Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?

Vierailija
28.11.2016 |

Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?

Kommentit (532)

Vierailija
381/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ole ikinä ymmärtänyt miksi miehetkin tuohon osallistuu, he vain hankaloittavat omaa seksin ja naisen saamista.

Koska jakorasia ei kiinnosta. Yhtä hyvin voi vaikka käydä huorissa, saisi varmasti mitä haluaa ja paremmassa paketissa. Tilastojen mukaan turvallisempikin tauteja ajatellen, baaripokaan verrattuna.Jokainen mies joka naiseen koskee saastuttaa naisen itsellään, seuraavalle miehelle. Ei jakorasia pysty sitoutumaan, joten jos erehtyy yrittämään suhdetta niin petämisen ja/tai eron riski on korkea.Tai näin ajatellaan helposti.

Juurihan tuossa sanottiin, että miehet pitävät seksiä vain tarpeiden tyydytyksenä eivätkä suhtaudu siihen tunteella. Sitten kuitenkin naisen harrastamaan seksiin suhtaudutaankin näin tunteella eikä sitä nähdä ollenkaan niin yhdentekevänä, kuin omalla kohdalla. Miksei siihen naiseen harrastamaan seksiin voikaan sitten suhtautua samalla tavalla yhtä kevyesti?

1. Tuossahan se jo lukee. Mies saastuttaa naisen, toiselle miehelle.

2. Eri miehet, eri mielipiteet.

3. Naisen kevytkenkäisyyteen voi suhtautua kevyesti, jos ei edes periaatteessa toivo suhdetta hänen kanssaan. Mutta jos ei kerran meinaa suhdetta, voi yhtä hyvin painaa oikeeta hutsua.

Nyt voit valita kolmesta vaihtoehdosta. 

Eli kun mies harrastaa seksiä, nainen saastuu. Mutta silti miehelle seksi ei merkitse mitään? Kyllä minun mielestäni tuo nimenomaan tarkoittaa sitä, että se seksi merkitsee sinulle aika paljonkin. Muutenhan sinulle olisi ihan yhdentekevää, kenen kanssa nainen on ollut ennen sinua. Etkö näe ristiriitaa?

Voinko sanoa, että minä en ainakaan halua ketään, joka on pettänyt aiemmissa suhteissaan, mutta silloin kun minä joskus petin, niin eihän se mitään merkinnyt, kun sehän oli vain seksiä. Haloo!

Niin, ikään kuin toisen miehen seksi saman naisen kanssa merkitsee jotain, mutta oma ei. Miksi minä siitä minua seuraavasta miehestä välittäisin? Eihän naisen asiat sitten enää kuulu minulle.

Enkä minä sinulle sanele mitä mieltä sinun pitäisi olla minun menneisyydestäni, se on sinun päätettävä ihan itse, onko sillä merkitystä sinulle vai ei.

Vierailija
382/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saastumisjuttu ja neitsythöpinä on suoraan peruja raamatusta, naisen pitää olla puhdas jne. Nykylääketiede ja tieto asioista kertoo jotain ihan muuta, seksi on terveellistä, meillä ehkäisy toimii, kukaan ei saastu ja kaikki urbaanilegendat on jo kumottu.

Silti monien asenteet on suoraan jostain keskiajalta ja edelleen ihmettelen kuinka haudanvakavaa seksi joillekin on, ei ihme jos elämä on kurjaa, jos tuolla asenteella joku elää koko elämänsä. Kyllä seksiin voi suhtautua rennosti, ei siitä tarvitse itselleen jotain mörköä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
383/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, siis oikeiden miesten. Nysväpenat on erikseen. Ota sinäkin itseäsi niskasta kiinni ja rupea oikeaksi miehekkääksi mieheksi. Minulla ei ainakaan ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa saada naisia, päinvastoin.

Helpommin sanottu kun tehty. Mistä minä saisin pituutta lisää että olisin miehekäs mies naisten silmissä ?

Vierailija
384/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saamaton1232 kirjoitti:

hinhuhanhi kirjoitti:

Naiset ovat vaan niiden yksien ja samojen miesten kanssa ja suurin osa miehistä on ilman naisseuraa. Tosi on ja koettu kans.

Tämähän se. Sitten ihmetellään, kun se ihana avioliittoa lupaillut mies onkin jo perheellinen. Ei tästä siis voi kumpaakaan sukupuolta pelkästään syyttää. 80 % naisista on riittävän tyhmiä tavoittelemaan samoja miehiä, 20 % miehistä on niin seksinnälkäisiä, että käyttävät 80 % naisista.

Mutta enemmistö suomalaisista miehistä on joko avio- tai avoliitossa. Ei oikein nuo prosentit täsmää.

Ne pätee vain seksiä varten, yhden illan juttuihin ja panosuhteisiin. Tyhmemmät eivät sitä ymmärrä mutta toistaa silti samaa lausetta. 

Tai siis, 80/20 eli pareton jakauma pätee moneen asiaan, mutta ei avioliittoihin tai siihen rinnastettaviin suhteisiin. Meidän yhteiskunnassa, moniavioisissa se voisi päteäkin, en ole nähnyt tilastoja.

Vierailija
385/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ole ikinä ymmärtänyt miksi miehetkin tuohon osallistuu, he vain hankaloittavat omaa seksin ja naisen saamista.

Koska jakorasia ei kiinnosta. Yhtä hyvin voi vaikka käydä huorissa, saisi varmasti mitä haluaa ja paremmassa paketissa. Tilastojen mukaan turvallisempikin tauteja ajatellen, baaripokaan verrattuna.Jokainen mies joka naiseen koskee saastuttaa naisen itsellään, seuraavalle miehelle. Ei jakorasia pysty sitoutumaan, joten jos erehtyy yrittämään suhdetta niin petämisen ja/tai eron riski on korkea.Tai näin ajatellaan helposti.

Juurihan tuossa sanottiin, että miehet pitävät seksiä vain tarpeiden tyydytyksenä eivätkä suhtaudu siihen tunteella. Sitten kuitenkin naisen harrastamaan seksiin suhtaudutaankin näin tunteella eikä sitä nähdä ollenkaan niin yhdentekevänä, kuin omalla kohdalla. Miksei siihen naiseen harrastamaan seksiin voikaan sitten suhtautua samalla tavalla yhtä kevyesti?

1. Tuossahan se jo lukee. Mies saastuttaa naisen, toiselle miehelle.
2. Eri miehet, eri mielipiteet.
3. Naisen kevytkenkäisyyteen voi suhtautua kevyesti, jos ei edes periaatteessa toivo suhdetta hänen kanssaan. Mutta jos ei kerran meinaa suhdetta, voi yhtä hyvin painaa oikeeta hutsua.
Nyt voit valita kolmesta vaihtoehdosta. 

Eli kun mies harrastaa seksiä, nainen saastuu. Mutta silti miehelle seksi ei merkitse mitään? Kyllä minun mielestäni tuo nimenomaan tarkoittaa sitä, että se seksi merkitsee sinulle aika paljonkin. Muutenhan sinulle olisi ihan yhdentekevää, kenen kanssa nainen on ollut ennen sinua. Etkö näe ristiriitaa?
Voinko sanoa, että minä en ainakaan halua ketään, joka on pettänyt aiemmissa suhteissaan, mutta silloin kun minä joskus petin, niin eihän se mitään merkinnyt, kun sehän oli vain seksiä. Haloo!

Niin, ikään kuin toisen miehen seksi saman naisen kanssa merkitsee jotain, mutta oma ei. Miksi minä siitä minua seuraavasta miehestä välittäisin? Eihän naisen asiat sitten enää kuulu minulle.

Enkä minä sinulle sanele mitä mieltä sinun pitäisi olla minun menneisyydestäni, se on sinun päätettävä ihan itse, onko sillä merkitystä sinulle vai ei.

Ei sinun tarvitsekaan välittää seuraavasta miehestä, mutta kummasti sinä tunnut välittävän edellisestä miehestä. Miksi välität, kun seksihän on vain seksiä?

Vierailija
386/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, siis oikeiden miesten. Nysväpenat on erikseen. Ota sinäkin itseäsi niskasta kiinni ja rupea oikeaksi miehekkääksi mieheksi. Minulla ei ainakaan ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa saada naisia, päinvastoin.

Helpommin sanottu kun tehty. Mistä minä saisin pituutta lisää että olisin miehekäs mies naisten silmissä ?

Minä tunnen erään miehen, joka on n. 160 cm pitkä. Hänellä on vaimo ja 3 lasta.

Vierailija
387/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hinhuhanhi kirjoitti:

Naiset ovat vaan niiden yksien ja samojen miesten kanssa ja suurin osa miehistä on ilman naisseuraa. Tosi on ja koettu kans.

Miehet yrittävät iskeä aina vain niitä samoja tyttöjä, niitä nuoria ja nättejä. Suurin osa naisista (tavikset/rumat) on ilman miesseuraa.

Miksi tyytyä tavikseen, kun seksiä saa pikkurahalla kauniilta. Naiset ei tajua, että ei heidän arvonsa nykyään ole jossain pilvissä. Naiset on korvattu joko maksullisilla tai muilla viihdykkeillä, yhä useampi mies on tajunut, että he eivät ole vaivan väärti. Naiset taas luulee kaikki rumista lähtien olevan vieläkin jotain kuumaa, haluttua kamaa jolla on mahdollisuus vaatia.

Seuraavan sukupolven miesten kohdalla näemme lopullisen romahduksen, yhä harvempaa miestä kiinnostaa olla naisten kanssa, sillä naiset on niin helppo korvata tulevaisuudessa ja jo nyt.

Kovasti miehet jaksavat silti valittaa naisettomuuttaan.

Ja miehillä näyttää olevan myös ihan samalla tavalla pää pilvissä kuin naisillakin. Rumatkin miehet haluu jonku mallitasoisen naisen, eikä tavisnainen kelpaa (puhumattakaan nyt rumista). Rimaa saa tottakai pitää niin korkealla kuin haluaa, mutta ei kannata sitten valittaa jos tarjonta ei vastaa vaatimuksia.

Miehet jotka kulkevat omia polkujaan voisivat nyt vihdoinkin lakata valittamasta ja alkaa keräämään rahaa niihin kuuluisiin seksibotteihin. Väitteenne siitä, että elämänne on parempaa ilman naista ei oikein muuten ole uskottavaa, jos pitää kuitenkin joka väliin päästä inisemään ja syyttelemään naisia.

Fleshlight voittaa mennen tullen nykynaisen, säästyy aikaa ja vaivaa, turha sitä on kenenkään tavallisen miehen teihin tuhlata aikaansa, pettyen joka kerta. Mutta aina löytyy joku mies sille sairaalloisen lihavalle Irmalle baarista, Irma on luonnevikainen ja susiruma. Koska homma on noin viturallaan ja epäsuhta, eiköhän kaikki täysjärkiset miehet vedä tuosta johtopäätökset. Niitä baari Perttejä jotka panee mitä vaan heitä riittää hamaan tappiin asti, samat ukot höylää kaikkia kylän naisia, yleensä nämä Pertsat on jotain öyhöttäviä agressiivisia apinoita ja sekös naisia kiihottaa, luolanaisaikoijen primitiiviset apina-aivot tykkää, kiima on kovaa.

Miks sua kiinnostaa mitä muut ihmiset päättää tehdä elämässään? Kauheesti näyttää vaivaavan, että joku lihava Irma saa munaa. :D Keskity sinä vaan omaan elämääsi!

Vaikutat ihan pakkomielteiseltä jankuttamisesi kanssa. Jos sä oot onnellinen sen fleshlightin kanssa, niin voisit varmaan lopettaa naisvaltaisella palstalla jankuttamisen? Ok? Hyvä.

Kunhan selitin karjamarkkinat pähkinänkuoressa, ei tarvitse ihmetellä jos ei löydy niitä ns kunnon miehiä, kyllä sitä aikansa jaksaa baareissa katsoa öyhöttäviä kusipäitä ja apinataloa muistuttavaa toimintaa. Kun ei itse halua muuttua samanlaiseksi kaheliksi, niin on hyvä vaihtaa maisemaa.

Oletteko naiset ikinä kriittisesti miettinyt omia kriteerejänne ja valintoja, en olisi kovin ylpeä kun tätä nykytouhua katsoo.

No et säkään miltään kunnolliselta mieheltä vaikuta. Kukaan täysjärkinen ei esim. puhu muista ihmisistä noin ilkeään ja katkeraan sävyyn. Sinä voisit katsoa peiliin ja miettiä miksi menestystä naismarkkinoilla ei ole. Niin kuin täällä palstalla ollaan ennenkin about 10 000 000 kertaa sanottu: fiksulla mukavalla miehellä riittää kyllä aina vientiä! Ongelma on sinussa. Kiinnität huomiota vain pelimiesten kynsiin joutuneisiin henkisesti epävakaisiin naisiin tai kuumiin saliprinsessoihin joilla on kriteerit katossa. Sinun pitää ennen kaikkea korjata asenteesi ja avata silmäsi maanläheisille tavallisille naisille. Sellaisia naisia on vaikka kuinka paljon, mutta ette te miehet heitä huomaa, koska ovat yleensä vaatimattoman näköisiä.

Mutta jos tosiaan yksineloa haluat jatkaa, niin eipä muuta kuin onnea fleshlightin kanssa! Ja tästä aiheesta lienee sitten turhaa sen enempää vääntää.

Vierailija
388/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo saastumisjuttu ja neitsythöpinä on suoraan peruja raamatusta, naisen pitää olla puhdas jne. Nykylääketiede ja tieto asioista kertoo jotain ihan muuta, seksi on terveellistä, meillä ehkäisy toimii, kukaan ei saastu ja kaikki urbaanilegendat on jo kumottu.

Silti monien asenteet on suoraan jostain keskiajalta ja edelleen ihmettelen kuinka haudanvakavaa seksi joillekin on, ei ihme jos elämä on kurjaa, jos tuolla asenteella joku elää koko elämänsä. Kyllä seksiin voi suhtautua rennosti, ei siitä tarvitse itselleen jotain mörköä tehdä.

Seksi on terveellistä, mutta promiskuiteetti ei ole.

Vierailija
389/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teistä muista sinkkunaisista, mutta minulla on mielenkiinto miehen hankkimiseen kadonnut kokonaan luettuani av:ta pari vuotta. 

Minulla lopahti kiinnostus naisiin aikoja sitten, tuli todettua että nykyajan parisuhteet on sellaista helvettiä, että sihen enää ryhdy.

Naisia (ja meitä miehiä) saa kun ei lue av:ta.

Vierailija
390/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin, miesten on mahdotonta saada naisia? Tai pikemminkin nainen. Yksi kyllä riittää. Minunkin mies on saanut naisen, eli minut. ja olen vielä ihan nättikin.  Mies on lyhyt, mutta muuten söpö :) Tässä naapureissa lähen joka miehelä on vaimo/nainen. Eli ei siis ole mahdotonta.

Vierailija
391/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla sitä pituutta sitten on jos sen ongelmaksi koet?

392/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla sitä pituutta sitten on jos sen ongelmaksi koet?

167

Vierailija
393/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tuossahan se jo lukee. Mies saastuttaa naisen, toiselle miehelle.2. Eri miehet, eri mielipiteet.3. Naisen kevytkenkäisyyteen voi suhtautua kevyesti, jos ei edes periaatteessa toivo suhdetta hänen kanssaan. Mutta jos ei kerran meinaa suhdetta, voi yhtä hyvin painaa oikeeta hutsua.Nyt voit valita kolmesta vaihtoehdosta. 

Eli kun mies harrastaa seksiä, nainen saastuu. Mutta silti miehelle seksi ei merkitse mitään? Kyllä minun mielestäni tuo nimenomaan tarkoittaa sitä, että se seksi merkitsee sinulle aika paljonkin. Muutenhan sinulle olisi ihan yhdentekevää, kenen kanssa nainen on ollut ennen sinua. Etkö näe ristiriitaa?Voinko sanoa, että minä en ainakaan halua ketään, joka on pettänyt aiemmissa suhteissaan, mutta silloin kun minä joskus petin, niin eihän se mitään merkinnyt, kun sehän oli vain seksiä. Haloo!

Ei sinun tarvitsekaan välittää seuraavasta miehestä, mutta kummasti sinä tunnut välittävän edellisestä miehestä. Miksi välität, kun seksihän on vain seksiä?

....Koska edellinen on saastuttanut naisen jo. Pitääkö vielä toistaa? Jos minä hänet saastutan seuraavalle, niin eihän se minua liikuta. Enkä tietenkään voi saastuttaa itselleni, siksi minun seksi on vain seksiä, ja sinun seksi on enemmän.

Vähän kuin jatkaisi kaverin puoliksi syötyä lounasta, no thanks. Paitsi kun muuta ei ole tarjolla niin joko syö sitä tai ei mitään :)

Kai muuten ymmärrät että jankkaat eri miehien kanssa samaa keskustelua? Minä olen kirjoittanut vain osan näistä.

Vierailija
394/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teistä muista sinkkunaisista, mutta minulla on mielenkiinto miehen hankkimiseen kadonnut kokonaan luettuani av:ta pari vuotta. 

Minulla lopahti kiinnostus naisiin aikoja sitten, tuli todettua että nykyajan parisuhteet on sellaista helvettiä, että sihen enää ryhdy.

No voi hyvänen aika. Parisuhde on aina kahden kauppa. Kyllä nykyäänki voi löytää ihan hyvän parisuhteen, kun vaan ymmärtää mitä hakee. Ihmisiä on monenlaisia ja täytyy vain löytää se oikea. Se ei aina ole se kaunein.

Vierailija
395/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pilde.

396/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen erään miehen, joka on n. 160 cm pitkä. Hänellä on vaimo ja 3 lasta.

Joo mutta mulla ei olekaan mitään millä kompensoida kun en ole komea tai rikas

Vierailija
397/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tuossahan se jo lukee. Mies saastuttaa naisen, toiselle miehelle.2. Eri miehet, eri mielipiteet.3. Naisen kevytkenkäisyyteen voi suhtautua kevyesti, jos ei edes periaatteessa toivo suhdetta hänen kanssaan. Mutta jos ei kerran meinaa suhdetta, voi yhtä hyvin painaa oikeeta hutsua.Nyt voit valita kolmesta vaihtoehdosta. 

Eli kun mies harrastaa seksiä, nainen saastuu. Mutta silti miehelle seksi ei merkitse mitään? Kyllä minun mielestäni tuo nimenomaan tarkoittaa sitä, että se seksi merkitsee sinulle aika paljonkin. Muutenhan sinulle olisi ihan yhdentekevää, kenen kanssa nainen on ollut ennen sinua. Etkö näe ristiriitaa?Voinko sanoa, että minä en ainakaan halua ketään, joka on pettänyt aiemmissa suhteissaan, mutta silloin kun minä joskus petin, niin eihän se mitään merkinnyt, kun sehän oli vain seksiä. Haloo!

....Koska edellinen on saastuttanut naisen jo. Pitääkö vielä toistaa? Jos minä hänet saastutan seuraavalle, niin eihän se minua liikuta. Enkä tietenkään voi saastuttaa itselleni, siksi minun seksi on vain seksiä, ja sinun seksi on enemmän.

Vähän kuin jatkaisi kaverin puoliksi syötyä lounasta, no thanks. Paitsi kun muuta ei ole tarjolla niin joko syö sitä tai ei mitään :)

Kai muuten ymmärrät että jankkaat eri miehien kanssa samaa keskustelua? Minä olen kirjoittanut vain osan näistä.

Miten se nainen voi olla saastunut, jos seksi on sinulle yhdentekevää? Vastaa nyt herranjestas yksinkertaiseen kysymykseen. Nainen on sinulle saastunut vain siinä tapauksessa, että sillä hänen harrastamallaan seksillä on sinulle jokin merkitys. Eli seksi ei voi silloin olla yhdentekevää, vaikka niin väität.

1) seksi on likaista ja saastuttavaa

2) seksi on yhdentekevää

Valitse toinen. Nämä kumoavat toisensa, et voi valita molempia.

Vierailija
398/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi miesten lyhyys pitää muuten paikkansa ihan kyselyjen ja tutkimustenkin mukaan, lyhyet miehet ole kovin haluttuja. Näin se vain on ja turha sitä on kierrellä, ei lyhyys ketään välttämättä estä naista saamasta, mutta ei lyhyt mies ole kovinkaan monen ihannemies.

Kaikilla ihmisillä on toiveita ulkonäön suhteen, on vain korrektia olla puhumasta niitä ääneen, mutta kyllä ne olemassa on, tietty standardi on myös monilla ja se on jo monimutkaisempi kokonaisuus.

Vierailija
399/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa, mutta ihmettelen, miksi joku mies, joka hakee vain seksiä, edes tarvitsee mitään "oikeata" naista? käykööt niissä maksullisissaan tai vetäkööt tekopimpsaan.  Mies joka oikeasti haluaa naisen/elämänkumppanin hakee naisesta kyllä muutakin kuin seksiä. Ei pelkkää seksiä tarvitseva mies mitään naista tarviikaan. Turha silloin valittaa.

Vierailija
400/532 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hinhuhanhi kirjoitti:

Miehet yrittävät iskeä aina vain niitä samoja tyttöjä, niitä nuoria ja nättejä. Suurin osa naisista (tavikset/rumat) on ilman miesseuraa.

Miksi tyytyä tavikseen, kun seksiä saa pikkurahalla kauniilta. Naiset ei tajua, että ei heidän arvonsa nykyään ole jossain pilvissä. Naiset on korvattu joko maksullisilla tai muilla viihdykkeillä, yhä useampi mies on tajunut, että he eivät ole vaivan väärti. Naiset taas luulee kaikki rumista lähtien olevan vieläkin jotain kuumaa, haluttua kamaa jolla on mahdollisuus vaatia.

Seuraavan sukupolven miesten kohdalla näemme lopullisen romahduksen, yhä harvempaa miestä kiinnostaa olla naisten kanssa, sillä naiset on niin helppo korvata tulevaisuudessa ja jo nyt.

Kovasti miehet jaksavat silti valittaa naisettomuuttaan.

Ja miehillä näyttää olevan myös ihan samalla tavalla pää pilvissä kuin naisillakin. Rumatkin miehet haluu jonku mallitasoisen naisen, eikä tavisnainen kelpaa (puhumattakaan nyt rumista). Rimaa saa tottakai pitää niin korkealla kuin haluaa, mutta ei kannata sitten valittaa jos tarjonta ei vastaa vaatimuksia.

Miehet jotka kulkevat omia polkujaan voisivat nyt vihdoinkin lakata valittamasta ja alkaa keräämään rahaa niihin kuuluisiin seksibotteihin. Väitteenne siitä, että elämänne on parempaa ilman naista ei oikein muuten ole uskottavaa, jos pitää kuitenkin joka väliin päästä inisemään ja syyttelemään naisia.

Fleshlight voittaa mennen tullen nykynaisen, säästyy aikaa ja vaivaa, turha sitä on kenenkään tavallisen miehen teihin tuhlata aikaansa, pettyen joka kerta. Mutta aina löytyy joku mies sille sairaalloisen lihavalle Irmalle baarista, Irma on luonnevikainen ja susiruma. Koska homma on noin viturallaan ja epäsuhta, eiköhän kaikki täysjärkiset miehet vedä tuosta johtopäätökset. Niitä baari Perttejä jotka panee mitä vaan heitä riittää hamaan tappiin asti, samat ukot höylää kaikkia kylän naisia, yleensä nämä Pertsat on jotain öyhöttäviä agressiivisia apinoita ja sekös naisia kiihottaa, luolanaisaikoijen primitiiviset apina-aivot tykkää, kiima on kovaa.

Miks sua kiinnostaa mitä muut ihmiset päättää tehdä elämässään? Kauheesti näyttää vaivaavan, että joku lihava Irma saa munaa. :D Keskity sinä vaan omaan elämääsi!

Vaikutat ihan pakkomielteiseltä jankuttamisesi kanssa. Jos sä oot onnellinen sen fleshlightin kanssa, niin voisit varmaan lopettaa naisvaltaisella palstalla jankuttamisen? Ok? Hyvä.

Kunhan selitin karjamarkkinat pähkinänkuoressa, ei tarvitse ihmetellä jos ei löydy niitä ns kunnon miehiä, kyllä sitä aikansa jaksaa baareissa katsoa öyhöttäviä kusipäitä ja apinataloa muistuttavaa toimintaa. Kun ei itse halua muuttua samanlaiseksi kaheliksi, niin on hyvä vaihtaa maisemaa.

Oletteko naiset ikinä kriittisesti miettinyt omia kriteerejänne ja valintoja, en olisi kovin ylpeä kun tätä nykytouhua katsoo.

Katsoit siis aiheelliseksi tulla selittämään naisille karjamarkkinat ketjuun, jossa nimenomaan miehet ovat se osapuoli, joka jälleen kerran ruikuttaa naisettomuuttaan...

Logiikka taas ihan huipussaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän