Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni exä raskaana- voinko vaikuttaa siihen, että exä tekisi abortin?

Vierailija
26.11.2016 |

Eli olemme seurustelleet nyt 2 kuukautta ja exä on kolmannella kuulla raskaana. Exä tuli siis raskaaksi heti eron aikana. Tapasimme poikaystäväni kanssa viikko heidän eronsa jälkeen. Kummallakaan meistä ei ollut tarkoitusta lähteä seurustelemaan, sillä myös minulla oli pitkä suhde takana. Kuitenkin kemiamme kohtasivat ja mies on mieletön unelma, josta olen vain voinut haaveilla.

Exän ei ole mitään järkeä pitää lasta, kun lapsen vanhemmat eivät edes pidä toisistaan. Haluan pitää miehestä kiinni ja abortti olisi paras ratkaisu tähän. Lisäksi poikaystäväni on lähdössä ulkomaankomennukselle vähintään vuodeksi ellei jopa kahdeksi ensi kuussa. Minun olisi myös mahdollista saada kohdemaasta työpaikka ja olemme katsoneet jo asuntoa sieltä. Olemme suunnitelleet asuvamme ulkomailla pidempiä aikoja, sillä se on molempien unelma. Exän lapsi ei siis näkisi isäänsä pitkiin aikoihin.

Poikaystäväni on parhaillaan puhumassa exän kanssa sopivasta ratkaisusta. Voinko myös minä olla yhteydessä exään ja sanoa, että abortti olisi paras mahdollinen keino hänelle sillä meillä on niin paljon miehen kanssa suunnitelmia tulevaisuudelle? Exä varmasti pystyy saamaan myöhemmin lapsen rakastamansa ihmisen kanssa ja jonka isä pitää hänestä. Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitteko itse pitää lapsen tuossa tilanteessa?

Ap

Vierailija
22/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua mikään lapsen tai exän paras kiinnosta, vaan se, että elarit on pois "teidän" rahoista ja mies jossain vaiheessa kuitenkin viettää aikaa lapsensa kanssa ja se aika on sulta pois (jos silloin ylipäätään yhdessä olette). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luotan poikaystävääni että hän saa ylipuhuttua exän aborttiin. Ajattelin et jos oma mielipiteeni vahvistaisi vielä exän mielipidettä.

Mielipiteen ilmaiseminen paljastaisi vain sen miksi mies haluaa ylipuhua exän aborttiin.

Ei kannata tehä päätöksiä toisen puolesta. Lapsen isä voi toki kertoa mielipiteensä mikä hänestä on lapsen kannalta parasta ja miksi, mutta abortista päättää lopulta yksin äiti.

Vierailija
24/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä.

Vierailija
25/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on myös se, että hups, unohdan ottaa e pillerit ja tulen raskaaksi. Tässä sen jälkeen mietittävää exälle jos hän päätyy pitämään lapsen.

Ap

Vierailija
26/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitäisin todennäköisesti lapsen.

Vierailija
27/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavaa on että "poikaystäväsi" palaa exsänsä kanssa yhteen ja lähtevät sinne ulkomaille perhettä perustamaan. Ap on vähän nyt 3. pyörä tässä tilanteessa. Sinuna kirjautuisin eliittikumppanin sivuille hyvin  nopeasti.

Vierailija
28/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet, ettei lapsella ole hyvä ilman isää rikkonaisessa perheessä, niin jospa nyt dumppaat tuon miehen niin lapsella saattaa olla mahdollisuus kokonaiseen perheeseen ilman sinua ?

Tai ehkä miehellä on järkeä sen verran, että jättää sinut ja yrittää uudelleen exänsä kanssa, perheenä. :)

Vierailija
29/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaihtoehto on myös se, että hups, unohdan ottaa e pillerit ja tulen raskaaksi. Tässä sen jälkeen mietittävää exälle jos hän päätyy pitämään lapsen.

