Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan mahtavaa olla viimein hoikka! 24 kiloa painoa lähtenyt.

Vierailija
11.03.2026 |

Aamupaino tänään 60,2 kg. 

Vyötärönympärys 67 cm. 

Vaatekoko suurimmassa osassa vaatteita S/36.

Ja mikä ihaninta, lihasmassaa ja voimaa tullut kuitenkin lisää, salilla tulokset paranevat ja saan nostettua vastusta/painoja, hyvin hitaasti, mutta kuitenkin. 

Kaikista ihaninta on se, kun ei tarvitse enää pukeutumisessa miettiä miten piilottaisi läskinsä, jotka mulla jakaantuivat todella epätasaisesti ja epäimartelevasti, ja näytin todellista kokoani isommalta ollessani painavammillani. 

84-kiloisena näytin siltä miltä useimmat pituiseni näyttävät 100 kiloisina. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sulle! Vaatiko paljon? Ja kerro millä ehkäisit voimattomuutta eli kun kalorit putoaa ja käyt kuitenkin salilla? Eli millä energialla teet salilla. Kerro vielä ikäsi. Kiitos.

Vierailija
2/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinpas salijuttu tällekin aamulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!👍

Vierailija
4/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa! onnitteluja! 🌹

Vierailija
5/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Itsekin aina ollut hoikka, mutta vaihdevuosien jälkeen ei laihdu vaikka on pelkällä nutriletilla. Ravinnontarve vähenee minimiin, alle 2000 päivässä. Tiukasta paha nipistää..

Vierailija
6/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa! onnitteluja! 🌹

Ai uudesta joka aamuisest  salijutusta?

Vierailija
7/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! 

Vierailija
8/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen?

Vierailija
9/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla läskifoobikko. Mene hoidattamaan pääsi kuntoon.

t. vihvassu

Vierailija
10/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut sulle! Vaatiko paljon? Ja kerro millä ehkäisit voimattomuutta eli kun kalorit putoaa ja käyt kuitenkin salilla? Eli millä energialla teet salilla. Kerro vielä ikäsi. Kiitos.

Tein tämän tosi hitaasti, siis mennyt melkein 3 vuotta aikaa. Aloitin ihan nollasta, ekaksi vain parilla lyhyellä kävelylenkillä viikossa, sitten aloin käydä kerta viikkoon salilla, hiljalleen nostin liikuntakertoja ja -lajeja ja nykyään liikun 5-6 x vko, salia pari kertaa, lenkkiä, uimista, kehonpainotreeniä kotona. 

Kalorivaje ollut mahdollisimman minimaalinen, eli siksi painonpudotus tapahtunut niin hitaasti, mutta toisaalta siksi myös olen jaksanut hyvin liikkua. Kaloreita syönyt koko ajan n. 1900 - 2300 per päivä. Joskus enemmänkin, esim. nyt vkonloppuna oli juhlat ja söin kaikkea hyvää varmaan 2000 kalorin edestä normaalisyömisen lisäksi. Mutta juhlat kuuluvat asiaan, seuraavina päivinä kun taas syö ihan normaalisti, ei se satunnainen herkuttelu lihota. 

Ap

Vierailija
11/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeaa! onnitteluja! 🌹

Ai uudesta joka aamuisest  salijutusta?

En tiedä, ei ole tapana roikkua täällä joka aamu

Vierailija
12/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis nainen olen, nelivitonen. 

Ap

Vierailija
13/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei tarvi kituuttaa pienillä kaloreilla, ja tuloskin on pysyvä, KUNHAN malttaa olla pitkäjänteinen. 

Monen elämäntaparemontti kompastuu siihen, että se 24 kiloa pitäisi saada alle vuodessa pois, tai mieluusti puolessa vuodessa. 

Vierailija
14/14 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon saavutuksestasi! Pudotin itse 5 v. sitten 20 kg painostani pysyvillä elämäntapamuutoksilla ja olen pysynyt vaivatta tavoitepainossani, kun olen noudattanut samaa ruokavaliota ja ruokailurytmiä kuin painoa pudottaessani vain kalorimäärää hieman lisäten. Myös säännöllinen, mutta kohtuullinen  liikunta tullut minunkin entisen laiskan liikkujan elämään pysyväksi tavaksi. Toivotan sinulle myötäistä elämässäsi tästäkin eteen päin ja saavutuksesi kertoo siitä, että olet sinnikäs ja pystyt varmaan paljoon monessa muussakin asiassa jos niin itse päätät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme