Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytän karsealta ja mies kehuu silti

Vierailija
30.11.2016 |

Lihoin syömishäiriöni jälkeen 20 kiloa. En ole koskaan ollut näin iso.
Mies kutsuu minua silti joka päivä kauniiksi ja pieneksi. Hän otti kuvan paljaasta selästäni, ja näytän aivan järkyttävältä valaalta selkä- ja käsiläskeineni. Mies laittoi sen taustakuvakseen ja muka pitää siitä.
En laita mittojani, mutta olen ylipainon rajamailla. Kusettaako mies vain, jotta olisin tyytyväisempi, tai etten esim. valittaisi painosta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tykkää näkemästään. Älä valita. Laihduta, jos painoahdistaa

Vierailija
2/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä helposti tietty kusetuksellinen elementti voi olla kun haluaa olla puolisonsa tukena. Toisaalta, jos olet vielä normaalipainossa, voi mies olla sitä mieltä, että olet saanut juuri sopivasti pehmeyttä ja oikeisiin paikkoihin. Se olisi sitten vähemmän todennäköistä, että mies olisi alkujaan halunnut puolisokseen syömishäiriöisen, jolta kylkiluut paistavat, jos oikeasti haluaisikin lihavan naisen. Eli tietyn rajan yli kun mennään, niin valehtelee varmasti, jotta sinulla olisi parempi mieli.

Yksi kaveri tuki puolisoaan vuosikausia ja sitten kun ero tuli, sanoi suoraan (minulle, mutta ei toki eksälleen), että olisi pitänyt sanoa siitä lihomisesta heti kun ei sille tullut loppua. Mutta kiltti mies kun oli, niin nainen sen kuin kaunistui vuosi vuodelta ja aina parempaan suuntaan. En tiedä tajusiko se nainen koskaan kyseenalaistaa sitä, että jos miehen ihanteena kerran oli 30 kg painavampi nainen, niin miksi oli alkuunkaan iskenyt kyseistä tapausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää muhkummasta

Vierailija
4/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskifetissi. Tai on epävarma ja on nyt tyytyväinen, kun kukaan muu ei sua huoli.

Vierailija
5/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, et ole selvästikään tyytyväinen itse.

Vierailija
6/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panee sua monta kertaa viikossa,silloin tuskin on ongelmaa.

Vierailija
7/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä mies. Kukaan ei oikeasti tykkää läskistä, vaan se lähinnä oksettaa (okei poislukien oikeasti se 1 %). Silti miehesi jaksaa kehua ja rakastaa sinua, koska tietää, että kannustamalla saa aikaan enemmän ja se lähentää myös. Nyt pidä miehestäsi kiinni, palkitse hänet jotenkin ja aloita kuntokuuri.

Vierailija
8/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakastaa sinua aidosti.

Vierailija
9/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oppivat aika varhain että omaa naista pitää tajuta kehua naisen tilasta riippumatta, myrskypilviä ei kannata tarkoituksella manata.

Vierailija
10/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Ja väittää vielä rakastavansa mua.

Vierailija
11/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasimme, olin todella hoikka, kiinteä ja muodokas, ehkä 10 kiloa kevyempi. Siksi olen aika varma, että valehtelee.

Ap

Vierailija
12/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt näkee mitä siitä seuraa kun syömishäiriöitä ryhdytään "hoitamaan".

Vierailija
13/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt näkee mitä siitä seuraa kun syömishäiriöitä ryhdytään "hoitamaan".

Niinpä

Vierailija
14/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32 kirjoitti:

Sulla on hyvä mies. Kukaan ei oikeasti tykkää läskistä, vaan se lähinnä oksettaa (okei poislukien oikeasti se 1 %). Silti miehesi jaksaa kehua ja rakastaa sinua, koska tietää, että kannustamalla saa aikaan enemmän ja se lähentää myös. Nyt pidä miehestäsi kiinni, palkitse hänet jotenkin ja aloita kuntokuuri.

Minä tiedän monta miestä, jotka ovat ihan ääneen sanoneet hoikalle puolisolleen, että voisivat vähän lihoa.

Tiedän myöskin monta miestä, jotka eivät pidä hoikasta, poikamaisesta vartalosta.

Muutenkihan nyt on "muotia" suuri pylly jne.

Ja täällä oikeasti on kommentteina "laihduta, kun et ole tyytyväinen", onko tuo mielestänne hyvä kommentti syömishäiriöiselle?

Anorektikotkin näkevät itsensä lihavana, vaikka olisivat riutuneet lähes kuoliaaksi.

Jos mies kuvailee kroppaasi ja laittaa sen puhelimen taustakuvaksi, niin kuulostaa siltä että todella pitää näkemästään.

Vierailija
16/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas ihme kommentteja täällä, mies sanoo pitävänsä ap:n ulkomuodosta ja haluaa taustakuvakseen, niin oletus on että mies valehtelee? 😄

Miten olisi, että ihan oikeasti tykkää ap:n ulkonäöstä.

Vierailija
17/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi tykätä monen muotoisista ja painoisista vartaloista? Miksi oletuksena on, että jos pitää hoikasta, ei voisi pitää normaalipainoisesta tai pullukastakin vartalosta. Ei maailma ole niin mustavalkoinen.

Minä uskon että ap:n mies ihan tosissaan pitää häntä kauniina jos kerran taustakuvakin on. Miksei voisi pitää tyttöystäväänsä kauniina hoikkana, ja sitten taas pyöreämpänäkin?

Vierailija
18/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies32 kirjoitti:

Minä tiedän monta miestä, jotka ovat ihan ääneen sanoneet hoikalle puolisolleen, että voisivat vähän lihoa.

Tiedän myöskin monta miestä, jotka eivät pidä hoikasta, poikamaisesta vartalosta.

Muutenkihan nyt on "muotia" suuri pylly jne.

Ja täällä oikeasti on kommentteina "laihduta, kun et ole tyytyväinen", onko tuo mielestänne hyvä kommentti syömishäiriöiselle?

Anorektikotkin näkevät itsensä lihavana, vaikka olisivat riutuneet lähes kuoliaaksi.

Jos mies kuvailee kroppaasi ja laittaa sen puhelimen taustakuvaksi, niin kuulostaa siltä että todella pitää näkemästään.

Kun he pyytävät lihoamaan, niin he tarkoittavat lihasten pyöreyttä = lisää lihaksia, ei valkoista tuulessa värisevää ihraa. Tottakai lihaksikkaat reidet ja peppu näyttävät paremmilta kuin luiset jalat ja levyperse tai jättiläskimuhku perse. Lihaksia saa treemalla. Läskiä pullalla, karkilla ja punaviinillä + fyysinen liikkumattomuus. 

Vierailija
19/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/34 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreys on kaunista ja kiihottaa miehiä. Älä laihduta!