Joko Sipilä on eronnut? Luulin, että se on tämän aamun ykkösuutinen
Kommentit (73)
Ihme, että nämä avaukset saavat täällä olla. Eikö pääministerin valta riitä vaientamaan Sanomaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että nämä avaukset saavat täällä olla. Eikö pääministerin valta riitä vaientamaan Sanomaa?
Kovasti ne ainakin yrittävät tehtailla vasta-avauksia :D
Mä luulin, että päätös ylen yksityistämisestä olisi ollut aamun pääuutinen. No, se ilmoitettaneen kohta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, miten pm voi olla näin herkkis? Oletetaan, että hän ei olisi saanut tilaisuutta tulla kuulluksi (mikä ei edes ole totta). Kyllähän fiksu ja kypsä ihminen olisi aika eri tavalla reagoinut...
Ei tuollaiset hermot omaava yksilö oikeasti ole kykenevä johtamaan maata.
Samaa mieltä, olen ollut häneen verrattuna pikkuvirkamiehen avokkina pitkään, ja näin naurettavaa vuodatusta ei edes kotona tullut. Hän on Sipilään verrattuna rautahermoinen ja harkitseva ja tajuaa, mitä julkisuudessa voi tehdä.
Sipilän minä, minun perhe, minun yksityisyys,,, Oksettavaa, ei tajua alkeitakaan hommastaan. Järkyttävä.
Juuri uutisoitiin, että Ylen päätoimittaja "nauttii luottamusta". Ilmeisesti myös pääministeri. Kun on tässä pari päivää seuraillut ihmisten reaktioita asiaan, ihmetyttää, että mistä kummasta se luottamus oikein tulee? Kuten joku aikaisemmilla sivuilla sanoikin, piiri pieni pyörii... Nämä "luottajat" tuntuvat elävän jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa demokratian tukipilarin, sananvapauden, vaarantaminen ei ole isokaan diili.
¯\_(ツ)_/¯
Sipilä on kuin paska junttilan tuvan seinässä. Irtoaa vain kovalla harjaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä on kuin paska junttilan tuvan seinässä. Irtoaa vain kovalla harjaamisella.
Ainoa pesu mitä tässä jutussa taidetaan tehdä on selänpesu poikien saunaillassa ja kirnupiimää sitten päälle. Lopuksi räkäiset naurut. Valitettavasti
Ennen maa repeää kun Sipilä häpeää
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, miten pm voi olla näin herkkis? Oletetaan, että hän ei olisi saanut tilaisuutta tulla kuulluksi (mikä ei edes ole totta). Kyllähän fiksu ja kypsä ihminen olisi aika eri tavalla reagoinut...
Ei tuollaiset hermot omaava yksilö oikeasti ole kykenevä johtamaan maata.
Eikä puoluetta
Koko päivän olen vilkuillut uutissivustoja Sipilän eroilmoituksen toivossa. Mutta ei se vaan tajua lähteä.
Mä en ymmärrä miten se voi olla niin ylimielinen ja sen poikakin on ihan yhtä pihalla.
Voisin kopioida oman vastaukseni muutama sivu taaksepäin, mutta osaat sen varmaan itsekin etsiä. Se, jossa puhutaan ehdokkaisiin kunnolla perehtymisestä.