Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulossa. Pienin lapsi vähän alle 2v. Mies haluaa viikko/viikko-systeemiä.

Vierailija
29.11.2016 |

Minä en halua tätä pienimmän kohdalla. Isommat voivat halutessaan tähän lähteä. Mitä mahdollisuuksia mulla on päättää tästä asiasta?

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
142/142 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa järkyttävä ketju. Siis että monilla on aivan samoja kokemuksia kuin monilla. Mun ex oli myös aivan tollo lasten suhteen, ei ole ikinä kasvanut isäksi vaikka on sittemmin ehtinyt tehdä kolme lasta eri naisten kanssa. Yhtäkään ei hoida kuten pitäisi.

Vauva-aikana lapsi heräili noin tunnin välein öisin. Mies joskus suostui osallistumaan heräilyihin pitkin hampain (hän oli työtön, joten ei aamuherätyksiä) ja sovittiin, että ruokki lasta pullosta. Noh, joka kerta kävi niin, että heräsin yöllä vauvan itkuun, vaikka mies ja vauva nukkuivat eri huoneessa. Jäin aina kuuntelemaan, josko mies heräisi ja vauva hiljenisi. Ei herännyt. Sitten menin joko tökkimään miehen hereille tai hoidin vauvan itse. Tosi kivaa.

Ei onnistunut niinkään, että hän nousisi aamulla aikaisin lapsen kanssa ja minä saisin nukkua. No näin tehtiin ehkä viisi kertaa sen 1,5v aikana. Joka kerta ensin minä heräsin ja tökin miehen hereille. Kun mies vihdoin vaivautui nousemaan, hän oli vauvan kanssa tunnin pari, kunnes tuli herättämään minut milloin milläkin verukkeella kuten "ei tää viihdy enää". No ei kai viihdy katsomassa, kun isukki pelaa tietokoneella.

Mitään ruokasuunnittelua ei harrastettu. Ei mitään käsitystä mitä vauva milloinkin söi tai mikä on ruokarytmi. Mainittakoon, etten ole koskaan ollut fanaattinen ruokien tai ruoka-aikojen suhteen. Silti ei mene miehen tajuntaan, että lapsi kaipaa ruokaa viitisen kertaa päivässä ja jo ennen kuin se kamala nälkä iskee.

Vaatteista ei varmaan tarvitse edes mainita. Vaatekoosta ei hajuakaan eikä siitä mitä milläkin kelillä puetaan. Ihmetteli vain, että taasko se vauva tarvii uusia vaatteita. No kyllä, kun ne vauvat tuppaa kasvamaan...

Ei myöskään tajua että pientä lasta pitää vahtia koko ajan etenkin ulkona. Ei vaan voi päästää kaupassa silmistä 2-vuotiasta ja luottaa, että kyllä se sieltä tulee.

Huhhuh mikä helpotus oli erota. Lapsi ei käy isällään vaan isä käy meillä silloin, kun muilta menoiltaan kerkeää. Sopii mulle, eipähän tarvii pelätä lapsen perusturvallisuuden puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi