Näytän karsealta ja mies kehuu silti
Lihoin syömishäiriöni jälkeen 20 kiloa. En ole koskaan ollut näin iso.
Mies kutsuu minua silti joka päivä kauniiksi ja pieneksi. Hän otti kuvan paljaasta selästäni, ja näytän aivan järkyttävältä valaalta selkä- ja käsiläskeineni. Mies laittoi sen taustakuvakseen ja muka pitää siitä.
En laita mittojani, mutta olen ylipainon rajamailla. Kusettaako mies vain, jotta olisin tyytyväisempi, tai etten esim. valittaisi painosta?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Kusettaako mies vain, jotta olisin tyytyväisempi, tai etten esim. valittaisi painosta?
Kyllä. Naisille ei voi sanoa mitään negatiivista ulkonäöstä tai he ryntäävät tänne tekemään aloituksen, jossa valitetaan kun mies on pillun perässä juokseva perverssi, joka ei välitä naisen sisäisestä kauneudesta.
Ymmärrän, mutten haluaisi tyhjänpäiväisiä kehujakaan. Tulee typerä ja itsetietoinen olo. Mies tuo joskus myös pyytämättä jotain herkkua minulle kaupasta, mikä ärsyttää paljon, koska itsekurini on heikompi kuin ennen.
Ap
Koita tavoitella sen yhden Salkkari Kertun ulkonäköä. Sit oot hyvännäköinen. Miehet on nimittäin ihan hulluna siihen. Mullekin yksi keski-ikäinen törppö postaa sen kuvia koko ajan. Pitäisi näyttää samalta... :D
Vierailija kirjoitti:
Ompas ihme kommentteja täällä, mies sanoo pitävänsä ap:n ulkomuodosta ja haluaa taustakuvakseen, niin oletus on että mies valehtelee? 😄
Miten olisi, että ihan oikeasti tykkää ap:n ulkonäöstä.
Tämä.
Ymmärrän toki kommentit, joissa kerrotaan mieheni valehtelevan. Ajattelen itsekin niin. Kuitenkin nytkin, kun pyysin tuomaan kaupasta parsakaalia ja tonnikalaa, niin sanoi haluavansa tehdä mulle jotakin kermakanaa. Kun tuli kotiin, kouraisi pepusta ja sanoi mun olevan täydellinen. Kun sanon haluavani laihtua, hän ei kommentoi, taikka sanoo mun puhuvan "hassuja". En tiedä mitä ajatella. Olen kuitenkin isompi kuin koskaan ennen, mikä todellakin ällöttää.
Ap
Ilman muuta kannattaa ajatella, että miehesi valehtelee. Jätä hänet, niin hänellä on mahdollisuus löytää nainen, joka arvostaa häntä ja hänen mielipiteitään. Ei kannata roikkua suhteessa, jossa mies rakastaa, vaan etsiä mies joka kyttää jokaista grammaasi mittanauhan kanssa. Saat sisältöä elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt näkee mitä siitä seuraa kun syömishäiriöitä ryhdytään "hoitamaan".
Joillekin iso perse on ainut ulkonäöllisesti merkittävä asia.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta kannattaa ajatella, että miehesi valehtelee. Jätä hänet, niin hänellä on mahdollisuus löytää nainen, joka arvostaa häntä ja hänen mielipiteitään. Ei kannata roikkua suhteessa, jossa mies rakastaa, vaan etsiä mies joka kyttää jokaista grammaasi mittanauhan kanssa. Saat sisältöä elämääsi!
Arvostan häntä. Hän saattaa silti kohteliaisuuttaan kertoa valkoisia valheita, mikä hämmentää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos panee sua monta kertaa viikossa,silloin tuskin on ongelmaa.
Ehkä kolmesti viikossa.
Ap
Ylipainon rajoilla? Ei yhtään paha.
Nyt taas kun olin syönyt omat vähäkaloriset ruokani, hän tuli lusikan kanssa tyrkyttämään minulle omaa kermaista kanapaistostaan.
Jos otan vaikka kaurapuuroa, hän laittaa siihen voita mukaan, vaikka olen kieltänyt. Alkaa ärsyttää.
Ap
Kyllä. Naisille ei voi sanoa mitään negatiivista ulkonäöstä tai he ryntäävät tänne tekemään aloituksen, jossa valitetaan kun mies on pillun perässä juokseva perverssi, joka ei välitä naisen sisäisestä kauneudesta.