Olen toinen nainen enkä kestä enää
Mies on luvannut jo aikapäiviä sitten jättää avokkinsa ja ollaan suunniteltu tulevaisuuttakin yhdessä. Eilen mies kertoi että avovaimonsa on raskaana. Olen siis odottanut ihan turhaan! Kieltämättä olen vähän katkerana ja mietin, pitäisikö kertoa tälle naiselle mitä miehensä on puuhannut?
Kommentit (25)
Anteeksi mutta miten voit olla noin tyhmä? Eikö sulle kerro tarpeeksi ihmisen luonteen laadusta että hän pettää toista naista kanssasi?
Ja haluat uskoa että pitää sanansa?
Oletko huomannut kuinka hyvin hän on pitänyt sanansa tälle toiselle naiselle?
Ikävä kertoa mutta olit pelkkä pillu. Jännitystä miehen elämään.
Varmaan mies kaipasi vaihtelua siihen kun kotona yritetään lasta ja puhutaan pelkästään vauvasta.
Nyt hän jaksaa taas hyvillä mielin olla täysipainoinen tuleva perheenisä kotona kun on saatu tyhjentää itsensä vieraaseen koloon ettei raskaana oleva vaimo siellä kotona joudu stressaantumaan.
Miten teitä aina vaan löytyy ja löytyy. No eihän siinä. Avaa silmäsi aikuinen ihminen.
Tämä riski on kakkossuhteessa aina otettava. Rakastuneena on vain niin ruusunpunaiset lasit silmillä että sä uskot kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan kunnes reaaliteetit iskee päälle. Ihme että ette ole molemmat naiset paksuna sille.
Sääli miehen avokkia ja vähän sinuakin ap. Jospa jättäisitte molemmat sen possun. Ihan omalta kohdaltasi voisit miettiä, että haluatko suhteeseen pettäjämiehen kanssa. Mikä estää häntä tekemästä myöhemmin samaa sinulle? Voihan ihminen aina kasvaa ja voi löytää sen oikeankin, mutta mieti silti.
Mies petti kumppaniaan ja sä kuvittelit että olisit jotenkin erityinen ja mies uskollinen ja luotettava sinulle :D aivan oikein sinulle.ei mies kumppaniaan jätä vaikka kertoisitkin
Miksi olet noin yksinkertainen ja tyhmä?!! :)