Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Saara Aalto ei pukeudu sopivan kokoisiin vaatteisiin?

Vierailija
25.11.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004881809.html?utm_campaign=tf…

Ihmettelen asiaa. Luulisi tuollaisten housujen olevan epämukavatkin. Kengät hienot, niistä plussaa :)

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuonikäisellä liikkuvalla ja hyväkuntoisella (laulaa ja tanssii hengästymättä) VOI olla tuollainen raskausmaha olematta raskaana?

Vierailija
62/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua noita housuja. Toisaalta oon kyllä vähän kade kuinka Saaralla on pokkaa lähteä ihmisten ilmoille noissa vaatteissa ja antaa piutpaut sille mitä näyttää. Mä oon kropaltani aikasta samanlainen ja sopivien ja istuvien vaatteiden löytäminen on yhtä tuskaa ja näyttäisin just tuolta vastaavissa pöksyissä. Mä en ikinä kehtaisi laittaa tuollaisia ilman pitkää paitaa/tunikaa/villatakkia/jakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen morsian on personal trainer. Eikö voi tehdä jumppaohjelmaa?

Vierailija
64/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen asiaa. Luulisi tuollaisten housujen olevan epämukavatkin. Kengät hienot, niistä plussaa :)

Hän on nyt Isossa-Britanniassa ja siellä on tapana pukeutua tiukempiin vaatteisiin kuin täällä Suomessa.

Vierailija
65/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Saara on lihonut noin paljon ihan hetkessä? Kasvoista ja kaulastakin on kamalan turvoksissa.

Vierailija
66/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on nyt Isossa-Britanniassa ja siellä on tapana pukeutua tiukempiin vaatteisiin kuin täällä Suomessa.

Öh. Se oli Suomessa paljon piukemmissa ja suorastaan ybernoloissa. Nyt noi vaatteet on. Vain pieniä muttei naurettavia.

Vierailija
67/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua noita housuja. Toisaalta oon kyllä vähän kade kuinka Saaralla on pokkaa lähteä ihmisten ilmoille noissa vaatteissa ja antaa piutpaut sille mitä näyttää. Mä oon kropaltani aikasta samanlainen ja sopivien ja istuvien vaatteiden löytäminen on yhtä tuskaa ja näyttäisin just tuolta vastaavissa pöksyissä. Mä en ikinä kehtaisi laittaa tuollaisia ilman pitkää paitaa/tunikaa/villatakkia/jakkua.

Mä taas en laittaisi noin epämukavia housuja mistään hinnasta edes minkään alle. Nuohan oikein pureutuu ihraan.

Vierailija
68/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvominen, epäsäännöllinen ruokailu, liikunnan puute ja stressi turvottaa. Ainakin minulla pöhöttyy just naama. Ja oma heikko kohtani eli reidet. Ja vatsa lakkaa toimimasta.

Vierailija
69/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Saara on lihonut noin paljon ihan hetkessä? Kasvoista ja kaulastakin on kamalan turvoksissa.

Ovat suunnilleen vankina talossaan ja studiolla. Englantilainen ruoka on aika pitkälti upporasvassa paistettua ja sehän lihottaa lyhyessäkin ajassa. Myös suomalaista suolaisempi ruoka tekee tepposet jo Tallinnan-risteilyllä.

Vierailija
70/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh. Se oli Suomessa paljon piukemmissa ja suorastaan ybernoloissa. Nyt noi vaatteet on. Vain pieniä muttei naurettavia.

Valikoimaa taalla on ainakin ihan eri tavalla kuin Suomessa, eika kenenkaan tarvitse kekkuloida noin pienennakoisissa vaatteissa! Ihan hirveathan nuo housut ovat! Ja paita kurottu niin lyhyeksi, etta maha varmasti nakyy.

Vierailija
71/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi sivusiili on karmea. Ei sovi ollenkaan.

Sinähän sen päätät:) 

Vierailija
72/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saa mun puolesta pukeutua niin ku huvittaa.

73/166 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että nyt pitäisi oikeasti tasapuolisuuden nimissä nähdä Honey G ahtaissa nahkapöksyissä ja Emily myös

Siinä ois koot XS - S/M - L/XL epätäydellisiä naisvartaloita noitten mieskilpailijoiden ulkonäöltään aika timmejä vastaan.

Voi miettiä antaisko kuitenkin esityksille ja laulutulkinnoille mahdollisuudet myös? ;)

Vierailija
74/166 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te jaksatte...

Liian pienistä vaatteista tulee mieleen ensimmäisenä kylläkin Mariah Carey, ei S. Aalto :D

Vierailija
75/166 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esiintymisvaatteethan ne loppupeleissä ratkaisevat. Siellä on ammattilaiset tekemässä Saaralle upeat ja näyttävät puvut. Harjoitusvaatteilla ei ole noin väliä, vaikka toki voisi mukavemmissakin kuteissa reenata biisiä. Kengät tosiaan on makeet, mainosta suomalaiselle suunnittelijalle!

Saara has some cute bunny ear shoes.

Eilisessä ITV Gaalassa näytti kyllä hyvältä! Se musta mekko, sopivan ruskeat sääret (Emily oli hirveän kalpea), hiukset nätisti ja sirot korkokengät.

Liian kalpea? Entä sitten. Emily näytti minusta oikein sievältä ja luonnolliselta.

Ja Saarako ei sitten luonnolliselta vai?

Vierailija
76/166 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esiintymisvaatteethan ne loppupeleissä ratkaisevat. Siellä on ammattilaiset tekemässä Saaralle upeat ja näyttävät puvut. Harjoitusvaatteilla ei ole noin väliä, vaikka toki voisi mukavemmissakin kuteissa reenata biisiä. Kengät tosiaan on makeet, mainosta suomalaiselle suunnittelijalle!

Saara has some cute bunny ear shoes.

Eilisessä ITV Gaalassa näytti kyllä hyvältä! Se musta mekko, sopivan ruskeat sääret (Emily oli hirveän kalpea), hiukset nätisti ja sirot korkokengät.

Liian kalpea? Entä sitten. Emily näytti minusta oikein sievältä ja luonnolliselta.

Ja Saarako ei sitten luonnolliselta vai?

Kuka on sanonut moista?

Vierailija
77/166 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on rumissa ja epäpukevissa, liian pienissä housuissa. Kyse on liian pienistä vaatteista. Saara-fani vastaa mollaamalla kuinka joku kanssakilpailija oli "kauhean kalpea". Okei.

Vierailija
78/166 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei vaan ole tyylitajua. Näkeehän sen jo kaikesta muustakin - huono meikki, liian pienet ja yhteen sopimattomat vaatteet ja se sivusiili joka oli muotia noin seitsemän vuotta sitten.

Vierailija
79/166 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen morsian on personal trainer. Eikö voi tehdä jumppaohjelmaa?

Omaan silmään se personal trainer ei näytä kovin hyväkuntoselta. Onhan noita ihmisiä, jotka harrastaa salilla käyntiä, mutta eivät näytä siltä.

Vierailija
80/166 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että ne ei paljon pääse liikkumaan siellä? Toisaalta se sen smoothie-ruokavalio on varmaankin lihottava. Monet kasvissyöjät lihoo, koska ruoka on liian kevyttä eikä pidä nälkää ja siinä on liikaa hiilihydraatteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi