Oletko naisten eliittiä (ekassa avioliitossa, naimisiin alle 30v, pari lasta). Miten olet onnisunut pitämään miehesi?
Kommentit (82)
Jonkin verran myös eliitin ulkopuolisia kirjoittajia mutta ei se haittaa. AP
ei tuommoiset mitään eliittiä ole :D
Mitä elitististä on kärvistellä huonossa avioliitossa ja kehua sillä? Olen onnellisempi tässä toisessa 20v kestäneessä liitossani
Eikö perheen koossapitämisestä tulisi kehua vasta vuosikymmenien jälkeen? Moni näistä vastaajista saattaa olla kymmenen vuoden päästä eronneita, mikäli tilastoja katsoo.
Onko eliittiä jos on kolme lasta? Mahtavaa jos on, olen eliittiä :)
Tavattiin 23-vuotiaina opiskelijariennoissa, naimisiin 28-vuotiaina ja siitä tasaisesti kolme lasta, nyt jo teini-ikäisiä. Yhteiseloa kasassa 23 vuotta.
Vastaisin, että olemme alusta asti halunneet elämältä samoja asioita, emme riitele sellaista normaalia kinaa lukuunottamatta juuri mistään. Kaiken olemme rakentaneet yhdessä pennittömistä opiskelijoista saakka ja antaneet tilaa toisillemme ja tukeneet toista hankalammissa elämäntilanteissa täysillä. En minä tiedä miten olen "pitänyt" miehen. Kaipa hän on halunnut ihan omasta halustaan jakaa tämän välillä hankalan ja välillä superonnellisen arjen.
Vastaan, vaikka en olekaan AP:n mainitsemaa eliittiä: mulla on "vain" yksi lapsi, 12v. Yli 14 v naimisissa, 25 vuotta saman miehen kanssa yhdessä, mutta eihän me mitään olla kun "saatiin vain yksi lapsi hankituksi" :-D
😀😁😀
Hupsu kysymys, mutta kaipa mä sitten olen "eliittiä"
Olin 26 kun mentiin nainisiin ja nyt 22 vuotta myöhemmin ollaan edelleen naimisissa
Kolme lasta saatu tuossa välissä.
En minä miestä millään erityisellä "pidä". Ihan on vapaa lähtemään jos haluaa. Mutta eipä halua, sillä meidän on hyvä olla yhdessä
Vierailija kirjoitti:
😀😁😀
Hupsu kysymys, mutta kaipa mä sitten olen "eliittiä"Olin 26 kun mentiin nainisiin ja nyt 22 vuotta myöhemmin ollaan edelleen naimisissa
Kolme lasta saatu tuossa välissä.
En minä miestä millään erityisellä "pidä". Ihan on vapaa lähtemään jos haluaa. Mutta eipä halua, sillä meidän on hyvä olla yhdessä
Lapsia taitaa olla vaan yksi liikaa
Täytän kriteerit, aviomieheni, lasteni isän kanssa olen ollut yhdessä jo 16 vuotiaasta.
Salaisuuteni on se, etten puutu siihen kun mieheni panee muita naisia.
Ei se ole minulta pois, jos mieheni laskee lemmenliemensä toiseen naiseen, silloin kun minä en ole paikalla tai saatavilla.
Ahaa, en ole eliittiä kun 30 mennyt rikki ja lapsia emme halua. Mies on kuitenkin ollut 15v sama. Ei mun miestä tarvii pitää, itse se haluaa mun kanssa olla. Hyvä ulkonäkö ja luonne varmasti auttaa asiaa, tiedä häntä.
"Hyvää ruokaa, riittävästi lämpöä ja hellyyttä, välillä vähän tomerampaa rakastamista. Miehet on aika yksinkertaisia. Ihan kuin koirat: lepoa, leikkiä, virikkeitä, ruokaa ja unta. Hyvin on pärjätty."
Juurikin näin. Tuo "tomerampaa rakastamista" on ihan huippu.
Tuossa iässä tehokkaimmat eliittinaiset ovat jo eronneet pariin kertaan uraohjusmiehistä tarvitsematta juurikaan stressata minkään eteen. Sillä aikaa kun mies hankkii sydänkohtauksen, rouva ohjeistaa au pairia. Tärkein sääntö on: ei avioehtoa.
Mä täytän nuo ehdot, mutta että eliittiä?
Me ollaan varmaan riittävän samanlaisia vähän friikkejä asiantuntijaihmisiä. Lisäksi molemmat on täysillä mukana kodin ja arjen pyörityksessä. Ollaan aidosti tasa-arvoisia. Ei olla seikkailunhaluisia muiden suuntaan vaan tykätään juuri toisistamme. Olemme myös tietoisesti välttäneet arjen ylikuormittumista esim. lasten pidemmän ikäeron ja valmiin asunnon ostamisen muodoissa.
Nyt sen tiedämme: eliitti menettää hedelmällisyytensä 2 lapsen jälkeen.
Jos toi on eliittinaisen määritelmä, niin olen mielelläni epäeliittiä.
N28
Tietysti otin sokean miehen, joka ei huomaa, vaikken enää olisi eliittiä.
Minä En ole eliittiä koska vain yksi lapsi ja naimisissa en ole koskaan ollut. Korkeasti koulutettu ja melko varakas olen mutta näillä ei vissiin merkitystä. Tunnen muutaman tällaisen "eliittirouvan", harrastan seksiä heidän miestensä kanssa. Siinä on oikein eliittimiehiä.
Huomaa että vastauksia tulee vähän koska suurin osa palstan naisista ei ole eliittiä eikä voi vastata
Nasevasti todettu! Tosin en ymmärrä, miten joku perustelee eliittiin kuulumisen näillä spekseillä.
Täällä 25v naimisissa ja 2 aikuistuvaa lasta. Tietysti välillä voisi heittää miehen niskaperseotteelle kartanolle, mutta en itsekään ole sieltä helpoimmasta päästä. Välillä karjutaan, mutta aina on jaksettu loppujen lopuksi rakastaa.