Miksi naiset käyttävät korkokenkiä vaikka samassa vaativat että miehen pitäisi olla jopa selvästi itseään pidempiä?
Suuri osa naisista sanoo, että miehen pitää olla naista pidempi, miel 10cm pidempi. Sitten kun mies ei olekaan naista pidempi, nainen aikoo vielä käyttää korkokenkiä ja mies tämän kieltää niin alkaa poru lassukasta joka koittaa rajoittaa naista.
Öhh, en tajua naisen logiikkaa. Miehen pitäisi olla suhteellisesti pitkä, mutta samassa naiset itse aktiivisesti pienentävät tuota suhteellista eroa. :(
Kommentit (6)
No en mä ainakaan vaadi.
Itse oon 163 cm pitkä ja tulee käytettyä joskus 15 cm korkoja mikä tekee mut pidemmäksi kun mun poikaystävä on.
Useammin kuulee jätkien suusta valitusta kun muijat liian pitkiä ja he liian lyhyitä tai korkokengät blääblää.
Itse aika lyhyenä olen sitä mieltä että kunhan jätkä on edes itseni kanssa yhtä pitkä niin se on aivan fine mulle. Niiden ego ei vaan tunnu kestävän sit niitä korkokenkiä.
En kiellä että ei olis naisia jotka tahtoo sen pitkän miehen. Onhan niitä.
N19
ULI, HILJAA! Ketään ei kiinnosta tämä sun ainainen vatvominen. Sun elämä ei muutu miksikään sillä, että jankutat katkeria valituksia päätoimisesti. Se muuttuu, jos teet sille jotain, hankit jotain muuta sisältöä elämääsi kuin naisvihan.
- Missä tilanteessa tapahtuu niin, että mies "ei olekaan" naista pidempi? Sokkotreffeillä? Mies on siis valehdellut pituutensa ja paljastuu ensimmäisellä tapaamisella reilusti väittämäänsä lyhyemmäksi?
- Millaisessa tilanteessa miehellä on mielestäsi oikeus kieltää naiselta tämän aikomus käyttää korkokenkiä? Tai mitään muutakaan omaisuutta, ajatusta tai tekoa?
On se niin vaikeaa. Minä, 178-senttinen, onnekseni rakastuin mieheen, joka on jo valmiiksi reilut kymmenen senttiä minua pitempi. Kummankaan ei tarvitse valehdella, kiellellä eikä päästää porua.
Vierailija kirjoitti:
- Missä tilanteessa tapahtuu niin, että mies "ei olekaan" naista pidempi? Sokkotreffeillä? Mies on siis valehdellut pituutensa ja paljastuu ensimmäisellä tapaamisella reilusti väittämäänsä lyhyemmäksi?
- Millaisessa tilanteessa miehellä on mielestäsi oikeus kieltää naiselta tämän aikomus käyttää korkokenkiä? Tai mitään muutakaan omaisuutta, ajatusta tai tekoa?
On se niin vaikeaa. Minä, 178-senttinen, onnekseni rakastuin mieheen, joka on jo valmiiksi reilut kymmenen senttiä minua pitempi. Kummankaan ei tarvitse valehdella, kiellellä eikä päästää porua.
Kuinka ollakaan, ihan vahingossa rakastuit vähintään 190cm mieheen. Vähän niinkuin vahingossa miehetkin hyljeksii yli 48kg naisia. Ei siinä mitään tarkoituksellisuutta ole, vain ihan vahingossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ollakaan, ihan vahingossa rakastuit vähintään 190cm mieheen. Vähän niinkuin vahingossa miehetkin hyljeksii yli 48kg naisia. Ei siinä mitään tarkoituksellisuutta ole, vain ihan vahingossa...
Niin rakastuin. Mutta huomaa: en vaatinut häneltä tuota pituutta, enkä ole vaatinut keltään muultakaan.
Vanhoja typeriä kulttuurisia tapoja. Naiseudestaan epävarmimmat huutavat näitä miehen pitää olla Mies eikä mikkihiiri -juttuja eniten.
Korkokengät ovat epäterveellisiä.