Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te naiset kestätte miehenne firman pikkujoulu käynnit? Mua ainakin ahdistaa aika paljon.

Vierailija
02.12.2016 |

Mies menossa ensi vk loppuna pikkujouluihin. Luotan kyllä mieheeni hänen ollessaan selvinpäin, mutta mielestäni kuka tahansa ihminen saattaa päissään tehdä mitä vaan ja käyttäytyä miten vaan. Mistä sitä koskaan tietää?!

Aihetta ei epäilykseen ole koskaan ollut, mutta jostain syystä tämä on joka hemmetin vuotuinen ongelma meillä, minun mustasukkaisuuteni ja stressaaminen tästä asiasta :(

Kerrankin kun miehen kanssa oltiin baarissa, menin itse tiskille tilaamaan juomaa. Mies jäi kauemmas istumaan pöydälle. Näin ns. sivusilmällä kun joku nainen tuli miehen viereen istumaan. Kuulin kun mies sanoi aika isoon ääneen jonkun ajan kuluttua "Sori, mutta oon varattu". Nainen lähti sitten pois.

Tuo asia hymyilytti ja loi entistä enemmän vain luottamusta mieheeni. Mutta joo, eihän se tuokaan kaikkea kerro. Vaikka toimi silloin noin, voikin joskus toimia eri lailla.

Miehen työpaikalla onneksi on enemmän miehiä kun naisia. Jos olisi naisvaltaisella alalla, en kestäisi..

Olen itse sitä mieltä, että jokainen ihminen voi olla potentiaalinen pettäjä. Ihan kuka tahansa voi tehdä niin, vaikka itsestä sanoisikin että "Minä en koskaan tekisi niin!".

Onko täällä muita naisia (no miksei miehiäkin), jotka kamppailevat samanlaisen ongelman kanssa kumppaninsa suhteen? Miksi se 100% luottaminen on mulla niin vaikeaa? Vaikka aihetta epäilykseen ei tosiaan ole koko 5vuoden aikana koskaan edes ollutkaan.

Tiedän, että tulen saamaan haukkuja ja alapeukkuja. Antaa tulla vaan.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää, jos haluaa. Oli pikkujoulut tai ei, kännissä tai ei.

Sitä on ihan turha murehtia etukäteen. Jos paska osuu tuulettimeen, niin sitten se asia kannattaa vasta käydä läpi.

Vierailija
2/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti avioero! Miehesi on potentiaalinen pettäjä! Kyllä se varmasti siellä jotain panee! Ihan varmasti. Ei muuta kun ero vireille heti, ei vahvan ja itsenäisen naisen tarvitse sietää tuollaisia sikoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien sanojesi mukaan olet itsekin potentiaalinen pettäjä. Miltä mielestäsi tuntuu sinun pikkujoulut? Jos miehesi juo kunnon kännit ei sinulla ole mitään hätää, harvalla miehellä seisoo kovassa humalassa. Enkä usko että monikaan nainen lähtisi tukevassa humalassa olevan miehen matkaan.

Vierailija
4/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun nykyinen mies ei juo niin ei tarvii miettiä kännisekoiluja. Pystyn kuitenkin samaistumaan hyvin noihin mustasukkaisuuksiin, on sitä kaikenlaisten lurjusten kanssa tullut pyörittyä.. 

Vierailija
5/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi pelkääjä myös. Oli kuitenkin valaisevaa tajuta, että on paljon muitakin tapoja pilata suhde (21 tapaa pilata avioliitto). On varmasti turhaa olla mustasukkainen ja pelätä etukäteen. Yhtälailla voi teidän suhde kariutua, jos kyttäät, ahdistat ja ajat miehesi ns.nurkkaan (turhilla!) epäilyksilläsi.

Esim.YouTubesta löytyy hyviä pätkiä mustasukkaisuuteen liittyen.

Vierailija
6/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei halua käydä firman pikkujouluissa joten ei ole tarvinnu miettiä niistä mitään.

Vierailija
7/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä, että miehet pettäisi vain kännissä, on vähintäänkin naiivi. Komppaan tuota aiempaa kirjoittajaa: Mies pettää jos on pettääkseen - selvänä tai kännissä, juhlissa tai työmatkalla, töissä tai harrastusten parissa.

Anteeksi inhorealismini, olen vissiin nähnyt liikaa kaikenlaista...

Vierailija
8/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte miehensi kanssa baarissa ja hän sanoi vieraalle viereen tulleelle naiselle et on varattu. Tämä tapaus lisäsi luottamustasi mieheesi.

No olisi se aika äijä jos alkaisi baarissa virittelee jotain, kun tyttöystävä baaritiskillä. Tää tapaus ei kerro kyllä uskollisuudesta mitään. Sitä vaan mietin, että miksi epäilet että miehesi saattaisi humalassa pettää? Ei se viina petä vaan ihminen. Osa ihmisistä ei petä vaikka viinaa vetäisi kaksin käsin. Mutta alkoholin syyksi on helppo laittaa hairahdukset.

Itse en ole koskaan epäillyt mitään. Mies saanut mennä vapaasti. Vuosi sitten tuli olo että miehessä on jotain outoa. Vaisto kertoi. Aloin tarkkailemaan miehen käytöstä. Miehelle en puhunut mitään. Sain todisteet että petti.

Vierailija
9/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa hermostumista? Käyn nukkumaan. Ehkä herään kun palaa, ehkä en.

Vierailija
10/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaskuut kirjoitti:

Ota heti avioero! Miehesi on potentiaalinen pettäjä! Kyllä se varmasti siellä jotain panee! Ihan varmasti. Ei muuta kun ero vireille heti, ei vahvan ja itsenäisen naisen tarvitse sietää tuollaisia sikoja!

Nimenomaan! Mä en ainakaan jäisi kynnysmatoksi, kun mies lähtee muka johonkin pikkujouluihin! Kotona järjestettävä joulujuhla on ihan riittävä, tulee anoppi ja koko meidän suku. Lupasin kaksi tölkkiä kaljaakin!

Vierailija
11/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse kestää koska en ota lähelleni miehiä. Suurimpaan osaan ei voi luottaa, valitettavasti. Miesten seksikäyttäytyminen on naisia paljon primitiivisempää koska sitä ei koskaan ole pyritty säännöstelemään.

En suosittele miestä sinulle, tulet todennäköisesti särkemään itsesi.

Vierailija
12/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, kun toiseen projisoi juuri ne skenaariot, mihin itse lähtisi mukaan, jos tulisi tilaisuus.

Vierailija
13/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pikkujouluissa ja eipä ole muuten ikinä käynyt pienesti edes mielessä että tekisi jotain! Kyllä meillä vallitsee niin syvä luottamus ja kunnioitus, ja molemmilla on todella korkea moraali kännissäkin :D

Vierailija
14/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää niin sitten pettää, en saa sitä estettyä murehtimalla. Ja jos pettää niin ei ole se mies joksi olen luullut ja kenen kanssa olen luvannut elämäni jakaa, pärjään ilmankin.

Vierailija
15/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, miksi olet noin sairaalloisen mustasukkainen. Mutta kaikki ei todellakaan petä, edes kännissä, edes pikkujoulussa. Mutta voihan sen parisuhteensa noinkin myrkyttää.

Vierailija
16/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhteessa pitäisi voida luottaa 100%?

Itse ainakin pystyn hyvin elämään sen kanssa että oikeastaan mikään ei ole niin varmaa.

Vierailija
17/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pettää niin sitten pettää, en saa sitä estettyä murehtimalla. Ja jos pettää niin ei ole se mies joksi olen luullut ja kenen kanssa olen luvannut elämäni jakaa, pärjään ilmankin.

Tää on ihan totta. Mut mä joskus mietin sitä et enhän välttämättä saa sitä koskaan tietää jos näin on käynyt.. Toivoisin et miehellä ois sit ainakin tarpeeksi munaa tunnustaa ja antaa mulle mahdollisuus valita.

Vierailija
18/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asunut mieheni kanssa monta vuotta eri paikkakunnilla, joten yhdet pikkujoulut ei tunnu missään. Mä luotan mieheen , enkä tuhlaa aikaani epäilyyn. Koska luotan, niin oletan myös, että hän on luottamukseni arvoinen.

Vierailija
19/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä luotan siihen ettei hän petä. Miksi pettäisi? Ja jos haluaisikin pettää, niin voi sen tehdä muuallakin kuin pikkujouluissa.

Ei mulla ainakaan ole edes kännissä käynyt mielessä, että pettäisin miestäni. Vaikka ympärillä pörrääkin turhan usein miehiä kärkkymässä. Kyllä musta on kiva baari-illan jälkeen kömpiä oman kullan kainaloon. :)

Vierailija
20/69 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minun taas ei tarvitse tuollaista murehtia, koska meidän avioliiton kirjoittamattomiin sääntöihin kuuluu, että itseänsä ei juoda sellaiseen kuntoon, että humala olisi syy pettämisen, eikä myöskään harrasteta pikkujouluja tai muitakaan ryyppybileitä ylipäätänsä. Mielestäni naimisissa olevien ihmisten ei kuulu bilettää ties missä kamalassa humalassa vastakkaista sukupuolta edustavien kanssa, ja mieheni on samaa mieltä. Jos meillä on joku työpaikan porukan keskeinen juhla, niin olen yleensä pari tuntia, ja lähden sitten kotiin. Mieheni tekee samoin. Sopisiko teille mielestäsi tällainen järjestely paremmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän