Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko Sipilä on eronnut? Luulin, että se on tämän aamun ykkösuutinen

Vierailija
02.12.2016 |

Kauankohan vielä menee?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan aina ihmetellä keitä ne ihmiset ovat, jotka äänestävät nämä mätäpaiseet valtaan? Kun politiikassakin kuitenkin on ihan tavallisia ihmisiä, jotka ymmärtävät kansantaloutta ihan tavallisen ihmisen näkökulmasta. Ja joilla edes teoriassa voisi olla halu ja kyky edistää yhteistä hyvää, ei vain omaa ja hyvien veljien.

Kuka/Ketä viime vaaleissa oli ehdolla, joka täyttäisi kriteerit? Mikä puolue jne?

Voisin kopioida oman vastaukseni muutama sivu taaksepäin, mutta osaat sen varmaan itsekin etsiä. Se, jossa puhutaan ehdokkaisiin kunnolla perehtymisestä.

Vierailija
62/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että nämä avaukset saavat täällä olla. Eikö pääministerin valta riitä vaientamaan Sanomaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että nämä avaukset saavat täällä olla. Eikö pääministerin valta riitä vaientamaan Sanomaa?

Kovasti ne ainakin yrittävät tehtailla vasta-avauksia :D

Vierailija
64/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että päätös ylen yksityistämisestä olisi ollut aamun pääuutinen. No, se ilmoitettaneen kohta.

Vierailija
65/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, miten pm voi olla näin herkkis? Oletetaan, että hän ei olisi saanut tilaisuutta tulla kuulluksi (mikä ei edes ole totta). Kyllähän fiksu ja kypsä ihminen olisi aika eri tavalla reagoinut...

Ei tuollaiset hermot omaava yksilö oikeasti ole kykenevä johtamaan maata.

Samaa mieltä, olen ollut häneen verrattuna pikkuvirkamiehen avokkina pitkään, ja näin naurettavaa vuodatusta ei edes kotona tullut. Hän on Sipilään verrattuna rautahermoinen ja harkitseva ja tajuaa, mitä julkisuudessa voi tehdä. 

Sipilän minä, minun perhe, minun yksityisyys,,, Oksettavaa, ei tajua alkeitakaan hommastaan. Järkyttävä. 

Vierailija
66/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri uutisoitiin, että Ylen päätoimittaja "nauttii luottamusta". Ilmeisesti myös pääministeri. Kun on tässä pari päivää seuraillut ihmisten reaktioita asiaan, ihmetyttää, että mistä kummasta se luottamus oikein tulee? Kuten joku aikaisemmilla sivuilla sanoikin, piiri pieni pyörii... Nämä "luottajat" tuntuvat elävän jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa demokratian tukipilarin, sananvapauden, vaarantaminen ei ole isokaan diili.

¯\_(ツ)_/¯ 

Vierailija
67/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä on kuin paska junttilan tuvan seinässä. Irtoaa vain kovalla harjaamisella.

Vierailija
68/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilä on kuin paska junttilan tuvan seinässä. Irtoaa vain kovalla harjaamisella.

Ainoa pesu mitä tässä jutussa taidetaan tehdä on selänpesu poikien saunaillassa ja kirnupiimää sitten päälle. Lopuksi räkäiset naurut. Valitettavasti

Vierailija
69/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen maa repeää kun Sipilä häpeää

Vierailija
70/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, miten pm voi olla näin herkkis? Oletetaan, että hän ei olisi saanut tilaisuutta tulla kuulluksi (mikä ei edes ole totta). Kyllähän fiksu ja kypsä ihminen olisi aika eri tavalla reagoinut...

Ei tuollaiset hermot omaava yksilö oikeasti ole kykenevä johtamaan maata.

Eikä puoluetta

Vierailija
71/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän olen vilkuillut uutissivustoja Sipilän eroilmoituksen toivossa. Mutta ei se vaan tajua lähteä.

Vierailija
72/73 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten se voi olla niin ylimielinen ja sen poikakin on ihan yhtä pihalla.

Vierailija
73/73 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulit niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän