Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokan erakko koittaa ängetä meidän porukkaan creepysti - tulee vain seisomaan meidän kanssa ja hymyilee, ei puhu mitään

Vierailija
01.12.2016 |

Miten sanoa mahdollisimman selvästi ettei me haluta sitä??? Tosi ärsyttävää! Ens kerran ku se tulee ni sanon "miksetsä ikinä puhu!!!" jos sitte tajuis jättää rauhaa meiät.

Kommentit (40)

1/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M*lkvisteja luokka täys.

Vierailija
2/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh ootpa vajaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaa siis koitettu jo vaiika ties mitä. Esim niin ettei kukaan edes huomaa sitä ja välillä kuitenkin joku katsoo sitä todella oudosti, se vaan hymähtelee ja jäykistyy... Ei myöskään kukaan sano sille mitään.

Vierailija
4/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLetpa inhottava ja ikävä ihminen!

Vierailija
5/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa joskus hiljaa niin voisi ehkä puhuakin. Kysykää siltä jotain. Älä ole juntti. 

Vierailija
6/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tutustua siihen erakkotyyppiin. Selkeästi sillä on hyvä itseluottamus, koska kehtaa käyttäytyä oudosti (seistä paikallaan ja hymyillä creepysti). Se on selkeästi niitä jotka 10-20 vuoden päästä ovat menestyneitä ja hyvännäköisiä kun taas ne luokan coolit on jotain keskitason peruskansaa korkeintaan.

Vierailija
7/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkakaa puhua sille. Siis ihan ystävällisesti.

Vierailija
8/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo kolmannella luokalla? Mulla oli tuo sama vaiva tokaluokalla.

Vierailija
9/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa tulin väärälle palstalle kun erakot täällä puolustelevat toisiaan... :D

Ap

Vierailija
10/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hö ehkei hän tahdo olla liian tungetteleva eikä tiedosta et mikä ois ok käytös. Koittakaa kysellä hänen mielipidettään ja sillä ilmaista että saa hänkin olla jutuissa mukana.

Vierailija
11/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tutustua siihen erakkotyyppiin. Selkeästi sillä on hyvä itseluottamus, koska kehtaa käyttäytyä oudosti (seistä paikallaan ja hymyillä creepysti). Se on selkeästi niitä jotka 10-20 vuoden päästä ovat menestyneitä ja hyvännäköisiä kun taas ne luokan coolit on jotain keskitason peruskansaa korkeintaan.

Just näin :Ddd se on luokan rumin ja senkään takia ei haluta seuraan kun ei kehdattaisi liikkua sen kanssa missään. Se on vain niin ujo pissa. Mä taas oon pitkä raajainen ja kaunis, fiksu ja sosiaalinen.

Ap

Vierailija
12/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se ilmeisen väärinymmärretty ja ujo ihmispolo tajuaa pian millaisia kusipäitä te olette ja jättää teidät rauhaan. 

Vierailija
13/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja olet ja luultavasti myös tuleva työpaikkakiusaaja. 😈

Vierailija
14/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin :Ddd se on luokan rumin ja senkään takia ei haluta seuraan kun ei kehdattaisi liikkua sen kanssa missään. Se on vain niin ujo pissa. Mä taas oon pitkä raajainen ja kaunis, fiksu ja sosiaalinen.

Ap

Yhdyssanoja et ainakaan osaa joten se siitä fiksuudesta.

Vierailija
15/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maailma muuttunut. Luulisi, että nuoret olisi nykyään suvaitsevaisia, mutta eiiii!

Vierailija
16/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä semmonen vajakka ap etten minäkään puhuisi sulle.

Vierailija
17/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaaja olet ja luultavasti myös tuleva työpaikkakiusaaja. 😈

Jos saa koskaan töitä noilla käytöstavoilla.

Vierailija
18/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5/5

Vierailija
19/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika miten ilmiselvä provo (ei sillä ettei tällaisia ihmisiä olis olemassa....)

Vierailija
20/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vain kuuntelee kuin vitun retuja olette.

todennäköisesti tylsistynyt ja viihdyttää itteensä kuuntelemalla teidän olemattomia ongelmia.

vedä ittes narun jatkoks.

ketään ei kaipaan huomionkipeetä vosua ketä tuntee ittensä kotoisaks juorulauman keskel mis luullaan olevan niin helvetin kuumia mut loppujen lopuks kukaan jätkä ei lähesty ku kännis ja pillu mieles.

sust on kyl potentiaalii kovimmaks kyläpyöräks jos sitä tahdot.

sen erakon kans saa tod.näköisemmin syvällesempii juttui aikaan.

p.s.puuterihorot on kans aika vitun panopuita eikä muuhun kelpaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä