Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen koulukiusaaja ilmoittautuu, kysyttävää?

Vierailija
03.12.2016 |

Kiusasin toisia enimmäkseen peruskoulun ajan, sitten vielä vähän ammattikoulussa ja intissä.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitatko opettajien väitteen, jonka mukaan kiusatussakin on jotain vikaa ja myös hän on tehnyt jotain väärää ja loukkaavaa sinua kohtaan? Asiat eivät ole mustavalkoisia jne...?

Allekirjoitan 100%. Vaikka kuinka monta esimerkkiäkin löytyy.

Ap.

Vierailija
22/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö koskaan ovikellon soidessa että siellä on joku joka tulee tasamaan tilit?

En, en asu enää siellä päin suomea missä vietin nuoruuteni. Enkä koskaan ollut se "pääkiusaaja".

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno ja rohkea avaus.

Mietitkö sitä, että vastuu kiusaamisesta oli sinulla vai aikuisilla jotka antoivat sen tapahtua?

Minä olin myös ala- ja yläasteella kiusaaja. Kotona oli surkeat olot, äidillä mt-ongelmia. Voin tosi pahoin ja kiusaaminen oli tapa purkaa sitä että en saanut apua lapsena. Vasta aikuisena olen ymmärtänyt tämän.

Kiitos.

En ole miettinyt tarkemmin kenen vastuulla se oli. Mielestäni kaikki osapuolet mahdollistivat sen omalla tavallaan. Joskus kiusatuista tuli kiusaajia kuten omassa tilanteessanikin. Intissä usein jopa henkilökunta osallistui kiusamiseen.

Ap.

Vierailija
24/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet työksesi?

Toimin asiantuntijana kansainvälisessä firmassa.

Ap.

Amispohjalta? Just.

Intin jälkeen kävin korkeakoulun. En sitä maininnut erikseen koska siellä ei kiusaamista tapahtunut.

Ap.

Vierailija
25/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysyttävää: Miksi teit tämän aloituksen?

Koska "kiusatussakin on vikaa" kirjoitus on tällä hetkellä ajankohtainen ja kiusaajia pidetään jonkinlaisina hirviöinä. Ihan mukava mies minä olen.

Ap.

Vierailija
26/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti elämä antaa sulle paljon sairautta ja kärsimystä.

Tällä hetkellä minulla menee ihan hyvin kiitos vain. Sanoisin sinulle samat sanat mutta en toivo toisille pahaa. Ei kuulu tapoihin.

Ap.

Vierailija
27/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaiset ihmiset ei ansaitse elämisen arvoista elämää, toivottavasti tuut kärsimään ihan helvetisti elämässäs. :)

Vierailija
28/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaisten ihmispaskojen takia veljeni 24v on toimintakyvytön ja ihmisvihaaja. Ei pysty opiskelemaan tai töihin vaikka älykäs onkin. Sosiaaliset taidot jäässä. Ei ystäviä, vihaa kaikkia.

Hieno joulu jälleen edessä veljen itsemurhayrityksiä peläten. Terapia ei auta, lääkkeet ei auta.

Aivan kauheeta katsoa vierestä. Koko ikänsä kiusattu koulujen vaihdosta huolimatta aina ammattikorkeaan asti kunnes lopetti kenellekään kertomatta.

Vietä sinä nyt kiva joulu perheesi kanssa. Toivottavasti kasvatat lapsesi paremmin ja pyydät anteeksi kiusaamiltasi.

Mietin aina että miltä tuntuu oikeasti tuhota systemaattisesti jonkun elämä.. tuntuuko missään? kaduttaako vai oliko "koviksena" olemisen arvoista?

Suututtaa aivan älyttömästi kirjoittaa tätä sinulle.

Voikun voisi kiusaajat haastaa vuosienkin jälkeen vielä oikeuteen

En ole koskaan ajatellut pilaavani kenenkään elämää. En tiedä yhtään mitä "uhreilleni" kuuluu enkä sitä ikinä mietikään. Se on mennyttä elämää mitä on joskus hauska muistella. Katuminen olisi vain hölmöä. Mistä veljeäsi on kiusattu? Puhuu hassusti, on vain outo/herkkä?

Ap.

No minä kyllä mietin ja on paha mieli siitä, että en osannut toimia toisin. Tällä järjellä en enää tekisi niin. Vaikea muistella ja jos näen facessa, huomaan että nämä kohdat muuttaisin historiastani, jos voisin.

Niin. Oma suhtautumiseni johtuu varmaan siitä, etten ole koskaan kuullut tai nähnyt kiusaamiseni seurauksia. Oletan kaikkien osapuolten jatkaneen elämäänsä ja hankkineen hyvän työn/perheen.

Ap.

Vierailija
29/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauman mukana menevä luuseri, siinä ei paljon auta vaikka olisi mikä aasintuntija, toivottavasti tunnet edes sen yhden aasin eli itsesi.

Vierailija
30/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset ihmiset ei ansaitse elämisen arvoista elämää, toivottavasti tuut kärsimään ihan helvetisti elämässäs. :)

Saatko jotain mielihyvää siitä kun toivot tuntemattomalle ihmiselle pahaa?

Ap.

Vierailija
31/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska "kiusatussakin on vikaa" kirjoitus on tällä hetkellä ajankohtainen ja kiusaajia pidetään jonkinlaisina hirviöinä. Ihan mukava mies minä olen.

Ap.

HAHAHAHAHAHAHAHA.

Sain hyvät naurut, kiitos. Jos siinä kiusatussa on "vikaa" niin kävele ohi ja anna sen ihmisen elää omaa elämäänsä. Onko aaaaivan pakko pysähtyä, tehdä pahaa, ja sitten ihmetellä että miksi kaikki vihaavat kiusaajia? Ei kaikista tarvitse tykätä, mutta mikään mahti maailmassa ei pakota olemaan ilkeä ja tuhoamaan toisen elämää. Elä ja anna elää. Sen ajan jonka käytit kiusaamiseen olisit voinut käyttää johonkin järkevämpään.

"Ihan mukava mies minä olen" Narsistithan on omasta mielestään aina tosi mukavia.

Vierailija
32/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitatko opettajien väitteen, jonka mukaan kiusatussakin on jotain vikaa ja myös hän on tehnyt jotain väärää ja loukkaavaa sinua kohtaan? Asiat eivät ole mustavalkoisia jne...?

Ap.

Avaatko vähän?

Vierailija
33/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauman mukana menevä luuseri, siinä ei paljon auta vaikka olisi mikä aasintuntija, toivottavasti tunnet edes sen yhden aasin eli itsesi.

En koe itseäni luuseriksi. Minulla on hyväpalkkainen työ, rakastava vaimo ja vähän omaisuuttakin. Pidän itseäni oikeastaan onnistujana.

Ap.

Vierailija
34/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaisten ihmispaskojen takia veljeni 24v on toimintakyvytön ja ihmisvihaaja. Ei pysty opiskelemaan tai töihin vaikka älykäs onkin. Sosiaaliset taidot jäässä. Ei ystäviä, vihaa kaikkia.

Hieno joulu jälleen edessä veljen itsemurhayrityksiä peläten. Terapia ei auta, lääkkeet ei auta.

Aivan kauheeta katsoa vierestä. Koko ikänsä kiusattu koulujen vaihdosta huolimatta aina ammattikorkeaan asti kunnes lopetti kenellekään kertomatta.

Vietä sinä nyt kiva joulu perheesi kanssa. Toivottavasti kasvatat lapsesi paremmin ja pyydät anteeksi kiusaamiltasi.

Mietin aina että miltä tuntuu oikeasti tuhota systemaattisesti jonkun elämä.. tuntuuko missään? kaduttaako vai oliko "koviksena" olemisen arvoista?

En ole koskaan ajatellut pilaavani kenenkään elämää. En tiedä yhtään mitä "uhreilleni" kuuluu enkä sitä ikinä mietikään. Se on mennyttä elämää mitä on joskus hauska muistella. Katuminen olisi vain hölmöä. Mistä veljeäsi on kiusattu? Puhuu hassusti, on vain outo/herkkä?

Ap.

Se että joku puhuu hassusti oikeuttaa siis mielestäsi kiusaamisen? Eikö hassustipuhuvaa voi vaan sivuuttaa eikä ottaa häntä silmätikuksi? Jos kerta ärsyttää niin kauheasti. Kuka pakottaa kiusaamaan? Se hassu äänikö pakottaa? Tulee yöllä veitsen kanssa uhkaamaan, että jos et kiusaa äänen omistajaa niin kuolet?

Vierailija
35/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

HAHAHAHAHAHAHAHA.

Sain hyvät naurut, kiitos. Jos siinä kiusatussa on "vikaa" niin kävele ohi ja anna sen ihmisen elää omaa elämäänsä. Onko aaaaivan pakko pysähtyä, tehdä pahaa, ja sitten ihmetellä että miksi kaikki vihaavat kiusaajia? Ei kaikista tarvitse tykätä, mutta mikään mahti maailmassa ei pakota olemaan ilkeä ja tuhoamaan toisen elämää. Elä ja anna elää. Sen ajan jonka käytit kiusaamiseen olisit voinut käyttää johonkin järkevämpään.

"Ihan mukava mies minä olen" Narsistithan on omasta mielestään aina tosi mukavia.

Ihmiset luonnostaan laumautuvat ja mollaavat poikkeavia yksilöitä. Minkä sille mahtaa? Olla itsekin poikkeava ja joutua massan hyljeksimäksi? Ei kiitos. Ja ei se kiusaaminen erityisestu aikaa vie, usein se on kavereiden kanssa ajanviettoa.

En pidä itseäni narsistina.

Ap.

Vierailija
36/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit eivät ole keksineet, että hei mitäpä jos annettaisiin muiden elää rauhassa elämäänsä.

Eihän semmoinen käy. Ei toki.

Vierailija
37/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Avaatko vähän?

Kerran kiusaamisen kohde oli poika, joka jostain syystä härnäsi luokan tyttöjä monella eri tapaa. Sitten häntä alettiin kiusaamaan koska oli outo ja itsekin aika ikävä.

Ap.

Vierailija
38/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Se että joku puhuu hassusti oikeuttaa siis mielestäsi kiusaamisen? Eikö hassustipuhuvaa voi vaan sivuuttaa eikä ottaa häntä silmätikuksi? Jos kerta ärsyttää niin kauheasti. Kuka pakottaa kiusaamaan? Se hassu äänikö pakottaa? Tulee yöllä veitsen kanssa uhkaamaan, että jos et kiusaa äänen omistajaa niin kuolet?

Kai ymmärrät että nuorena ihminen on tyhmä ja ajattelematon? Tietenkin nyt tiedän paremmin, noista vain tuli kiusattua yleensä. Yleisesti jonkun poikkeavuus johti kiusaamiseen.

Ap.

Vierailija
39/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pärjännyt hyvin myös 30-luvun Saksassa.

Vierailija
40/116 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole luuseri niin laittaa kiusaajille luun kurkkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi