Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tylyin sinulle tehty juttu, jota toinen vähätteli tai ei ikinä edes osoittanut tehneensä mitään väärin?

Vierailija
13.06.2026 |

Oli sitten kyseessä hyvä ystävä, työkaveri, perheenjäsen, tai kuka vaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma haetko tätä takaa, mutta tuttava vei tyypin johon tiesi minun olevan ihastunut. Itse on naimisissa.

Vierailija
2/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma haetko tätä takaa, mutta tuttava vei tyypin johon tiesi minun olevan ihastunut. Itse on naimisissa.

Mutta toisaalta jos tyyppi otti varatun, niin osoittaa vain sen, että väistit luodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpälääkäri vähätteli oireitani eikä ottanut selvää oiretta vakavasti. Lopputuloksen arvaa.

Vierailija
4/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija kattoi jälkiruokalusikan lautasen oikealle puolelle eikä kello 12 kohdalle kuten etiketin mukaan kuuluisi. 

Vierailija
5/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on eksän raivaroinnit, rajojen rikkomiset, valehtelut ja semmoiset. Ei mielestään tehnyt mitään ikinä väärin, olosuhteet pakotti ja muut provosoi, ja jos tekikin, niin aina mielestään pyysi anteeksi ja hyvitti (ei pyytänyt eikä korvannut).

Vierailija
6/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut uhattiin hakata sairaalakuntoon. Ihan vaan koska jostain syystä ärsytin, en tiedä vieläkään miksi.

Nyt minä olen "olevinani", kun en halua olla tekemisissä. Hän ei ole tehnyt mitään.

Vierailija
7/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispariskunta mankui, että halusivat päästä yöksi kotiini, koska osallistuivat kotikaupungissani järjestettävään viikonlopputapahtumaan. Kieltäydyin,  koska olin itse lähdössä samana viikonloppuna muualle. Syyllistyvät ja vetosivat kunnes tein sen virheen, että annoin heille avaimeni. Olivat sitten viikonlopun aikana rikkoneet ja/tai heittäneet roskiin monia tavaroitani ja jättäneet kotiini kauhean epäjärjestyksen enkä löytänyt mitään. Suuttuivat, kun jouduin soittelemaan heille kotiin palattuani, että missä on sakset, jotka olivat keittiön ylimmäisessä laatikossa tai mummivainaan kirjoittama enkelikortti, joka oli makuuhuoneeni ovessa jne.