Katson joskus piirrettyjä ja se hävettää. Katsotteko te?
Milloin viimeksi olet katsonut ja mikä elokuva?
Minulle tulee niitä päiviä kun haluan vain jotain todella turvallista ja lapsenomaista katsoa sekä tuntea. Onhan tämä noloa ja olisi elämä elettävänä aikuisena ihmisenä.
Nyt pitkästä aikaa hurahdin katsomaan vanhoja Disney elokuvia, katson juuri Bambia. Kaipaan tuollaisia vanhoja arvoja, musiikkia ja elämää. Miten paljon ovat tuonkin piirretyn eteen tehneet töitä. Ihailen näitä ihmisiä, jotka ovat näitä luoneet.
Miksi te katsotte piirrettyjä jos katsotte?
Kommentit (26)
En katso koskaan, en katsonut edes lapsena. En myöskään lukenut sarjakuvia.
Late lammas ja postimies Pate on suosikkeja
On myös aikuisten piirrettyjä. Viimeksi taisin katsella Simon's Cat.
Ei piirretyistä tarvitse luopua siksi, että kasvaa aikuiseksi. Disneyn piirretyt on aivan loistavia. Samat elokuvat, mitä näki lapsena, avautuu aivan eri lailla aikuisena. Niihin ilmestyy uusia vitsejä.
En katso elokuvia vaan sarjoja. The simpsons, Futurama, Family guy
Ei tuossa ole mitään hävettävää. Katon piirrettyjä ja lapsille suunnattuja ohjelmia, ei ongelma.
Mitä hävettävää siinä on? Katsoin viimeksi joulun alla Disneyn Kaunottaren ja hirviön sekä Aladdinin. Disneyn Tuhkimo kuuluu lempielokuviini.
Luen myös satuja usein.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Katson eikä hävetä.
Mun teinit joskus naureskelee, kun äiti katsoo muumeja tai animaatioleffoja. Sitäpaitsi monet animaatiot on kyllä tehty myös sillä ajatuksella, että aikuisetkin viihtyvät.
Mä oon jo niin vanha että en välitä mitä muut ajattelevat. Katson etenkin vanhojen Disney piirrettyjä. Televisiosta niitä ei tule kuin jouluna Samu Sirkan joulutervehdyksessä.
Miksi hävettää ? Oletko tosi nuori ? Vanhat piirretyt ovat parasta, katson usein, eikä hävetä.
T. 54 vee
Vierailija kirjoitti:
Katson eikä hävetä.
Mun teinit joskus naureskelee, kun äiti katsoo muumeja tai animaatioleffoja. Sitäpaitsi monet animaatiot on kyllä tehty myös sillä ajatuksella, että aikuisetkin viihtyvät.
Sama. Joskus uutiset ja some ja elämä lykkää pskaa niin paljon silmille että hauska piirretty nollaa kivasti aivot. Ei tule ruumiita yleensä vaikka kuinka nuijitaan ja törmäillään.
Haa, minäkin katsoin juuri tänään pari Simons Cat -videota.
Vierailija kirjoitti:
Haa, minäkin katsoin juuri tänään pari Simons Cat -videota.
Hukkasi jostain syystä heittomerkin...
Satelliitin kautta näkyy lukuisia lastenkanavia. Vuodesta 2013 olen seurannut useita sarjoja. Mikki Hiiren kerhotalo, Leijonakuningas, Puuha Pete, Palomies Sami, Lilli ja kukkaisystävät, Seikkailija Dora, Matkaan Diego, Pipsa Possu, Max ja Meeri, Paw Patrol, Shimmer ja Shine, Pikku Kokki, Mokon ihmeellinen maailma. Olen täydellisesti hurahtanut noihin. Toisinaan pelkästään kuuntelen muuta puuhaillessa, kun ovat niin hauskoja. M65
Katson piirrettyjä, eikä hävetä. Olen 45 vuotias.
Nimenomaan klassiset, ennen 80-lukua tehdyt Disneyt (Pluto, Hessu, Kulkuri ja Kaunotar, ym. legendaariset). Lisäksi vanhat Maantiekiitäjät, Repe-sorsa, Väiski Vemmelsääri, Tom&Jerry... Aivan mahtavia. -M58-
Me katsotaan yhdessä puolison kanssa. Lapsemme ovat jo aikuisia ja lapsesenlapsia ei ole. Viimeksi katsoimme emoj-elokuvan.
No kyllä tavalliset lasten piirretyt käy mutta anime on sairasta.
Pitääkö hävetä, jos katsoo Arcanea tai Rick and Mortya?
Voi että.
Aikuisetkin katsovat piirrettyjä, myös yhdessä lastenkin kanssa. Ei sitä tarvitse hävetä, piirretyt ovat useasti hauskoja ja elämänmakuisia. Edellisestä kerrastani on jo tovi aikaa, en muista mitä katsoin mutta lasten kanssa jotakin.