Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kaikilla "tiivis naisporukka"?

Vierailija
02.12.2016 |

Siis tiivis ystäväporukka, ja puuhaatte yhdessä kaikkea kivaa? Musta tuntuu, että kaikilla paitsi minulla, on sellainen. On minulla pari ystävää, ei siis montaa mutta olen heistä tosi iloinen, mutta ei mitään sellaista tiivistä kaveri/ystäväporukkaa, joiden kanssa tehdä asioita. Ystäviä voisi olla paljon enemmänkin. Missä te olette ystävänne tavanneet, kun tuntuu etten ikinä tapaa uusia ihmisiä tai jos tapaan niin he sitten pysyvät juuri niissä harrastus-yms. kuvioissa eikä muuta tule. Olen mielestäni erittäin hyvä ystävä, vaikka itse sanonkin.

Jos teillä on tuollainen tiivis ystäväporukka niin olkaa onnellisia siitä :)

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikana oli biletysporukka.

Onnex ei enää tarvi. Mieluummin käyn miehen kanssa, on paljon rennompaa

Vierailija
82/88 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä, mutta ei tiivistä naisporukkaa, en edes kaipaa sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon kavereita ja oikeastaan useampikin "porukka". Ja olen kaikista ystävistä ja kavereista kyllä todella onnellinen ja kiitollinen.

Yksi porukka koostuu ala-ja yläaste aikaisista ystävistä. Tämä porukka ei ole mitenkään supertiivis ja koko porukalla näemme ehkä vain kerran pari vuodessa. Pienellä porukalla useammin.

Toinen porukka koostuu, hassua kyllä, myös ala-ja yläaste aikaisista ystävistä mutta on laajentunut niin että mukana on esim. Omien yläasteystävieni lukioaikaisia kavereita. Tästä porukasta on tullut aika tiivis ja teemme paljonkin yhdessä. Urheilemme, kyläilemme matkustelemme jne. Väillä vain me naiset, välillä myös puolisot ja lapset.

Kolmas porukka koostuu harrastuskavereistani. Näemme usein jo harrastuksen parissa mutta vietämme paljon aikaa myös sen ulkopuolella. Illanviettoa, matkustelua jne. Tähän porukkaan kuuluu niin miehiä kuin naisia ja kaikkien puolisot ja lapset myös ovat enemmän ta

Minkälaisia harrastuksia teillä on, joista on muodostunut ns. oikea kaveriporukka?

Vierailija
84/88 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurava naisporukka kuulostaa ihan kanalaumalta: "Koot-kot-kot-kot..."

Vierailija
85/88 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi joku ääliö on nostanut ikivanhan ketjun, mutta sanonpa vain, että tuo tiivis porukka on harvinaisen ärsyttävä ilmaisu. 🙄🙄 TIIVIS TIIVIS TIIVIS vttu.

Vierailija
86/88 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Enkä sellaista myöskään kaipaa. 

Vierailija
87/88 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla on yksi työn kautta tutuksi tullut ystävä, jonka kanssa käymme teatterissa ja konserteissa ja messuilla ym. Teinityttäreni kanssa käyn pienillä kotimaanreissuilla kuten kylpylöissä ja kesä/joulutapahtumissa.

Vierailija
88/88 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paskempaa tarinaa kuin "ystäviin voi luottaa"  Oman kokemuksen mukaan selkäänpuukottajia, jos vaikka löysin kivan poikaystävän, kohta "bestis" haluaa poikaystäväsi. Vaikkei tämä olisi hänen tyyppiään, vaan ainoastaan koska mies on sinun löytösi. Tämä tapahtunut parikin kertaa.