Tuo Estonian upottamispaikka oli ideaalisin ja kauimmaisin...
Kun katsoo missä yleensä laiva olisi hyvä upottaa niin kyllö se on juuri tuo piste joka on kauimpana kaikesta mahdollisesta ja kuitenkin säädyllisesti ns reitillä:
http://www.estoniasamlingen.se/content.aspx?idx=0&ex=y
Mitäs mieltä olette? Taas yksi piste tahallisen iskun vaakakuppiin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo missä yleensä laiva olisi hyvä upottaa niin kyllö se on juuri tuo piste joka on kauimpana kaikesta mahdollisesta ja kuitenkin säädyllisesti ns reitillä:
Estoniaa ei upotettu vaan juurikin tuolla alueella esiintyy poikkeuksellisen isoja aaltoja. Ja nehän ne keulavisiirille olivat liikaa.
Tällaiset allot ei ole yllätystieto minulle eikä ainakaan reitin merenkulkijoille. Nuo laivat tehdään aina kestämään moninkertainen röykytys ennenkuin on asiaa liikenteeseen eli " liian heppoinen" lukko ei ole selitys.
Kun tuo asia tiedettiin niin sitä varmemmin tähdättiin syyskuuhun ja paikkaan joka tarjoaa täydellisen naamion tarinalle. Keulaportti ei ollut mailien päässä myöskään vaan laivan tuntumassa. Myös laivan löytöpaikkaa muutettiin että pelattiin aluski aikaa.
Onnettomuustutkija Lehtola oli sdp stä samoin kuin pres Ahtisaari... ja sionistileiri tuki Lipposisa myöten niitten touhuilija . Niin myös myöh Irakin sodan aikaan.
Liian heppoinen atlanttilukko nyt vaan ON se selitys.
Estonian uppoamisen jälkeen määräyksiä kiristettiin ja nykymallin atlanttilukko vasta on tehnyt keulavisiirin kiinnityksestä turvallisen.Vertaapa noita lukkoja ennen/jälkeen. Onko eroa? :)
Kuulehan olen matkustanut tuolla samalla laivalla ja vaikka Lehtola sanoi ettei tuolla laivatyypillä ole sen rakentajien ohjeista johtuen koskaan ajettu satamasta keulaportit auki niin AINAKIN SILLÄ KERTAA KUN MINÄ SILLÄ OLIN LAITETTIIN PORTIT KIINNI VASTA AVOMERELLÄ.
Eli jos tällaista " virallista seliä" niin on sitten muutakin seliä.
Niin edelllisenä päivänäkl lukot oli tarkistettu vielä? Lisäksi Estoniassa on reikiä jotka Rabbe kin löysi-
MUTTA SYYTTÄÄKSEEN VENÄJÄÄ! Ne joutuivat siis myöntämään kyllä räjäytyksenkin asekuljetuksen lisäksi mutta tämä RABBE OLI SUUNNITELMA B , arvioisin. En ole vielä varma mutta logiikkaa käyttäen kokonaisuutta vasten.
Minä korostan: älkää tässä tapauksessa keskittykö niinkään henkilöihin vaan isoon linjaan sillä JOS SUOMEENKIN SUUNNISTUI sionisti- natoleiristä tämä isku, niin me tiedämme todelliset vihollisemme....
Jos joskus on ajettu satamasta keulaportti auki niin mitä sitten? Ei se muuta sitä tosiasiaa että liian heppoinen atlanttilukko oli se joka petti.
Missään raportissa ole ole todisteita että metallia oli mennyt metallin läpi = räjähdyksen jälki.
Laita faktaa äläkä epämääräisiä Youtube-videoita.
Noita sionistinatojuttuja ei jaksa kukaan.... kas kun ei ufot ole syynä.
Kyllä reiät ovat kuvattuina ja metallin käyttäytyminen räjähdyksissä. Etsi ne.
Sionistien suunnitelmista et jaksa tietää ? Kehoittaisin todellakin sillä ei näitä lämpimikseen tuoda esille. Siellä on mentaliteetti että ihan sama montako menee. Kunhan päämäärä.
1. Mikäli jossain olisi merkkejä räjähdyksestä, se olisi raportissa tuotu esille.
2. Jälkiä ei ollut.
3. Johtopäätös: salaliittoteoriat ovat tälläkin kertaa täyttä höpöhöpöä.
4. Älä viitsi noitten satujesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
5 Outoa asiaa M/S Estonian tragediasta:
Hyvä kyllä tätä kannattaisi nyt kaikkien tutkia juuri näin.
Jos ne todella pystyvät tekemään noin niin ne pystyvät saamaan vaikka kuinka ison roihun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estoniaa ei upotettu vaan juurikin tuolla alueella esiintyy poikkeuksellisen isoja aaltoja. Ja nehän ne keulavisiirille olivat liikaa.
Tällaiset allot ei ole yllätystieto minulle eikä ainakaan reitin merenkulkijoille. Nuo laivat tehdään aina kestämään moninkertainen röykytys ennenkuin on asiaa liikenteeseen eli " liian heppoinen" lukko ei ole selitys.
Kun tuo asia tiedettiin niin sitä varmemmin tähdättiin syyskuuhun ja paikkaan joka tarjoaa täydellisen naamion tarinalle. Keulaportti ei ollut mailien päässä myöskään vaan laivan tuntumassa. Myös laivan löytöpaikkaa muutettiin että pelattiin aluski aikaa.
Onnettomuustutkija Lehtola oli sdp stä samoin kuin pres Ahtisaari... ja sionistileiri tuki Lipposisa myöten niitten touhuilija . Niin myös myöh Irakin sodan aikaan.
Estonian uppoamisen jälkeen määräyksiä kiristettiin ja nykymallin atlanttilukko vasta on tehnyt keulavisiirin kiinnityksestä turvallisen.Vertaapa noita lukkoja ennen/jälkeen. Onko eroa? :)
Kuulehan olen matkustanut tuolla samalla laivalla ja vaikka Lehtola sanoi ettei tuolla laivatyypillä ole sen rakentajien ohjeista johtuen koskaan ajettu satamasta keulaportit auki niin AINAKIN SILLÄ KERTAA KUN MINÄ SILLÄ OLIN LAITETTIIN PORTIT KIINNI VASTA AVOMERELLÄ.
Niin edelllisenä päivänäkl lukot oli tarkistettu vielä? Lisäksi Estoniassa on reikiä jotka Rabbe kin löysi-
MUTTA SYYTTÄÄKSEEN VENÄJÄÄ! Ne joutuivat siis myöntämään kyllä räjäytyksenkin asekuljetuksen lisäksi mutta tämä RABBE OLI SUUNNITELMA B , arvioisin. En ole vielä varma mutta logiikkaa käyttäen kokonaisuutta vasten.
Minä korostan: älkää tässä tapauksessa keskittykö niinkään henkilöihin vaan isoon linjaan sillä JOS SUOMEENKIN SUUNNISTUI sionisti- natoleiristä tämä isku, niin me tiedämme todelliset vihollisemme....
Jos joskus on ajettu satamasta keulaportti auki niin mitä sitten? Ei se muuta sitä tosiasiaa että liian heppoinen atlanttilukko oli se joka petti.
Missään raportissa ole ole todisteita että metallia oli mennyt metallin läpi = räjähdyksen jälki.
Sionistien suunnitelmista et jaksa tietää ? Kehoittaisin todellakin sillä ei näitä lämpimikseen tuoda esille. Siellä on mentaliteetti että ihan sama montako menee. Kunhan päämäärä.
1. Mikäli jossain olisi merkkejä räjähdyksestä, se olisi raportissa tuotu esille.
2. Jälkiä ei ollut.
4. Älä viitsi noitten satujesi kanssa.
Jätä sitten lukematta ellet pysy kärryillä muttei se tahtia haittaa täällä yhtäään. Keskity omiin tekemisiisi . Sinullahan ei ole syytä pimittää / estää tietoa niin jätät vaan tämän asian toisille ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelen Ulvilaa ja Puputin tapausta niin Joutsenlahden kuvaama etukäteis- lappunen " 2 miestä joita yhdistää opisk aikainen yhteys
Viittaa v 94 tienoille sillä silloinhan pojat opiskelivat Kuopiossa.
Ja jos ajattelee mikä voisi olla niin ISOA ja PAINAVAA että kirvelisi jotakuta uhkana vielä v 2006 aina vuodesta -94
Niin se voisi olla vaikkapa jitain Estonian kokoista?
Spekuloidaan että pojat tiesivät- Puputilla oli sisäpiiriside esim kepuun asumisjärjestelyistä lähtein- niin jos he olivat vielä riskialtteimmat tietäjät asiasta niin lähtö olisi voinut
VENDETTANA tulla?
Muuten Ahtisaari käytti tuota termiä kuvatessaan mm ilkeitä voimia .
Tämä etenkin kun LAHTI OSASI VIROA JA VIERAILI VIROSSA USEIN!
Eikä tuossa kaikki vuosi 94 liittyy myös poikien tuonaikaiseen opettajaan ja hiv tutkimuksiin. Mutta ei vältt. mitää arvoa havainnollani. Opettaja oli sittemmin vartijakoulussa Virossa. Koneen perijättärenkin sieppaaja oli siellä , myös Kuopion toriampuja ja taksisurmaaja... mutta nämä sivuhuomioita.
Olen sitävastoin monesti ihmetellyt mistä noita virustauteja alkoi si' itä . Voisivatko olla militaaritekoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 Outoa asiaa M/S Estonian tragediasta:
Hyvä kyllä tätä kannattaisi nyt kaikkien tutkia juuri näin.
Jos ne todella pystyvät tekemään noin niin ne pystyvät saamaan vaikka kuinka ison roihun aikaan.
Niinpä saksassa jätettiin laipiot jostain syystä rakentamatta juuri ko laivaan, mitenkähän siihen kaksoissisareensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Jälkiä ei ollut.
4. Älä viitsi noitten satujesi kanssa.Jätä sitten lukematta ellet pysy kärryillä muttei se tahtia haittaa täällä yhtäään. Keskity omiin tekemisiisi . Sinullahan ei ole syytä pimittää / estää tietoa niin jätät vaan tämän asian toisille ....
Luotan todellakin pohjoismaisen valtion viralliseen raporttiin enkä nimettömään nettikirjoittajaan.
Minulla ei ole mitään syytä uskoa että se ei pitäisi paikkaansa.
Estoniaain PORATTIIN reikiä, siksi räjähdyksen jälkiä ei näy
Hä hä häää..reikiä löytyy lisää...siitäs saitte--- ki hi hiii
Tämä etenkin kun LAHTI OSASI VIROA JA VIERAILI VIROSSA USEIN!