Isot paineet onnistua naisen kesyttämisessä.
Elämäni nainen on kiikarissa. Ja nyt on niin isot paineet itsellä, ettei mikään saisi mennä vikaan. Miten näitä paineita voi kestää?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko ämmä. On pohjiaan myöten kaluttu ja venytetty. Kuka haluaa läpikäytettyä muijaa?
Tämä. Ap odottanut vuosia aisuri-fiiliksillä, että milloin unelmanainen eroaa. Sitten kun läpikairattu vihdoinkin vapautuu kierrätykseen, niin tästä tulee ylitsepääsemättömät paineet.
Hyvin irtoaa sitkeä yskä tällä ketjulla. :D Ei tarvii lähteä lääkäriin. :D Mutta älkäähän nyt heti toista lytätkö kuitenkaan. <3 Pitää toisen antaa yrittää. Elämä ja rakkaus <3
Taitaa toinenkin koodaaja pitää taukoa siellä?
Vierailija kirjoitti:
Sut pitäs koodata.
Minkälaisia haasteita tai jännityskohtia tms nyt tässä näet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut pitäs koodata.
:) Tämän täytyi olla kohteliaisuus. :)
Vierailija kirjoitti:
Elämäni nainen on kiikarissa. Ja nyt on niin isot paineet itsellä, ettei mikään saisi mennä vikaan. Miten näitä paineita voi kestää?
Päästä venttiilistä pois.
Olette aika omituisia. Vaikka onhan se hyvä, että joku saa minun elämästäni huumoria. Paineet tulevat siitä, että näissä asioissa taitaa saada vain yhden mahdollisuuden. Jos homma lähtee menemään väärälle raiteelle, niin sitä taitaa olla enää mahdoton oikaista. En saisi nyt epäonnistua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olette aika omituisia. Vaikka onhan se hyvä, että joku saa minun elämästäni huumoria. Paineet tulevat siitä, että näissä asioissa taitaa saada vain yhden mahdollisuuden. Jos homma lähtee menemään väärälle raiteelle, niin sitä taitaa olla enää mahdoton oikaista. En saisi nyt epäonnistua. Ap
Ihan hyviäkin vinkkejä täällä. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviäkin vinkkejä täällä. Tsemppiä.
No voi ne on tullut luettua. Se on vaan helpommin sanottu kuin tehty. Kiitos tsempeistä! Ap
Pitääkö se koodaaja nyt sitä taukoa töistään?