa.

En pidä itseäni narsistina.

Ap.

Ihminen osaa myös ajatella ja terveellä ihmisellä on empatiakykyä. Teksteistäsi välittyy kykenemättömyys empatiaan, toisen asemaan asettumiseen. Ei sun tarvitse ryhtyä "poikkeavaksi", riittää että et kiusaa. Sun saama hupi ei ole missään suhteessa siihen kärsimykseen mitä kiusaajan uhriksi joutuminen voi aiheuttaa. Jos sä pystyt ihan vaan jonkun asian tekemättä jättämisellä ehkäisemään inhimillisen tragedian, on suhteellisen sairasta tieten tahtoen tehdä toiselle pahaa. Kyllä sä olisit mahtanut ja mahdat edelleen kiusaamisen ehkäisemiseksi paljon. Riittää että ajattelet ja kontrolloit käytöstäsi hieman. 

Niin. Haluan uskoa, että ihmiset ovat niin vahvoja ettei heidän elämänsä kaadu pienestä huutelusta. En enää kiusaa, mutta en koe että minun täytyisi siihen erityisesti puuttuakaan jos siihen törmään.

Ap.

Vierailija
76/116 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

HAHAHAHAHAHAHAHA.

Sain hyvät naurut, kiitos. Jos siinä kiusatussa on "vikaa" niin kävele ohi ja anna sen ihmisen elää omaa elämäänsä. Onko aaaaivan pakko pysähtyä, tehdä pahaa, ja sitten ihmetellä että miksi kaikki vihaavat kiusaajia? Ei kaikista tarvitse tykätä, mutta mikään mahti maailmassa ei pakota olemaan ilkeä ja tuhoamaan toisen elämää. Elä ja anna elää. Sen ajan jonka käytit kiusaamiseen olisit voinut käyttää johonkin järkevämpään.

"Ihan mukava mies minä olen" Narsistithan on omasta mielestään aina tosi mukavia.

Ihmiset luonnostaan laumautuvat ja mollaavat poikkeavia yksilöitä. Minkä sille mahtaa? Olla itsekin poikkeava ja joutua massan hyljeksimäksi? Ei kiitos. Ja ei se kiusaaminen erityisestu aikaa vie, usein se on kavereiden kanssa ajanviettoa.

En pidä itseäni narsistina.

Ap.

Olet sairasta paskaa. Etkö todella tajua olevasi mätäpaise?

En, koska luulen että minunlaisia ihmisiä on todella paljon.

Ap.

Vierailija
77/116 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut vaimollesi kiusanneesi viattomia ihmisiä huviksesi? Mitä hän vastasi?

En ole kertonut vaimolleni, enkä oikeastaan kenellekään tätä aikaisemmin. Ei näistä jutuista puhuta.

Ap.

Vierailija
78/116 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on tyhmiä kirjoitti:

Itse olin myös kiusaaja. Purin omaa pahaa oloa kun isäni käytti huumeita ja kotiolot oli aika erikoiset. Pelkäsin myös et muut saa tietää mun perheen ongelmista ja joudun itse kiusaamisen kohteeksi, joten oli pakko esittää kovista. Kasvoin siis melko hienolla omakotitaloalueella Helsingissä missä huumeet yms ongelmat eivät todellakaan olleet arkipäivää.

Kaduttaa ja harmittaa että oon saattanut aiheuttaa jollekin elinikäisiä arpia. Ei sitä silloin nuorena valitettavasti tajunnut. Onneks viisastuin yläasteen vikana vuotena ja onnistuin jopa alkaa frendailemaan parin tytön kanssa joita aiemmin kiusasin, pyysin anteeksi useamman kerran.

N25

Minullakin oli kotona karmeat olosuhteet jotka vaikuttivat varmasti kiusaamiseeni. Minäkin olen ystävystynyt parin kanssa jota olen kiusannut. Siksi en usko aiheuttaneeni mitään erityisen pahaa "uhreilleni".

Ap.

Vierailija
79/116 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksi kysymys: MIKSI?

En halunnut muuta kuin olla rauhassa. Millä oikeudella sinä ja kaltaisesi tekevät toisten elämästä päivästä ja vuodesta toiseen jatkuvaa helvettiä, ja pilaavat toisen ihmisen elämän? Vastaa!

Toivon sekä sinulle että kiusaajilleni kaikkea pahaa ja tuskallisinta mahdollista loppuelämää. Toivon että saat kokea edes vähän siitä samasta, mitä aiheutitte minulle. Haistakaa paska!

Kuten kerroin aikaisemmin, aloin kiusaamaan välttyäkseni itse kiusaamiselta. Olosuhteet ja halu selvittyä vaikuttivat paljon.

Kiusaamista on ollut aina ja tulee aina olemaan. Minä olen menestynyt elämässäni, ja toivon samaa sinulle.

Ap.

Vierailija
80/116 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ap.

Aivan yhtä paha olet kuin nuo edellämainitut. Jopa pahempi

Perusteluja?

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi