Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?
Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?
Kommentit (532)
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, siis oikeiden miesten. Nysväpenat on erikseen. Ota sinäkin itseäsi niskasta kiinni ja rupea oikeaksi miehekkääksi mieheksi. Minulla ei ainakaan ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa saada naisia, päinvastoin.
Helpommin sanottu kun tehty. Mistä minä saisin pituutta lisää että olisin miehekäs mies naisten silmissä ?
Minä tunnen erään miehen, joka on n. 160 cm pitkä. Hänellä on vaimo ja 3 lasta.
Joo mutta mulla ei olekaan mitään millä kompensoida kun en ole komea tai rikas
Olisiko luonne mitään? Tuntemani mies ei todellakaan ole rikas eikä edes komea. Ja hän on duunari. Mutta oikein mukava ja hauska mies.
Luonteella ei ole mitään väliä ellei ole hyvännäköinen parisuhteen kannalta
Mitä tuo tarkoittaa?
Kokemuksesta tiedän että hyvännäköisiä pitää koko ajan vahtia ettei muut vie.
Rumat pysyy varmemmin parisuhteessa kun ne tietää itsekin etteivät kelpaa kellekkään.
Sitä että rumat eivät pääse parisuhteeseen ikinä. Minun näköisellä miehellä ei ole mitään asiaa naisten maailmaan ja rakkauteen. Eniten masentaa se kun meillä miehillä on keinot usein vähissä ulkonäön parantamiseen
Tee nyt sitten jo vittu jotain muuta elämällesi. Jos kerran ei ole mitään mahdollisuutta naisiin niin vedä nyt jo johtopäätökset ja lähde vaikka reppureissaamaan maailman ympäri tai tee mitä tahansa muuta mikä sinua kiinnostaa. Tuo vitun itsesääliruikutus on niin rasittavaa, niin rasittavaa. Yksikään nainen maailmassa ei ole vastuussa siitä, pääsetkö parisuhteeseen vai et. Joko saat jonkun rakastumaan itseesi tai et, ja jos kerran olet varma ettet ikinä koskaan milloinkaan tule saamaan niin luovuta. Olet luonteeltasi yksi vastenmielisimpiä ihmisiä mitä olen koskaan virtuaalisesti tavannut. Oksettava ruikuttaja.
Camel Boots kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella hyvä kysymys. Vastaus siihen on kuitenkin yksinkertainen. Ns. hyvännäköiset naiset tykkää ajaa "munakarusellissa" heti kun halut heräävät. He alkavat peittää rumuuttaan meikeillä ja hiustuotteilla ja jotkut päätyvät samalla näyttämään ihan sirkuspelleiltä. Nuoret miehet menevät tähän kusetukseen mukaan ja luulevat että pitää saada sellaista naista. Nuorten miesten kannattaisi muistaa, että vuosien vieriessä homma kääntyy vähitellen päinvastaiseksi: jos mies jaksaa odotella ja kouluttaa itselleen hyväpalkkaisen duunin, 30 vuotiaana on naista kyllä saatavilla enemmän kuin tarvitsisi. Ja ne on sitten juuri niitä parikymppisiä misuja, jotka näyttää hyvältä ilman pakkeliakin. Ja mitä vanhemmaksi menestynyt mies tulee, sitä enemmän löytyy noita rahan perässä juoksijoita ja voit rauhassa dumpata sellaiset ekan yön jälkeen. Äläkä nuori mies helvetissä lähde perustamaan perhettä alle 30 vuotiaana. Naiset vie sulta kaiken jos päätät lähteä paskasta suhteesta. Sitä paitsi, puolet avioliitoista päättyy eroon. Kuinka monista jäljelle jääneistä liitoista on onnellisia? Ja vielä: nainen on useimmin se joka hakee avioeroa. Joten miehet: malttakaa mielenne ja saatte kaiken mitä haluatte.
Vauva-palstalla ruikuttaminen on tie menestykseen. HAHHAHHAHHHA HAAA.... joo-o
Eiköhän se johdu pohjimmiltaan siitä,että tytöt ovat tyttöjä ja pojat poikia,eikä se parinmuodostuksen periaate ole pohjimmiltaan muuttunut viimeisen kymmenen,tai sadankaan vuoden aikana.
Ehkäisy toki on kehittynyt paljonkin,mutta ihmisten käyttäytyminen lajina on siltikin melko samanlaista kuin ennen niitäkin.
Naaraan ja uroksen käyttäytyminen parittelussa ja parinmuodostuksessa siis ja se mitä siinä puolin ja toisin arvostetaan.
Nuoret miehet ovat aina kilpailleet naisten huomiosta ja sen saavuttamisesta tavalla tai toisella.
Nuorelle pojalle on kaveripiirissä kehuskelun ja omalle itsetunnolle ylpeyden aihe se että voi sanoa omaavansa mahdollisimman monta rakastelukokemusta.
(....+ liioittelut päälle)
Kaveripiirissä voi olla hienoa sanoa olleensa vaikka viidenkymmenen naisen kanssa.
Nuori nainen taas hakee miestä joka rakastaa häntä,ja omistautuu hänelle ja haluaa pysyvää suhdetta naisen kanssa. Ystävättäret,(koska haluavat yleensä samaa) eivät arvosta tilapäisiä seksikokemuksia kehumisen aiheena. Päinvastoin.
Tyttö joka kehuskelisi ystävättärilleen olleensa esim. viidenkymmenen miehen kanssa suhteessa,huomaisi pian ,että ympärillä onkin kunnioituksen sijasta heidän taholtaan taholtaan ns. 'tyhjä rinki' .
Häntä pidettäisiin,(nätisti sanottuna) jonain ' miesten suhteen hyvin helppona naisena' ja jos sellainen onkin se kannattaa kyllä pitää naisystävien kesken ja heidän seurassaan ollessa ihan omana tietonaan.
Näin se on,sukupuolten erilaiset odotukset seurustelun suhteen eivät ole juuri vuosisatojen mittaan siitä muuttuneet. Miehet eivät seksiodotuksiltaan ole naisia ,eivät naiset miehiä. (vaikka nyt sitten kuinka modernista 'panemisesta' puhuttaisiinkin. )
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi miesten lyhyys pitää muuten paikkansa ihan kyselyjen ja tutkimustenkin mukaan, lyhyet miehet ole kovin haluttuja. Näin se vain on ja turha sitä on kierrellä, ei lyhyys ketään välttämättä estä naista saamasta, mutta ei lyhyt mies ole kovinkaan monen ihannemies.
Kaikilla ihmisillä on toiveita ulkonäön suhteen, on vain korrektia olla puhumasta niitä ääneen, mutta kyllä ne olemassa on, tietty standardi on myös monilla ja se on jo monimutkaisempi kokonaisuus.
Kyllä se vaan estää naisen saannin kokonaan. Allekirjoitan omalla elämän kokemuksellani
Ei muuten estä. Minä olen 168 ja mies 169 (näyttää tosi lyhyestä kun on harteikas, eli näyttää huomattavasti lyhyemmältä kuin mitä on ja minä, joka taas ole hoikka ja näytän pitemmältä mitä olen) Olen vielä kauniskin ja ottajia olisi ollut montakin, mutta silti valistin tämän lyhyen. Jokin hänessä vaan veti puoleensa, vaikka niitä komeita ja pitkiä olisi ollut tarjolla. Ja paremmin koulutettuja. Kemiat vaan sattui kohdalleen. Yhdessä oltu jo vuosikymmenet. Välillä miehen "lyhyys" keljuttaa, mutta silti en häntä vaihtaisi toiseen ja pitempään. Mies ei koskaan valita, että olisin naiseksi liian pitkä, joten minäkään en enää valita hänelle siitä, miksi hän on niin lyhyt. Mitäpä hän sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos naisten on helppo saada ja he saavat miehiä, niin silloinhan miehetkin saavat naisia. Jokaisessa parisuhteessa, jossa nainen on miehen kanssa, on mies naisen kanssa.
Suomessa on yli miljoona sinkkua ja se johtuu naisten isoista vaatimuksista. Vain paras kelpaa naisille, vaikka ihan hyvää olisi saatavilla mielin määrin. Eli naisten on helppo kyllä saada mies, mutta he eivät halua miestä, jolloin miesten naisten saanti käy todella mutkikkaaksi (ole pomo, psykopaatti, taiteilija tai lottovoittaja).
Suurin osa sinkuista on iäkkäitä leskinaisia. He eivät kelpaa nuorille miehille. Sinkkujen suuri määrä johtuu miesten liian isoista vaatimuksista.
Biologiasta johtuen naiset ovat vaativampia. Tämä on se yksiselitteinen totuus, jota ei voi minkäänlaisella sosiaalipsykologian kiemuroilla toiseksi muuttaa.
Nuoret miehet kelpaavat vanhoille naisille. Vanhat naiset eivät kelpaa nuorille miehille. Miesten liian isoista vaatimuksista se silloin johtuu. Miesten liian isojen vaatimusten takia parisuhteet jäävät solmimatta.
Mies haluaa naisen, joka pystyy synnyttämään. Liian iso vaatimus?
Nainen pystyy synnyttämään hyvinkin vielä yli nelikymppisenä. Sen sijaan yhä useampi nuori nainen ei halua lapsia koskaan.
En tiennytkään, että lajimme evoluutioympäristössä ole e-pillereitä. Oliko niitä jo homo erectuksella? Vai mitä se naisen tietoinen lisääntymishalu tähän kuuluu?
Siten se kuuluu, jos kerran mies haluaa naisen, joka pystyy synnyttämään. Niin mitä auttaa ottaa nuorta naista, joka ei halua koskaan synnyttää.
Mutta kun ei evoluutioympäristössä ollut ehkäisyä! Jos seksiä harrastettiin, niin lapsia alkoi tulla. Ei kai tämä ole epäselvää? Ja mikä olisi vaistomaisempaa kuin seksuaalikäyttäytyminen. Ei siinä järjellä pelata.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi miesten lyhyys pitää muuten paikkansa ihan kyselyjen ja tutkimustenkin mukaan, lyhyet miehet ole kovin haluttuja. Näin se vain on ja turha sitä on kierrellä, ei lyhyys ketään välttämättä estä naista saamasta, mutta ei lyhyt mies ole kovinkaan monen ihannemies.
Kaikilla ihmisillä on toiveita ulkonäön suhteen, on vain korrektia olla puhumasta niitä ääneen, mutta kyllä ne olemassa on, tietty standardi on myös monilla ja se on jo monimutkaisempi kokonaisuus.
Kuinka monen miehen ihanne on o-vartaloinen nainen, eli nainen, jolla kertyy kaikki rasva vyötärölle? Tai vartaloltaan miehekäs nainen?
Ei varmaan kovin monen, minusta on vain huvittavaa esittää, että ei ole olemassa kauneusihanteita tai ulkonäkövaatimuksia, koska kyllä ne on olemassa. Miksi siis pitää esittää jotain muuta. Ihan kyselyillä selviää kummankin makuasiat ja ihanteet, yksilökohtaisia eroja on toki paljon mitä kukin haluaa, mutta kyllä se flaksi käy paremmin tietyillä ihmisillä sehän on päivänselvää ja fakta.
Ei kai kukaan ole tuollaista väittänytkään? On vain naurettavaa sanoa, ettei voi saada naista, koska on lyhyt tai kalju yms. Minä tykkään ruskea silmäisistä miehistä mutta jos tapaisin kiinnostavan sinisilmäisen miehen, niin en todellakaan kiinnittäisi hänen silmiensä väriin huomiota.
Mihin sitten kiinnität huomion jos hän ei ole hyvännäköinen?
Luonteeseen. Sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin ulkoinen. En edes kiinnitä huomiota niihin "komeisiin" miehiin ja pyri tutustumaan heihin, koska en ole juurikaan kiinnostunut ulkonäöstä. Kerran näin kun yksi - anteeksi - susiruma mies kohteli hyvin eläintä. Muistan sen miehen aina.
Eiköhän oikea vastaus näiden ruikuttajien naisettomuuteen vain yksinkertaisesti ole paska luonne? Hirveä narina ja naisten syyllistäminen. Syyllistetään naisia siitä, ettei saada naista. Ehkä olisi aika katsoa peiliin. Ja sitten se, että vaikka ei sitä naista saisikaan niin mitä sitten? Ei kaikki miehet naista saakaan, eikä kaikki naiset miestä, ei kaikki ihmiset saa lasta, jotkut ei saa kissaa ja jotkut ei saa veljeä, siskoa tai jotakin muuta mitä haluaa. Sitten vain eletään sen mukaan mitä on. Jos et saa naista, niin sitten et saa. Tyydy siihen ja lopeta ulina ja valitus ja ala elämään. Tee elämästäsi hyvä ilman sitä naista . Ja älä missään nimessä heittäydy martyyriksi tai ala katkeraksi, sillä se elämä on hukkaan heitetty. Nauti elämästä ja siitä mitä sinulla on. Äläkä vingu ja valita koko ikääsi sitä, mitä sinulla ei ole!
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, siis oikeiden miesten. Nysväpenat on erikseen. Ota sinäkin itseäsi niskasta kiinni ja rupea oikeaksi miehekkääksi mieheksi. Minulla ei ainakaan ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa saada naisia, päinvastoin.
Helpommin sanottu kun tehty. Mistä minä saisin pituutta lisää että olisin miehekäs mies naisten silmissä ?
Minä tunnen erään miehen, joka on n. 160 cm pitkä. Hänellä on vaimo ja 3 lasta.
Joo mutta mulla ei olekaan mitään millä kompensoida kun en ole komea tai rikas
Olisiko luonne mitään? Tuntemani mies ei todellakaan ole rikas eikä edes komea. Ja hän on duunari. Mutta oikein mukava ja hauska mies.
Luonteella ei ole mitään väliä ellei ole hyvännäköinen parisuhteen kannalta
Hyvännäköinen parisuhteen kannalta? Eli siis ihan nämä normijutut eli pitää huolta päivittäin hygieniastaan, on puhtaat ja ehjät (ja sopivat) vaatteet ja muutenkin olemus on siisti eikä esim tukka ja/tai parta rehota epäsiistinä pöheikkönä.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan estää naisen saannin kokonaan. Allekirjoitan omalla elämän kokemuksellani
Pienestäpä se sitten on kiinni. Meillä on pituuseroa 2cm ja minulle on kyllä löytynyt peti- ja seurustelukumppaneita ihan hyvin ja lopulta vaimokin. Jotenkin en jaksa uskoa että 168cm kohdalla menee raja, jota lyhyemmät eivät koskaan saa ketään ja 169cm on ihan ok. Maailma ei vain toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän oikea vastaus näiden ruikuttajien naisettomuuteen vain yksinkertaisesti ole paska luonne? Hirveä narina ja naisten syyllistäminen. Syyllistetään naisia siitä, ettei saada naista. Ehkä olisi aika katsoa peiliin. Ja sitten se, että vaikka ei sitä naista saisikaan niin mitä sitten? Ei kaikki miehet naista saakaan, eikä kaikki naiset miestä, ei kaikki ihmiset saa lasta, jotkut ei saa kissaa ja jotkut ei saa veljeä, siskoa tai jotakin muuta mitä haluaa. Sitten vain eletään sen mukaan mitä on. Jos et saa naista, niin sitten et saa. Tyydy siihen ja lopeta ulina ja valitus ja ala elämään. Tee elämästäsi hyvä ilman sitä naista . Ja älä missään nimessä heittäydy martyyriksi tai ala katkeraksi, sillä se elämä on hukkaan heitetty. Nauti elämästä ja siitä mitä sinulla on. Äläkä vingu ja valita koko ikääsi sitä, mitä sinulla ei ole!
Itse olen ihan mukava ihminen, monia seurustelusuhteitakin takana. Minusta parisuhdemarkkinat on paskaa ja vihaan tuota epäsuhtaa, se myös ottaa päähän kuunnella ja lukea teidän naisten kommentteja aiheesta. Naiset etuoikeutetussa asemassa, pelkän sukupuolielimensä turvin jakamassa vinkkejä, naiset joiden ei tarvitse muuta kun istua baarijakkaralla, niin tarjokkaita lähestyy ja viihdyttää tätä naista.
Suoraan sanoen kurkkuani myöten täynnä lukemaan tai kuulemaan yhtäkään kommenttia aiheesta yhdeltäkään naiselta. Mitään halua ei ole ymmärtää miehiä, pelkkää pään aukomista ja syyllistämistä. Te naiset ette kestäisi päivääkään miehenä, jos sukupuoliroolit olisikin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos naisten on helppo saada ja he saavat miehiä, niin silloinhan miehetkin saavat naisia. Jokaisessa parisuhteessa, jossa nainen on miehen kanssa, on mies naisen kanssa.
Näissä aloituksissa miehet ei koskaan puhu parisuhteista, ne on aina pelkästään panosuhteita vailla. Siinä, missä naiselle kelpaa yksi ainoa mies, miehet haluavat paljon naisia - nuoria neitsyitä, totta kai.
kuka se nyt toisen jämäpaloja tahtoo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan mukava ihminen, monia seurustelusuhteitakin takana. Minusta parisuhdemarkkinat on paskaa ja vihaan tuota epäsuhtaa, se myös ottaa päähän kuunnella ja lukea teidän naisten kommentteja aiheesta. Naiset etuoikeutetussa asemassa, pelkän sukupuolielimensä turvin jakamassa vinkkejä, naiset joiden ei tarvitse muuta kun istua baarijakkaralla, niin tarjokkaita lähestyy ja viihdyttää tätä naista.
Suoraan sanoen kurkkuani myöten täynnä lukemaan tai kuulemaan yhtäkään kommenttia aiheesta yhdeltäkään naiselta. Mitään halua ei ole ymmärtää miehiä, pelkkää pään aukomista ja syyllistämistä. Te naiset ette kestäisi päivääkään miehenä, jos sukupuoliroolit olisikin toisinpäin.
Mitä ihmettä sitten teet naisvaltaisella palstalla keskustelemassa aiheesta, jos ei kerran kiinnosta? Oletko jonkin sortin masokisti vai pelkästään tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te elätte aivan käsittämättömässä harhassa. Tietenkään jonkun Sara Siepin ei tarvitse tehdä mitään mutta oletko ottanut huomioon että kaikki me naiset ei olla sarasieppejä. Minulla ei ole yhtään seurustelusuhdetta takana, eikä kukaan mies koskaan ole yrittänyt iskeä minua.
Pidän todella, todella harvoja hyvännäköisinä. Vastaan on tullut vain kerran mies, josta olen voinut sanoa että hän on hyvännäköinen. Eikä muuten ole aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Pidän todella, todella harvoja hyvännäköisinä. Vastaan on tullut vain kerran mies, josta olen voinut sanoa että hän on hyvännäköinen. Eikä muuten ole aviomieheni.
Niin eli kehtaako joku vielä väittää että 80 % miehistä naiset pitävät rumana.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli kehtaako joku vielä väittää että 80 % miehistä naiset pitävät rumana.
En kehtaa kun yksi nainen (?) vauva-palstalla niin sanoo. Se on siis totuus, väliäkö omasta mielipiteestäni. Me kaikki maailman 3,5 miljardia naista olemme samaa mieltä kuin tämä kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Olet tyypillinen nainen ihan tutkimustenkin mukaan eli jokuhan voisi luulla että naisia ei kiinnosta kuin raha ja muut meriitit sillä eihän hyvännäköistä miestä ole olemassakaan. Ehkä voisitte ruveta seurustelemaan lompakon, tutkinnon tai jonkun muun statussymbolin kanssa ihan ilman miestä, koska kaikki miehet on rumia ja tuskin teitä kiinnostaa koko ihminen. Ihmetellä täytyy miksi me edes olemme yhdessä, olisiko parempi jos lopettaisimme parisuhteet kokonaan, se voisi kummankin kannalta olla paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyypillinen nainen ihan tutkimustenkin mukaan eli jokuhan voisi luulla että naisia ei kiinnosta kuin raha ja muut meriitit sillä eihän hyvännäköistä miestä ole olemassakaan. Ehkä voisitte ruveta seurustelemaan lompakon, tutkinnon tai jonkun muun statussymbolin kanssa ihan ilman miestä, koska kaikki miehet on rumia ja tuskin teitä kiinnostaa koko ihminen. Ihmetellä täytyy miksi me edes olemme yhdessä, olisiko parempi jos lopettaisimme parisuhteet kokonaan, se voisi kummankin kannalta olla paras ratkaisu.
Onkohan ne parisuhteet tuolla oikeassa elämässä tuollaisia? Joku roskakuskin vaimo (yhtään ko. ammattia väheksymättä) tuskin on rahan tai statuksen perässä. Vaikka turhaanpa teille yrittää järkeä puhua kun teillä on tuo asenne. Luetteko te edes näitä rohkaisevia viestejä mitä teille kirjoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta ajatteles sitä, ettei aviomiehelläni ole myöskään statusta saati sitten omaisuutta. Tavallinen duunari, pelkän amiksen käynyt siis. Oli myös työtön kun tavattiin (ja on tälläkin hetkellä, hänen alallaan ei töitä pahemmin ole).
Mutta hän on luonteeltaan aivan mahtava. Huumorintajuinen, kiltti, perhekeskeinen, ystävällinen ja kohtelias. Meillä on myöskin samanlaiset kiinnostuksen kohteet.
Jos oikeasti miehen pään sisällä on kaikki kondiksessa, ei lompakon paksuudella tai ulkonäöllä ole väliä.
Nämä keskustelut ovat aina rasittavia, uliulimiehet valittavat, etteivät saa salikissanaista ja kitisevät, kun meganfox-ilmestys ei lämmennytkään. Kyllä siellä Prismassakin on kaikenlaisia pariskuntia, mutta kummasti uliulimies jaksaa vaahdota vain niistä salikissoista. Huomaa taas, että miehelle kelpaa nainen kuin nainen, kunhan se vaan nätti ja treenattu. Kukaan ei ikinä puhu luonteesta tai muista ominaisuuksista, valitetaan vaan kun naapurin Pera sai oikean missin.
Mun tuttavapiirissä yksikään nainen ei pidä parhaana puolenaan vain ulkonäköä ja yleinen mielipide tuntuu olevan, että halutaan miehen näkevän nainen yksilönä: Halutaan se tunne, että mies valitsi juuri minut, koska olen niin ainutlaatuinen. Ei kukaan ihastele, että minunpa Matti rakastui minuun ulkonäön takia, ehei, parisuhteessa on kyse muustakin.
Silmittömän komea tuttavani yritti muutaman kerran nuoruusvuosinani iskeä, mutta tiesin ettei se tyyppi kaipaa aitoa parisuhdetta ja nainen vaihtui vähän väliä, kun entiseen kyllästyttiin. Annoin pakit. Minä taas olen teini-iästä asti tiennyt, että haluan miehen, jolle olen luonteeltani niin uskomattoman hienoa kamaa, että hän ei sanomansa mukaan ole toista vastaavaa tavannut. Löysin sellaisen, ja sitä hänkin on minulle. Ulkonäöltään hän ei ole kuulemma muille juuri kelvannut, mutta minulle hän on rakkauden myötä maailman komein ihminen. Turha ulkonäön perusteella on suorittaa valintaa, koska se voi muuttua eikä ole koskaan täysin pysyvä asia. Mieluummin perustan parisuhteeni arvoille ja luonteelle, sillä ne ovat kestävämpää sorttia.
Suosittelen sinullekin ap. Tutustu, äläkä suorita päänsisäistä missikisaa jatkuvasti.