G: Mitä muu perheesi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (17)
mies töissä ja 5-vuotias tyttöni siskoni kanssa.
ja mies matkustaa junalla kotiin.. Viiden tunnin junamatka alkaa onneksi olla ohi ja meillä alkaa yhteinen loma=)
Yksi lapsi on varmaan koneella tai pelaa, yksi on koneella, yksi jossain, yksi tulossa Tallinnasta laivalla.
-Mies töissä, pääsee vasta aamulla töistä.
-Tytöt (6v ja 4v) ovat mummilassa yökylässä, itse halusivat mennä ja soittivat mummille aamulla :) Ja mummi kävi hakemassa heidät.
-Esikoinen 8v remuaa pihalla naapurin pojan kanssa, kaverin pitäisi lähteä puolen tunnin päästä kotiin.
-Kuopus 2v piirtelee tossa lattialla värityskirjaan.
-Kissat (2 kappaletta) makaavat sohvalla ja "katsovat" telkkaria.
-Koirat (neljä kappaletta) ovat pihalla poikien kanssa.
-Kääpiölupat (4 kappaletta) loikkivat omassa häkissään ulkona.
Minä valmistelen iltapalaa ja surffaan samalla.
4v rakentelee vieressä Legoilla.
1v sylissä juomassa iltamaitoa.
Itse surffaan täällä ja odottelen että nuo pienet nukahtavat. Esikoinen katselee telkkaria alakerrassa. Mies on työmatkalla.
ja keskimmäinen on ulkona kavereiden kanssa--just tultiin rannalta koko remppa :)
1v2kk vanha huutaa sängyssään ja mies on nukuttamassa sitä.
Pian pitäisi alkaa laittaa iltapuuhille, mutta antaa nyt valvoa kun loma alkoi!
eli koirat (5kpl) makoilevat kuka missäkinpäin taloa ja kissat 2kpl leikkivät hippasta meidän makarissa tjn.
Lapsista 7-vuotias tiskaa keittiössä (kerää tivolirahaa tekemällä kotitöitä, on tästä aikas innostunut :), 5-vuotias syö iltapalaansa ja 1-vuotias nukkuu.
Kuopus kävi just iltapesulla ja söi iltapalan ja valmistautuu yöunille 15 minuutin päästä. Leikkii vielä olkkarin lattialla.
Esikoinen katselee sohvalla kissojen kanssa Poliisiopistoa ja höröttää. Leffan jälkeen esikoinen menee pesulle ja iltapalalle ja nukkumaan.
Koirat röhnöttävät pitkin lattioita. Itse surffaan netissä ja kuuntelen esikoisen hörötystä ja kuopuksen lauleskelua ja kuulostelen masuasukin "iltavenyttelyä".
Minä tulin joku aika sitten töistä.
Mies kuuluu keittävän teetä.
isänsä on cruisingissa.