Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisten eliittiä (ekassa avioliitossa, naimisiin alle 30v, pari lasta). Miten olet onnisunut pitämään miehesi?

Vierailija
01.12.2016 |

Vastaa vain jos kuulut naisten eliittiin.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, muksujen pyöräyttäminen ja naimisissa olo ei tee kenestäkään eliittiä, se ei ole mikään saavutus :D

Itse pidän akateemisesti koulutettuja naisia eliittiä.

Valitettavan yksin olet mielipiteesi kanssa

Vierailija
62/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajaa, hyvä nainen määritellään noin. Entäs mies?

Merkittävästi varallisuutta, tuore 20v nuorempi kaunis nainen kainalossa ja treenattu runko. Oho, kuvailin itseni. 

yes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Jos vastaan kuukautta aiemmin, niin olen eliittiä. Kuukautta myöhemmin en ole.

Vierailija
64/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö. Jos vastaan kuukautta aiemmin, niin olen eliittiä. Kuukautta myöhemmin en ole.

Niin se elämä kuljettaa, välillä menee hyvin ja sitten lässähtää. 

Vierailija
65/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvettiin seurustelemaan molempien ollessa vielä alaikäinen, mutta naimisiin mentiin vasta yli kolmekymppisinä ja sen jälkeen saatiin pari lasta. Pitkälti toistakymmenta vuotta oltiin naimisissa. Valitettavasti nyt joudun viettämään ensimmäistä kertaa hääpäiväämme yksin. t. eliittileski

Vierailija
66/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen ap:n mainitsemaa eliittiä, kun avioliittoa on takana jo lähemmäs neljäkymmentä vuotta ja lapsenlapsiakin on.

En kuitenkaan ymmärtänyt kysymystä "miten olet onnistunut pitämään miehesi". 

Ei miehiä "pidetä" väkisin, eikä millään tempuilla. Avioliitto on kahden ihmisen tasapuolinen suhde, jossa molempien tulee ottaa toinen huomioon, koko ajan ja kaikessa. Tulee tarjota olkapäätä silloin, kun toinen sitä tarvitsee ja jakaa toisen kokema ilo, vaikka se olisi asiasta, joka itseä ei kiinnosta vähääkään. Välittämistä, aitoa sellaista.

Seksi on myös erittäin tärkeä liima, ilman sitä liitto ei pysy kasassa. Seksistä pitää myös kyetä puhumaan, eli ottamaan selville, mitä itse haluaa ja mitä toinen haluaa.

Kiittää ja kehua aina , kun siihen on pienintäkin aihetta, sitä me kaikki tarvitsemme, vaikka emme myöntäisikään. Negatiiviset asiat pitää puhua mahdollisimman pian, jotta ne eivät kasaudu liian suuriksi. Eikä niitä saa heittää toisen silmille, rakentava keskustelu tuottaa paremmin hedelmää.

Yksinkertaisia asioita, jotka pätevät muussakin ihmisten välisessä kanssakäymisessä.

Vierailija
67/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruvettiin seurustelemaan molempien ollessa vielä alaikäinen, mutta naimisiin mentiin vasta yli kolmekymppisinä ja sen jälkeen saatiin pari lasta. Pitkälti toistakymmenta vuotta oltiin naimisissa. Valitettavasti nyt joudun viettämään ensimmäistä kertaa hääpäiväämme yksin. t. eliittileski

Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
68/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 vuotiaana naimisiin muutaman vuoden seurustelun jälkeen, 2 lasta, sama mies edelleen, 30 vuotta yhdessä. Mies hoitanut lapset, minä olen opiskellut ja tehnyt uraa.

Olen pitänyt omat kuvioni ja perheasiat erillään, mieheni ei tiedä miten villi olen työelämässä ja omissa menoissani, minulla on läheisiä miesystävä joiden kanssa puhumme härskejä ja seminaari reissuilla irrottelemme huolella!

Tykkään olla vähän villi tyttö mutta olen tykännyt kun mies on vakaampi, lapsirakas ja hoitaa kodin.

Eroaisi varmaan jos tietäisi miten puhumme hänestä paskaa ja juttelemme rivoja työpaikalla tai jos tietäisi mitä reissuilla tapahtuu.

Eli kun kaikkea ei kerrota toiselle, varsinkaan sellaista mistä mies ei tykkää, liitto pysyy kasassa.

Hah! Pitäisköhän munkin kokeilla tätä. Vähän olen vastaavaa aloitellut jo pienemmässä mittakaavassa. Oletteko huomanneet, miten törkeältä tämä kuulostaa, vaikka miehelle vastaava käytös on paljon yleisempää ja jopa joidenkin mielestä hyväksyttävissä?

Vierailija
69/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni onni on ollut minulle prioriteetti yksi ja hänelle samoin minun hyvinvointini.

Vierailija
70/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittivaimo tällä mittakaavalla siis täälläkin. Naimisissa melkein 20v, mentiin alle 30-vuotiaina ja nyt kaksi teini-ikäistä lasta.

Yhteiset haaveet, yhteinen aika, toisen seurasta nauttiminen, yhteinen sosiaalinen elämä ja myös omat hetket ja ystävät, se varmaan meidän parisuhteen suola. Aina ei ole ollut helppoa, tosiaankaan, mutta halua olla yhdessä on ollut ja se kantaa.

Vierailija
71/82 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko paljon kuitenkin löytyy eliittinaisia. Hienoa!

Vierailija
72/82 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

:D Taidan sitten kuulua. Itse tosin laskisin itseni enemmän eliitiksi mieluummin ihan oikeuden saavutusten perusteella, en avioliittoni. Toki uskon siihen, että suhteen eteen pitää tehdä töitä, mutta eivät kaikki miehetkään tee. 

Ja miten olen onnistunut pitämään mieheni? Varmaan olemalla oma itseni, se johon mies alunperin rakastuikin. Pyrin toki huolehtimaan suhteestamme mahdollistamalla kahdenkeskistä aikaa ja runsaasti läheisyyttä. 

Ööö. Eiks sun mies oo jo monesti sua pettäny ja vähänaikaa sit oli kadoksissa ja löyty jostain mömmöissä? Niin no, eihän se susta tosiaan oo eronnut. Sitä vaan en ymmärrä mikset sä oo siitä. Mut huvinsa jokaisella.

Ei sais varmaan nauraa, murra ei mahda mitään. Näin sitä näkee oman avioliittonsa harhaisesti.... Pikku facepalm...

Vierailija
73/82 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

:D Taidan sitten kuulua. Itse tosin laskisin itseni enemmän eliitiksi mieluummin ihan oikeuden saavutusten perusteella, en avioliittoni. Toki uskon siihen, että suhteen eteen pitää tehdä töitä, mutta eivät kaikki miehetkään tee. 

Ja miten olen onnistunut pitämään mieheni? Varmaan olemalla oma itseni, se johon mies alunperin rakastuikin. Pyrin toki huolehtimaan suhteestamme mahdollistamalla kahdenkeskistä aikaa ja runsaasti läheisyyttä. 

Ööö. Eiks sun mies oo jo monesti sua pettäny ja vähänaikaa sit oli kadoksissa ja löyty jostain mömmöissä? Niin no, eihän se susta tosiaan oo eronnut. Sitä vaan en ymmärrä mikset sä oo siitä. Mut huvinsa jokaisella.

Ei sais varmaan nauraa, murra ei mahda mitään. Näin sitä näkee oman avioliittonsa harhaisesti.... Pikku facepalm...

Siis nauraa. Sori.

Vierailija
74/82 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eliittiä, toisin kuin otsikossa kuvattu nainen, joka on pilalla heti lapset tehtyään. Sori, mutta karu totuus.

Vierailija
75/82 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu

Vierailija
76/82 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa seksistinen aloitus. Mistä näitä oikein riittää vielä vuonna 2020?

Vierailija
77/82 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mentiin alle 30v ja lapsia 3. Yhteistä taivalta jo pitkälti. Se on ollut tahdon asia, mutta myös hyvä seksi on auttanut.

Vierailija
78/82 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa seksistinen aloitus. Mistä näitä oikein riittää vielä vuonna 2020?

Menikö tunteisiin? Löytyykö sinulta montakin narsistista eksää?

Vierailija
79/82 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolehtinut itsestäni, ja tykkään pitää seksielämämme virkeänä. Mies on hyvin menestynyt, joten helppoa on pitää huolta itsestään ja parisuhteesta, kun ei ole rahasta pulaa. Hotelliöitä, hemmottelua, matkustelua jne. Toki ei nyt tällä hetkellä matkustella koronan takia. Meillä on kivaa yhdessä, miksi emme pysyisi yhdessä.

Vierailija
80/82 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus niin ällö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi