Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muistatte maksaa e-laskut?

Vierailija
02.12.2016 |

Taas meinasi jäädä lasku maksamatta, eräpäivä tänään, ihan sattumalta huomasin kun maksoin paria paperilaskua. Onneksi maksoin paperilaskut tänään enkä vasta huomenna...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen puhelin ja laskut kerran kuussa maksuun. Todellakin huolestuttaa e-laskutus, miten muistan hektisessä arjessa. Kaikki laskut on pakko tarkistaakin ennen maksua.

Vierailija
22/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tilipäivänä hyväksymässä laskut. No problem. Yhtään paperilaskua ei tule satunnaisia ostoksia lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menee e-laskut maksuun automaattisesti. Tosin on mulla kaikissa joku euromääräinen raja, että jos sen ylittää, niin mun pitää vahvistaa lasku. En ymmärrä,  miksei ihmiset käytä tota. Mä inhoan laskujen näpyttelyä/copy pasteamista.

Vierailija
24/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan laskuja pari kertaa kuussa. Käyn hyväksymässä erääntyvät maksut samalla. Olen pienituloinen, mutta aina on tilillä rahaa laskuihin. E-laskujen myötä tuntuu, ettei mitään laskunmaksurumbaa edes ole.

Vierailija
25/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännän nenän solmuun.

Vierailija
26/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee e-laskuista muistutus sähköpostiin, minkä jälkeen käyn ne hyväksymässä. Olisihan se mahdollista laittaa e-laskut myös automaattisesti maksuun, mutta itse ainakin haluan tsekata ne ennen kuin ne menevät maksuun.

Sama. Minä en halua laskuja maksuun hyväksymättä, koska haluan aina tarkistaa, että lasku on oikein ennen kuin hyväksyy. Ei ne mene hyväksymättä maksuun, jos ei anna lupaa mennä. 

Vierailija
27/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy verkkopankissa niin katsoo ja hyväksyy tulleet e-laskut samalla. Ne laskut saa menemään heti maksuun tai vasta eräpäivänä. Laskuissa on yleensä ainakin 14 pv maksuaikaa joten riittää jos pari kertaa kuussa käy verkkopankissa katsomatta. Ainakaan Nordeassa ei voi olla huomaamatta saapuneita e-laskuja.

Vierailija
28/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua laskuja maksuun hyväksymättä, koska haluan aina tarkistaa, että lasku on oikein  

Kuinka usein ne on väärin?

Vierailija
29/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin muistan, ei edes tule sähköpostiin niistä mitään ilmoitusta. Suurin osa kyllä menee tiettyyn asettamaani rajaan asti maksuun automaattisesti, koska ovat ihan vakiolaskuja. Käyn iPadillä ihan säännöllisesti verkkopankkia tsekkaamassa, kun sinne pääsee niin helposti, että miksei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä