Menkat etuajassa, johtuuko lantiopohjatreeneistä? Siirtäminen?
Mulla alkoi tuhruttelu eilen, vaikka menkkojen pitäisi tulla ensi viikon lopulla. Olen vastikään aloittanut pitkän tauon jälkeen lantiopohjalihasten päivittäisen treenin. Voiko se vaikuttaa menkkoihin?
Aion siirtää menkkoja primoluteilla. Millaisia kokemuksia on, ovatko menkat jääneet todellakin tulematta?
Kommentit (3)
Olen kuitenkin aloittanut nollasta ja aika voimakkaasti. Ei mulla ainakaan tanssi jumppaa samalla tavalla kuin treeni. Enkä sitä harrasta päivittäin.
Olisi mielenkiintoista kuulla, onko muilla samoja kokemuksia.
Kun se on LIHAS jota puristelet!! Ymmärrätkö: sama kun puristat minkä muun lihaksen ja sitten rentoutat, puristat ja rentoutat. Se ei liity kuukautiskiertoon.
Ainoa jota voi tapahtua liialla jumpalla on että LIHAS väsyy ja kärsit taas samoista vaivoista joita tulee kun lihaskunto heikko: uloste karkaa, pieret kun et voi pidätellä lihasta.
Uskon että joku hiivatulehdus siirtää varmemmin menkkoja kuin lihaskuntoilu. Tai sitten sulla nyt on menkat vähän etuajassa: keho ei ole tarkka kello. Se voi joskus heittää vaikka väsymyksen takia.
2
Tanssi ja ratsastuskin jumppaa lantionphjanlihaksia siinä missä lihasten puristelu.
Menkkoja en ole koskaan siirtänyt, en osaa siihen sanoa mitään.
Mutta kyllä kuukautiset saattaa johkus tulla outoon aikaan: stressi, kiire, loma saattaa kaikki vaikuttaa milloin ovuloi.
Ookko käyny papassa?