Onpa juntteja tutteja "Nimikoidut tutit"
"Pikku Prinsessa", "Isin pelikaveri"... Hrrr. En kyllä moista oman lapseni (jos mulla sellainen olisi) suuhun laittaisi.
Kommentit (12)
Vähän tollanen olis näppärä päiväkoti-lapsilla joilla tutti käytössä, jos sais omalla nimellä kaiverrettuna :D
Siellä näköjään olikin omalla tekstillä saatavia tutteja. Näppärää.
Mauttomia ja juntteja. Mutta sehän nyt käy selväksi kun kaupungillakin näitä näkee. Ainahan niissä lukee nimenä Rene, Veeti, Eemi, Eemu, Noah, Noomi, Noona, Neelia, Viveca, Janicia... Että sopii kun nenä päähän näiden perheiden lapsille tuo nimikoitu tulppa suuhun.
Meidän mukelolla oli sellainen "Maijan tutti" -tekstillä. Musta se oli hauska silloin liki 10 vuotta sitten.
Olen siis juntti :)
Vierailija kirjoitti:
Meidän mukelolla oli sellainen "Maijan tutti" -tekstillä. Musta se oli hauska silloin liki 10 vuotta sitten.
Olen siis juntti :)
Silloin liki 10 vuotta sitten eli kultaisella 80-luvulla.
Jos mulla olisi vauva niin ostaisin ehdottomasti sille tuon "mute"-tutin jossa on toi vaimennetun äänen kuva :D
Millainen ihminen käyttää aikaansa sen miettimiseen, mikä toisten mielestä voisi olla junttia?
Minä en ylipäätään laittaisi tuttia koskaan kenenkään lapsen suuhun, koska siitä lapsi saa helposti kaikenlaisia taudinitiöitä ja likaa elimistöönsä. Kun aikuiset joilla monilla on keuhkotauti jatkuvasti syljeksivät lattialle johon vauvan tutti tippuu ja se sieltä nostetaan vauvan suuhun, niin vauva saa siten paljon keuhkotaudin aiheuttavia itiöitä elimistöönsä puhumattakaan mitä kaikkea siellä maassa on muuta likaa kun ihmiset kulkevat kengät jalassa ulkona jonne eläimet ulostavat ja virtsaavat ja sitten sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen käyttää aikaansa sen miettimiseen, mikä toisten mielestä voisi olla junttia?
Tietysti sellainen sinua huonompi ihminen. Sinä kun mietit vain tärkeitä asioita toisin kuin surkea ihmisperse ap.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton ja/tai henkisesti teinin tasolle jäänyt
http://www.iinimiini.fi/kimaltelevat-tutit-c-17_161.html
ap