olen 50v nainen - miten minun pitää pukeutua?
Ilmeisesti farkut pitää nyt jättää suosiolla pois. Mutta mitä tilalle?
Samoin kenkien osalta tarvitsen neuvoa - pitääkö hankkia Riekerit vai Eccot? Klassiset puolikorkeat avokkaat ilmeisesti vielä kelpaa.
Kommentit (8)
Minä olen 50+ nainen ja pukeudun ihan siten, mikä minusta tuntuu hyvälle. Tyylini on varmasti tylsä, mutta niin taidan olla minäkin. Minä pidän Ecco-kengistä, ne sopivat minulle hyvin, mutta ymmärrän, että joku toinen pitää mieluummin korkokenkiä. Katson kyllä, että vaatteet ovat tilanteeseen ja säähän sopivat eli en mene hautajaisiin ulkoilupuvussa. Minua ei haittaa, jos joku ei vaatteistani tykkää.
Voi jestas sentään. Vedä nyt vaikka vekkihame ja poolopaita päälle. Helmet kaulaan tietenkin.
Hyvänen aika,käytä niitä vaatteita jotka on kivat päällä ja korostavat naisellisuuttasi,50v on minusta vielä hyvinkin nuorekas.
Aiemmin täällä moitittiin meitä viisikymppisiä jotka pukeutuu liian nuorekkaasti.
Ajattelin ottaa vinkistä vaarin etten vain houkuttelisi miehiä. Eihän meillä ole mahiksia enää sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin täällä moitittiin meitä viisikymppisiä jotka pukeutuu liian nuorekkaasti.
Ajattelin ottaa vinkistä vaarin etten vain houkuttelisi miehiä. Eihän meillä ole mahiksia enää sen suhteen.
Ai sä oletkin joku mielensäpahoittajamarttyyri. No silloin ei pukeutumisella ole väliä, ei susta pidetä muutenkaan. Kasvata ikääsi sopiva itsetunto.
Oon ainakin sitä mieltä et 50 on seksikäs :) pukeutukaa hyvin ja häpeilemättä <3
Mun pään ainakin kääntää kaunis kypsä nainen, joka ei piilottele itseään
M27
50-kymppinen nainen ja nahkahousut on ok. Oliko sun ruskeat nahkikset tiukkaa mallia?
-petteri 1962
Hyi helvetti. Kenelle sun pitää esittää? Ja mitä sun pitää esittää? Mikset vain pukeudu niin kuin itse haluat?
Mä olen myös 50-vuotias, ja tänään mulla on päällä ruskeat nahkahousut, mustat saappaat (korottomat), kuviollinen ohut paita ja sen alla toppi.