Luokan erakko koittaa ängetä meidän porukkaan creepysti - tulee vain seisomaan meidän kanssa ja hymyilee, ei puhu mitään
Miten sanoa mahdollisimman selvästi ettei me haluta sitä??? Tosi ärsyttävää! Ens kerran ku se tulee ni sanon "miksetsä ikinä puhu!!!" jos sitte tajuis jättää rauhaa meiät.
Kommentit (40)
Naksutteleeko iskuria takin taskussa?
Minä joudin aikoinaan erakoksi kun mun paras kaveri oli lopettanut lukion kesken. Yritin soluttautua muihin porukkohin mutta mulle vain naurettiin. Varsinkin yksi porukka alkoi pilkata minua ja se satutti sen verran että koska olin muutenkin menettänyt maineeni, kirjoitin asiasta paikkakunnan lehteen. Rehtori antoi kiusaajaporukalle varoituksen koulusta erottamisen uhalla ja kiusaaminen loppui. muutkin luokalla aloivat suhautua minun toverillisemmin ja sain uusia kavereita.
AP: Jos olet lukiossa tai ammattikoulussa tai ammattikorkeassa, voit todella saada varoituksen ja jos et paranna tapojasi, voit saada kenkää koulusta ja ylioppilaaksi tai ammattiin valmistuminen viivästyy.
kun mulle se sanottiin aikuisena yhden narttulauman suulla ja minä kun käsitin sen vain hienona terminä mitä se onkin: ihminen joka osaa ja kykenee olemaan myös yksin. Ei siis laumasielu. Laumasielu on halveksuttavin, sellainen näkösosiaalinen liuru.
Turha sulle on puhua, älysi ei riittäisi kuitenkaan ymmärtämään. Erakko on ymmärtänyt tämän. Nauraa vaan partaansa teidän typerille jutuille.vähän kuin katsoisi jotain poliisiopisto tyyppistä filmiä. Eli ihan yksinkertainen selitys asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tutustua siihen erakkotyyppiin. Selkeästi sillä on hyvä itseluottamus, koska kehtaa käyttäytyä oudosti (seistä paikallaan ja hymyillä creepysti). Se on selkeästi niitä jotka 10-20 vuoden päästä ovat menestyneitä ja hyvännäköisiä kun taas ne luokan coolit on jotain keskitason peruskansaa korkeintaan.
Just näin :Ddd se on luokan rumin ja senkään takia ei haluta seuraan kun ei kehdattaisi liikkua sen kanssa missään. Se on vain niin ujo pissa. Mä taas oon pitkä raajainen ja kaunis, fiksu ja sosiaalinen.
Ap
Onko tämä joku ilta trolli, vai tekeekö ihmiset oikeasti näin hölmöjä aloituksia? Hankala uskoa että ap on tosissaan, vaikka itsekkäiti, pinnallisia ja ilkeitä ihmisiä on valitettavasti maailma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tutustua siihen erakkotyyppiin. Selkeästi sillä on hyvä itseluottamus, koska kehtaa käyttäytyä oudosti (seistä paikallaan ja hymyillä creepysti). Se on selkeästi niitä jotka 10-20 vuoden päästä ovat menestyneitä ja hyvännäköisiä kun taas ne luokan coolit on jotain keskitason peruskansaa korkeintaan.
Jep, jos nämä kiusatut/syrjityt/yksinäiset saavat pidettyä itsensä vain kasassa aikuisuuten asti ja silloin löytävät oman juttunsa ja porukkansa niin monesti heistä tulee näitä menestyjiä. Tiedän taas valitettavasti monia kiusaajia, jotka ovat päätyneet päättämään päivänsä. :/
Heh. Itse olin ennen juuri sellainen ap:n mainitsema ärsyttävä creeppi. Näin aikuisena kun olen vihdoin sen pahimman vaiheen päässyt yli ja saanut niitä oikeita creep ystäviä olen huomannut, että en viihdy pahemmin porukassa. Jos näen porukassa jonkun hiljaisemman tai syrjään vetäytyneen menen mieluummin tälle juttelemaan kuin näille ryhmä kälättäjille jotka ei noteeraa ulkopuolisia lainkaan. Silloin kun katsovat minua kun halpaa makkaraa ei käy ollenkaan kateeksi, etten ole moinen lammas.
Täällä akat vinkuu kun kakarat ei halua hengata luusereiden kanssa mutta eivätpä itsekään anna luusereille mahdollisuutta deittailuun.
Aloittaja on oikeassa. Tuollaiseen ryhmään ei kannata yrittää ängetä.
Saa vielä jonkin sairauden, tai vaivan. Tai hyppykupan.
Trolli, mutta erakkona kommentoin kuitenkin. Ei se ole erakko, jos se tunkee seuraan ja on outo. Se on ujo ja yksinäinen. Siinä on vissi ero.
Heh pakko olla provo, mutta aihe on tärkeä. Olen varmaan tuollainen hölöttäjä ryhmässä, mutta niin nuorempana kuin nytkin pyrin aina nimenomaisesti huomioimaan ne hiljaisimmat ja uudet. Toisilta voi kysäistä jotakin, että pääsevät mukaan juttuun (ja selittää mistä puhutaan, jos jotakin inside-juttua) ja joillekin pitää antaa rauhassa aikaa ja voi hymyillä ja nyökkäillä, että toinen tuntee olevansa mukana. Yleensä näistä hiljaisemmista sitten kuoriutuu aikanaan todella ihania ja hauskoja ystäviä. Ja vaikka ei kuoriutuisi, niin pitäähän sitä nyt olla peruskäytöstavat hallussa.
Ihan vaan kommenttina, että erakko on omasta halustaan yksin. Ei erakko hakeudu toisten seuraan olemaan hiljaa joukossa. Hän hakeutuu yksikseen. Ujo taasen on yksin vasten omaa tahtoaan, ja saattaa yrittää hakeutua toisten seuraan, vaikka ei uskaltaisikaan sanoa mitään.
Mutta eihän tätä tokaluokkalaiset vielä tajua, onneksi vanhemmilla on monta vuotta vielä aikaa opettaa lapsosilleen käytöstapoja ja toisten huomioimista.
Kouluaika voi olla aika helvettiä joillekin. Se on aikamoinen kokemus kun joutuu kiusatuksi, eristetyksi, halveksituksi. Ja tätä jatkuu ja jatkuu jopa lukiossa. Helvettiä mutta onneksi ei ikuista. Kun nyt katson elämää melkein 30 vuotta noista eteenpäin niin olen saanut rakastavan aviomiehen, hyvän ammatin ja työpaikan, ihanat lapset, kauniin kodin.
Tunsin samanlaisen luokallani.
Lukioaikana