Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Estonian upottamispaikka oli ideaalisin ja kauimmaisin...

Vierailija
24.11.2016 |

Kun katsoo missä yleensä laiva olisi hyvä upottaa niin kyllö se on juuri tuo piste joka on kauimpana kaikesta mahdollisesta ja kuitenkin säädyllisesti ns reitillä:

http://www.estoniasamlingen.se/content.aspx?idx=0&ex=y

Mitäs mieltä olette? Taas yksi piste tahallisen iskun vaakakuppiin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo.

Vierailija
2/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalisin ainakin merenkäynnin suhteen. Tuossa vaiheessa matkaa on jo aika kiva aallokko myrskyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonia-hullu is back :)

Vierailija
4/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo missä yleensä laiva olisi hyvä upottaa niin kyllö se on juuri tuo piste joka on kauimpana kaikesta mahdollisesta ja kuitenkin säädyllisesti ns reitillä:

http://www.estoniasamlingen.se/content.aspx?idx=0&ex=y

Mitäs mieltä olette? Taas yksi piste tahallisen iskun vaakakuppiin.

Olet oikeassa. Mulla on lisäksi todisteita että Estonian upotti yhteystyössä Darth Vader, Cylonit, Pääsiäispupu, Sauron ja eräs Pertsa tosta naapuritalosta. Miksi tästä vaietaan vaikka kaikki tämä on pääteltävissä? Kysyn vaan!!!!!!

ps voi olla että Pertsa ei kuitenkaan suoranaisesti osallistunut, se puhuu aika paljon sontaa...

Vierailija
5/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu nyt hyvä ihminen johonkin hoitoon tuon pakkomielteesi takia.

Vierailija
6/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ottaisin yhteyttä kun näin eilen sekä lentävän kupin että lautasen? Molemmat piti ikävää räsähtävää ääntä kun yrittivät lattian läpi. Tuliskohan vaikka armeijan pioneerit tai Tikkurilan CSI tutkimaan?

Vierailija
7/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo.

Et ole mikään määräilemään joten lopetappa vaan itse. Asia ei sinulle kuulu.

Vierailija
8/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on kovat defenssit päällä....normaali ihminen on mielenterveydeltään uteliaan avoin. Täällä on jotain pahoin pielessä...

Vierailija
9/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämän aluksen upottamisesta hyötyi? Ei käsittääkseni kukaan? Jos joku taho viitsii aluksen upottaa, niin luulisi että sen tekisi saadakseen jotain etua jotenkin.

Vierailija
10/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettu selvänäkijä on nähnyt räjähdyksen.

Se oli joku juttu Alueuutiset-lehdessä 90-luvulla. Jossain mulla on varmaan se leikekin vielä, oli niin jännä.

Toimittaja antoi sille siinä haastatellessa kiven kokeeksi käteen ja kysyi, että mitä osaat kertoa tästä. Se kivi oli joku sen toimittajan Egyptin pyramideilta poimima ja se selvänäkijä kuvaili hyvin selkeästi ympäristön. Ihme juttu.

Vierailija
11/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahaaaa, säkö oikeesti uskot, että se on tossa kohtaa??? No juu, ei ole.

Vierailija
12/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän aluksen upottamisesta hyötyi? Ei käsittääkseni kukaan? Jos joku taho viitsii aluksen upottaa, niin luulisi että sen tekisi saadakseen jotain etua jotenkin.

Minun teoriani on että siitä hyötyi sionistit ( Mossad/ IDF naval) jotka tukkivat venäjältä tullutta militaariosaamista - he tappoivat nämä samalla motiivilla kuin Palmeen ja Lindhin jne

Sekä Nato ( CIA) joka osoitti Itämeren herruuttaan muistuttamalla ketkä määräävät suunnan Pohjoismaissakin. Natolla oli samana päivänä alkaneet harjoitukset Skagerragissa ja nimenomaan pelastusharkat mutta siltikään he eivät osallistuneet muka operaatioon.

Tällätavalla näpäyttämällä saatiin Itämeren hallitsematon liikenne kuriin - tällä muistutettiin että mikä tahansa laiva saadaan kyllä tarvittaessa uppoamaan, että nyt teette kuin täältä käsky käy ja se Venäjön kanssa puljaantuminen saa loppua.

Vasta sitten kun paine paljastaa asekuljetukset nousi riittävän suureksi niin ne myönnettiin.

Sitten alettiin syyttää suunnitelma b nä Venäjää upottamisesta ja sehän sopi Ruotsille ja Natolle kuvioon täydellisesti.

Totuus on että länsileiri itse upotti sen ja sionistit saivat Tuotsin puolustusvoimat housut kintussa kiinni ja pääsivät näin kiristämään sen ydintä.

Onnettomuuden aikaan oli Ahtisaari juuri maalisk valittu presidentiksi ja hän on Natomyönteisin presidenttimme ollut suorastaan natottaja! Hön ehti olla virassa vain puoli v kun tapahtui tämä.

Mutta Esko Aho joka joutui keskelle kaikkea laitettiin pikkuhiljaa syrjään Suomessa ja hönpä pötkii Venäjän talouspakotteittenkin kourissa oleen vaan sinne pankkiin! Kyllähön tämä asetelma nyt kertoo jonkinlaisesta repeämästä siellä sisällä.

Minua kiinnostaa myös tämä ilmeinen yhteys v 94 Ahtisaareen ( Kuopiosta) sekä -94 Lahden ja Puputin kuolinsyy . Heitä yhdisti v 94 opiskeluaikainen yhteys ja se tuntui jotakuta kirvelevän vielä v 2006 että Lahti tapettiin.

Kun Estoniassa todettiin käytävän myös mm ihmiskauppaa niin se menee mielenkiintoiseksi mitä esim Puputti sitten keskustan leirin sisällä asuen oikein tiesi?

Vierailija
13/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo.

Mistäs sinä sen tiedät? Saatanpa olla yksi, joka oli paikalla tuona yönä.

Vierailija
14/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo.

Se antaa oikeuden määritellä, kuka saa puhua asiasta ja kuka ei?

Vierailija
15/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo.

Ai siinähän sä oot, oon yrittänyt tavoittaa mutta eihän se ole helppoa ollut. Ei mulla muuta kuin että voisit jo palauttaa ne mun hanskat, prkl...

t. Se Toinen paikalla ollut

Vierailija
16/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonian uppoaminen oli useamman töppäyksen summa

- Visiirin ja muun keulan oli suunnitellut eri suunnittelutoimistot. Virheiden seurauksena saranoiden ja vastakappaleiden mitoituksessa oli kuuden sentin heitto! Ihmekös rakenne ei kestänyt isoja aaltoja.

- Visiirin rakenne oli sellainen, että isot aallot väänsivät sitä ylöspäin. Nykyään rakenne on sivuille eikä ylös avautuva, jolloin aallot painavat visiirejä kiinni. Toivottavasti.

- Idiootti kapteeni ajoi täysillä myrskyssä vasta-aaltoon

- visiirin pudottua laivaa yritettiin vauhdissa kääntää, mikä ajoi autokannelle tulvineen veden laitaan kaataen aluksen.

Eihän tämä ainoa visiireihin liittynyt tapaus ollut Itämerellä. Netistä löytyy koottuna visiireihin liittyviä sattumuksia. Estonian kohdalla oli vain tavallista huonompaa tuuria. On Suomessa kerran visiiri pudonnut satama-altaaseenkin!

Ote MTV:n uutisista, haastateltu onnettomuustutkintakeskuksen tutkija Lehtolaa:

– Ennen Estonian onnettomuutta oli muun muuassa Diana II -nimisen aluksen tapaus (Estonian sisaralus), joka oli hyvin samantapainen tapaus kuin Estonia. Siinä myöskin keulavisiiri alkoi irrota, mutta se pääsi onneksi hätäsatamaan. Jos se olisi kunnolla tiedetty ja raportoitu, sitä olisi osattu ennen Estoniaa varoa, toteaa Lehtola. 

Tutkijat saivat myöhemmin selville, että keulavisiirien kanssa oli ollut ongelmia ainakin yli kymmenellä laivalla.

Ja edelleen uutisista:

Trafin ylijohtajan Tuomas Roudan mukaan viranomaisille ei kerrota laivoille sattuneista vaaratilanteista, vaan ne salataan.

Hyvää matkaa vaan...

Vierailija
17/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Putin ollut kuvioissa vielä tuolloin.

Häntä voisi kätevästi syyttää tästäkin!

Vierailija
18/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Outoa asiaa M/S Estonian tragediasta:

Vierailija
19/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun teoriani on että siitä hyötyi sionistit ( Mossad/ IDF naval) jotka tukkivat venäjältä tullutta militaariosaamista - he tappoivat nämä samalla motiivilla kuin Palmeen ja Lindhin jne

Sekä Nato ( CIA) joka osoitti Itämeren herruuttaan muistuttamalla ketkä määräävät suunnan Pohjoismaissakin. Natolla oli samana päivänä alkaneet harjoitukset Skagerragissa ja nimenomaan pelastusharkat mutta siltikään he eivät osallistuneet muka operaatioon.

Tällätavalla näpäyttämällä saatiin Itämeren hallitsematon liikenne kuriin - tällä muistutettiin että mikä tahansa laiva saadaan kyllä tarvittaessa uppoamaan, että nyt teette kuin täältä käsky käy ja se Venäjön kanssa puljaantuminen saa loppua.

Vasta sitten kun paine paljastaa asekuljetukset nousi riittävän suureksi niin ne myönnettiin.

Sitten alettiin syyttää suunnitelma b nä Venäjää upottamisesta ja sehän sopi Ruotsille ja Natolle kuvioon täydellisesti.

Totuus on että länsileiri itse upotti sen ja sionistit saivat Tuotsin puolustusvoimat housut kintussa kiinni ja pääsivät näin kiristämään sen ydintä.

Onnettomuuden aikaan oli Ahtisaari juuri maalisk valittu presidentiksi ja hän on Natomyönteisin presidenttimme ollut suorastaan natottaja! Hön ehti olla virassa vain puoli v kun tapahtui tämä.

Mutta Esko Aho joka joutui keskelle kaikkea laitettiin pikkuhiljaa syrjään Suomessa ja hönpä pötkii Venäjän talouspakotteittenkin kourissa oleen vaan sinne pankkiin! Kyllähön tämä asetelma nyt kertoo jonkinlaisesta repeämästä siellä sisällä.

Minua kiinnostaa myös tämä ilmeinen yhteys v 94 Ahtisaareen ( Kuopiosta) sekä -94 Lahden ja Puputin kuolinsyy . Heitä yhdisti v 94 opiskeluaikainen yhteys ja se tuntui jotakuta kirvelevän vielä v 2006 että Lahti tapettiin.

Kun Estoniassa todettiin käytävän myös mm ihmiskauppaa niin se menee mielenkiintoiseksi mitä esim Puputti sitten keskustan leirin sisällä asuen oikein tiesi?

Eiköhän samat tahot tehneet ammatti iskun Puputin kimppuunkin ja ammattitaitoisesti hukuttaneet jälkiä jöttämättä.

Minun teoriassani on ilmeistä että Wassenaar saapuu Suomeen samoihin aikoihin jo 94? En vielä tiedä mutta jokin rooli hönellä näyttäisi tapahtumissa olevan sillä vaimonsa työskenteli Luvatalla ja oli kai Kuopiosta jotenkin hönkin ja tunsi Lahden jo aiemmin. Tällainen kösitys on minulla .

WAssenaar hollanninjuutalaistaustaisena entisenä RA RA iskijänä oli Joutsenlahden eka ns epäilty joka ei koskaan antanut DNAtaan. Hän operoi myöhemmin Suomen lehdistön poliisin ja viranomaisten kanssa sujuvasti hakeutumalla mm " osastolle" ( vrt Assman) surmien jälkeen.

Hän muutti myös koko yön surmayönä.

Miten Hollanti liittyy sitten tähän? Siellä rakennettiin esim ensimmäinen lentotukialus Johan de Witt Natolle ja Itämerta varten.

Itse löysin tämän Ulvilan keissin ja Estonian mahd yhteyden juuri tuon maagisen vuoden - 94 v tiimoilta sillä näyttäisi siltä että sionistit ja Nato olisivat ja myös MI6 näissä molemmissa tapauksissa mukana.

Tuo sionistinen Ra Ra liike teki Hollannissa itse iskuja maahanmuuttajien piikkiin että saatiin maahanmuutolle vastaista ilmapiiriä luotuun. Suomessa hönen ilmiasu oli punavihreä muka vaikka hön edusti ihan samaa linjaa täällä.

Juuri sen takia että Lähi Idän pakolaisia tarvitaan omiin tarkoituksiin heidän ei sallittaisi juurtua turvallisesti mihinkään pakomaahan. Tämä sopii ihmis ja huumeja elikauppaa harjoittavalle Natolle.

Vierailija
20/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä on kovat defenssit päällä....normaali ihminen on mielenterveydeltään uteliaan avoin. Täällä on jotain pahoin pielessä...

Normaali ihminen on mielenterveydeltään uteliaan avoin

"Hei, tuu kattomaan tuolla on kulman takana oikeita joulutonttuja!"

"Joo mennään heti. Sait mut uteliaaksi."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi