Isot paineet onnistua naisen kesyttämisessä.
Elämäni nainen on kiikarissa. Ja nyt on niin isot paineet itsellä, ettei mikään saisi mennä vikaan. Miten näitä paineita voi kestää?
Kommentit (30)
Tulet kuitenkin housuihisi jollain epäsopivalla hetkellä jo johtuen tuosta ennakkoasennoitumisestasi.
Kerro vähän enemmän tilanteesta. Minkälaisia paineita sinulla on erityisesti?
Jos hän todella on elämäsi nainen, ei ole niin tarkkaa teetkö kaiken viimeistä piirtoa myöten jonkin käsikirjoituksen mukaan. Hän pitää sinusta virheellisenä ja mokailevanakin.
Saisitkohan jotain apuja ketjusta nimeltään: Mies -oletko koskaan ajatellut -ketjusta?
Jos kaikki menee vikaan ja itkette/nauratte sille yhdessä on elämä yhdessä paljon todennäköisempää.
Naisen oma tahto on olennainen juttu tässä. Jos häntä huvittaa, hän saattaa antaa sinun luulla "kesyttäneesi" hänet.
Todennäköisesti hän kuitenkin elää 2000-luvulla, ja arvostaisi sellaista suhtautumista että sinä tuot esille kiinnostuksesi, ja jatkat kiinnostumista jos unelmiesi naista kiinnostaa myös.
Vapaa tahto. Naisillakin on sellainen.
Olin häneen ihastunut jo vuosia sitten. Mutta nyt kun hän erosi seurustelusuhteestaan, niin olemme päätyneet keskusteluyhteyteen. Ja pari kertaa tavattukin. Jo tämä tilanne on enemmän kuin jossain vaiheessa voin uskoakaan. Mutta unelmoen täyttymys olisi, jos tämä etenesi seurusteluksi. Ketään muuta kohtaan en ole tuntenut näin. Siitä ne paineet. Ap
Varmista ihan ensin, että ne kiikarisi on varmasti ehjät. Ja että linsseihin ei ole liimattu linda lampeniuksen kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana!
KUKA VOI ALAPEUKUTTAA NÄIN IHANALLE VIESTILLE. :D :D
Ai niin, yleensä kysyn sen klassisen kysymyksen ihan ensin näissä pähkäilyissä eli: vapaa / varattu? Taidatte olla vapaita?
Vierailija kirjoitti:
Olin häneen ihastunut jo vuosia sitten. Mutta nyt kun hän erosi seurustelusuhteestaan, niin olemme päätyneet keskusteluyhteyteen. Ja pari kertaa tavattukin. Jo tämä tilanne on enemmän kuin jossain vaiheessa voin uskoakaan. Mutta unelmoen täyttymys olisi, jos tämä etenesi seurusteluksi. Ketään muuta kohtaan en ole tuntenut näin. Siitä ne paineet. Ap
Minä taidan olla vähän tuon kaltaisessa tilanteessa, sen naisen roolissa. Arvelen että tulen saamaan jonkinlaisen lähestymisyrityksen tältä mieheltä. En ole tällä hetkellä hänestä kiinnostunut romanttisesti kylläkään. En sano, ettenkö ehkä kuitenkin voisi olla, mutta on aivan liian varhaista sanoa. Tapailen muitakin miehiä ihan aktiivisesti.
Parasta olisi tapailla silloin tällöin ilman mitään yrittämisiä ja paineita. Huomaan erittäin herkästi sen, jos joku mies yrittää minun suhteeni jotain, ja saan allergisen reaktion sellaisesta. Et voi oikeastaan tehdä muuta kuin olla oma itsesi ja viettää naisen kanssa mukavia hetkiä. Tehkää jotain sellaista, mistä hän pitää, mutta välillä myös sellaista mistä itse pidät. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen. Jos ei lähde, et sinä sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vapaita lapsettomia sinkkuja. Ap
Lähtökohta kuulostaa ihan hyvältä. Vai onko se lähtökohta siis hyvä?
Soita sille ennen treffejä ja huuda: "NARTTU!! ONKO PILLU AJELTU?! SE PILLU AJELLAAN KUNNOLLA SITTEN, ENNEN KUIN TULET TAPAAMAAN MINUA!"
Eiköhän jännitys helpota, kun ensin keskustelee puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaita lapsettomia sinkkuja. Ap
Lähtökohta kuulostaa ihan hyvältä. Vai onko se lähtökohta siis hyvä?
On hyvä. Ap
Pitäisi ihan nähdä koko tämä teidän tilanne, niin osaisin paremmin auttaa. Ei tässä oikein muuta osaa kuin tsempata ja sanoa että uskalla ottaa riski, riskejä. Uskalla olla ihan oma itsesi, uskalla antaa sydämen lentää, mutta myös muistaa sekin, että sydän voi myös haavoittua. Rakkaus on sellaista.
Unohda koko ämmä. On pohjiaan myöten kaluttu ja venytetty. Kuka haluaa läpikäytettyä muijaa?
Vierailija kirjoitti:
Soita sille ennen treffejä ja huuda: "NARTTU!! ONKO PILLU AJELTU?! SE PILLU AJELLAAN KUNNOLLA SITTEN, ENNEN KUIN TULET TAPAAMAAN MINUA!"
Eiköhän jännitys helpota, kun ensin keskustelee puhelimessa.
Minäkin suosittelen käyttämään juuri tuota NARTTU -sanaa. Se kuulostaa todella hyvältä. Ja PILLU jutut myös.
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko ämmä. On pohjiaan myöten kaluttu ja venytetty. Kuka haluaa läpikäytettyä muijaa?
Tämä. Ap odottanut vuosia aisuri-fiiliksillä, että milloin unelmanainen eroaa. Sitten kun läpikairattu vihdoinkin vapautuu kierrätykseen, niin tästä tulee ylitsepääsemättömät paineet.
Ei tule onnistumaan. Asenteesi on jostain 1800-luvulta. Nainen ei ole saalis.