Ap

Tää kertoo susta jo tosi paljon. Pelkäätkö olevasi kolmas pyörä kuviossa? Olt mustasukkainen eksälle, vaikka muuta väität.

Vierailija
30/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi se vaikuttaisi mitään exän tekemiin päätöksiin?

Vierailija
31/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Totta puhuen voisin halutakin. Ei mitenkään mahdotonta. Sanotaan nyt niin, että kun lapsi olisi kuitenkin oikean seurustelusuhteen peruja eikä minkään yhdenyön jutun niin ehkä jopa hyvin todennäköisestikin pitäisin lapsen. En kritisoi niitä jotka tekevät abortteja, mutta itselleni tuollainen tilanne ei olisi syy aborttiin.

Vierailija
32/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että myös poikaystävälleni tuli suurena järkytyksenä exän raskaus. Sanoi heti, ettei missään nimessä halua lasta sen naisen kanssa. Poikaystäväni on erittäin fiksu, hyvässä työssä, komea, kohtelias ja listaa voisi vielä jatkaa.

Vierailija
33/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos poikaystäväsi onkin alkujärkytyksen jälkeen  tosi onnellinen tulevasta jälkikasvusta? Kannattaa varautua siihenkin.

Vierailija
34/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ap? Kuulostat tosi nuorelta ja aika lapselliseltakin.

Vierailija
35/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se olisi paras ratkaisu exälle! Olisi pitänyt huolta ehkäisystä ja tätä ei olisi tapahtunut!

Ap

Se olis paras ratkaisu sulle ja poikaystävälle. Ihan omaa etuasi sä tässä ajat, älä viitti muuta väittää. Älä sekaannu asiaan joka ei sulle kuulu.

Sun tilallas jättäisin miehen. Ei tosta mitään tule.

Vierailija
36/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että myös poikaystävälleni tuli suurena järkytyksenä exän raskaus. Sanoi heti, ettei missään nimessä halua lasta sen naisen kanssa. Poikaystäväni on erittäin fiksu, hyvässä työssä, komea, kohtelias ja listaa voisi vielä jatkaa.

Mutta ehkäisyn käyttöön ei kuitenkaan fiksuus riittänyt?

En usko että kauaa sinun kanssasi viihtyy. Sinusta ja fiksuudesta ei voi puhua samana päivänäkään - ainakaan tämän ketjun juttujen perusteella.

Vierailija
37/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuvottava ihminen.

Vierailija
38/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle mitenkään,taitaa olla pelko taustalla että mies palaa exänsä luo ja näin voi hyvinkin käydä kun lapsi syntyy.ja jos ei palaa yhteen niin kuka lapselle kertoisi ettei ollut toivottu?sinä tietenkin!

Vierailija
39/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kusipää jos edes ajattelet moista. Olin jättänyt exäni ja rupes pyörimään uuden mimmin kanssa. Muija soitteli mulle että mun täytyy tehdä abortti ja ihan älytöntä juttua miksi en olisi vastuuntuntoinen ja hyvä äiti millään mittapuulla (ei tuntenut mua yhtään, mitä nyt miehen paskanjauhannasta). Luuli tosiaan tyhmä että tekisin abortin jonkun nuoren mimmin käskyistä jota en edes tunne! Noh homma kääntyi niin että exä aneli takaisin ollakseen isä, meni siinä monta kuukautta ennenkuin otin koeajalle, ja siihen lopulta jäi. Tyttö jäi katkerana pommittamaan miestä.

Vierailija
40/64 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se riippuisi ihan omasta tilanteestani. Jos mulla olis työpaikka ja muutenkin asiat ok niin pitäisin. Miksi tekisin abortin jos kykenisin huolehtimaan lapsesta yksin. Siinä ei exän ja vielä vähemmän nyxän mielipide painais mitään. Jos nyxä alkais soitella ja vaatia aborttia niin tallentaisin soittelut ja tekstarit ja hakisin idiootille lähestymiskiellon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi