Yhteenmuutto : tappelut
Tapellaan miehen kanssa päivittäin ihan pienistä asioista, mun aloituksesta ..
en vaan osaa pitää suutani kiinni.
Viimeaikoina olen itse tuhlannut ihan yli varojeni, mies ei niinkään, silti syytän häntä rahanpuutteesta. Ollaan mietitty myös koiran ottoa, mies ei siihen suostu ainakaan vähäänaikaan, olen siitäkin vetänyt herneen nenään. Rakastan häntä ja hän minua, halataan ja kerrotaan toisen merkitsevyys päivittäin, silti jossain kiristää.
Kommentit (9)
Ei tuossa ole rakkautta mukana lainkaan. Rakkaus kun ei ole riidanhaastamista vaan kompromissien etsimistä. Eri mieltä saa olla, mutta jatkuva tappeleminen osoittaa, että rakkaus lähti aikoja sitten
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä juttu. Teidän pitää opetella juttelemaan. Mitä varten täytyy riidellä, kun asiat voi puhua rauhassa?
Ap ilmoittaa olevansa riidan haastaja, joten voit kohdistaa korjaustoimet ihan häneen suoraan.
Ottakaa ihmeessä koira, niin saat uuden riidan aiheen. Kuka vie hurtan lenkille.
Onko joku asia joka purkautuu tuolla lailla...
Koirat eivät kestä eivätkä etenkään ansaitse riitelyä. Joten älkää ottako koiraa ennen kuin osaatte käyttäytyä.
Siun pitää opetella purkamaan turhautumisesi ja kiukkusi muuhun, kuin miehen kanssa tappelemiseen. Erityisesti asioissa, jotka eivät ole miehen syytä (=sinun oma tuhlailu).
Ei hyvä juttu. Teidän pitää opetella juttelemaan. Mitä varten täytyy riidellä, kun asiat voi puhua rauhassa?