Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni exä raskaana- voinko vaikuttaa siihen, että exä tekisi abortin?

Vierailija
26.11.2016 |

Eli olemme seurustelleet nyt 2 kuukautta ja exä on kolmannella kuulla raskaana. Exä tuli siis raskaaksi heti eron aikana. Tapasimme poikaystäväni kanssa viikko heidän eronsa jälkeen. Kummallakaan meistä ei ollut tarkoitusta lähteä seurustelemaan, sillä myös minulla oli pitkä suhde takana. Kuitenkin kemiamme kohtasivat ja mies on mieletön unelma, josta olen vain voinut haaveilla.

Exän ei ole mitään järkeä pitää lasta, kun lapsen vanhemmat eivät edes pidä toisistaan. Haluan pitää miehestä kiinni ja abortti olisi paras ratkaisu tähän. Lisäksi poikaystäväni on lähdössä ulkomaankomennukselle vähintään vuodeksi ellei jopa kahdeksi ensi kuussa. Minun olisi myös mahdollista saada kohdemaasta työpaikka ja olemme katsoneet jo asuntoa sieltä. Olemme suunnitelleet asuvamme ulkomailla pidempiä aikoja, sillä se on molempien unelma. Exän lapsi ei siis näkisi isäänsä pitkiin aikoihin.

Poikaystäväni on parhaillaan puhumassa exän kanssa sopivasta ratkaisusta. Voinko myös minä olla yhteydessä exään ja sanoa, että abortti olisi paras mahdollinen keino hänelle sillä meillä on niin paljon miehen kanssa suunnitelmia tulevaisuudelle? Exä varmasti pystyy saamaan myöhemmin lapsen rakastamansa ihmisen kanssa ja jonka isä pitää hänestä. Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kk yhdessä, onnee vaan. miten ihmiset perustaa liittoja elämäänsä nykyään?

kannataisi ensin tutustua, jopa ehkä mennä naimisiin ja sitten hankkia se lapsi. anna miehen mennä. tuosta ei hyvää seuraa.

No et oo tosissas=)=) täähän on ihan selkeä porvoolainen pissis.

Vierailija
62/64 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihihiiii Porvoolainen pissis, hahahaa.

Abortti on jo mahdoton eikä kukaan saa kahden kuukauden seurustelun aikanan työpaikkaa toisen työkomennusta koskevasta kohdemaasta.

Että miten TYHMÄ pissis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap (pidättää hekotuksen kyyneleitä ja naurun pyrskähdyksiä) miltä tuntuu olla noin tyhmä? 

Sattuuko se päähän tai jotain?

Kerro ihmeessä, ole ystävällinen =D

Vierailija
64/64 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap (pidättää hekotuksen kyyneleitä ja naurun pyrskähdyksiä) miltä tuntuu olla noin tyhmä? 

Sattuuko se päähän tai jotain?

Kerro ihmeessä, ole ystävällinen =D

Hahahaha :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan