Mitä mieltä olette nimestä 'Pamba' pienellä tytöllä?
Pitäisi keksiä pienelle tytölle nimi ja olin ajatellut sellaista kuin Pamba. Onko teidän mielestänne kiva nimi vai ei?
Kommentit (18)
Tulee mieleen Bolivialainen vuohipaimem.
Hyvä nimi. Hattien kuningas 2200 ekr.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Bolivialainen vuohipaimem.
Minulla tulee mieleen se Bolivialainen pelto, jolla vuohipaimen laiduntaa vuohiaan.
Ei ei ei ei ei ei ei. Mieleen tulee Pumba leijonakuninkaasta, tai jotain pulleaa ja maalaista.
Jos tyttö näyttää bolivialaiselta vuohipaimenelta/pellolta/Hattien kuninkaalta, nimi on oikein sopiva.
Oletko ihan varma?
Pamba:
ugly, obese human, sex unidentifiable
Pambas live at the DMV.
Näin sanoo urban dictionary...
Pamba kuuluu selvästi intialaiselle tytölle, ei suomalaiselle jonka sukunimi on varmaankin jokun puurunen.
Pamba on sellainen mustaihoinen pikkutyttö joka juoksee afrikan savannilla alastomana villisti laulaen.
Vierailija kirjoitti:
Pamba on sellainen mustaihoinen pikkutyttö joka juoksee afrikan savannilla alastomana villisti laulaen.
Ei kun sen juoksevan tytön nimi Ziia ja Pamba on sen takana juokseva villisika.
Miten olisi vaikka 'Liisa' tai 'Maija', AP? Vai onko välttämättä oltava erikoinen nimi erikoisuudentavoittelun takia?
Tulee mieleen lihava porsas peruukki päässä, Pumba-Pamba.
Ajattele kun se pieni tyttö kasvaa. Sopiiko nimi sitten esim teinille. Ei sovi!!
ehkä oudoin nimi minkä olen ikinä kuullut!
No jos ehdottomasti haluat varmistaa, että lastasi kiusataan viimeistään koulussa, niin siitä vaan.
Erikoisissa nimissä ei ole mitään vikaa, mutta kannattaa miettiä haluaisitko itsellesi kyseisen nimen?
Lapsetkin osaavat olla ilkeitä, ja kiusan kohteeksi voi tuolla nimellä joutua :(
Itselläkin tulee mieleen disneyn Pumba..
Ei.