Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset päiväkotiin

Vierailija
24.11.2016 |

Toivon, että kaikki yli 1-vuotiaat lapset olisi pakko viedä päiväkotiin hoitoon. Olen vuorotyöläinen, mutta en saa arkisin koskaan nukkua. Kahdeksalta aamulla alkaa yläkerrassa huuto, ryminä ja parkuminen. Miten on mahdollista, että lapset ja äiti eivät ole koskaan hyvällä tuulella ja rauhallisia. Kotihoitajat, miksi ette sisusta paksulla kokolattiamatolla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että kaikki yli 1-vuotiaat lapset olisi pakko viedä päiväkotiin hoitoon. Olen vuorotyöläinen, mutta en saa arkisin koskaan nukkua. Kahdeksalta aamulla alkaa yläkerrassa huuto, ryminä ja parkuminen. Miten on mahdollista, että lapset ja äiti eivät ole koskaan hyvällä tuulella ja rauhallisia. Kotihoitajat, miksi ette sisusta paksulla kokolattiamatolla?

Vuorotyöläiset, miksi ette muuta taloihin joissa on kunnollinen äänieristys?

Vierailija
2/2 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuorotyöläiset, miksi ette muuta taloihin joissa on kunnollinen äänieristys?

Minä olin täällä ensin. Aikaisemmin oli ihan kohtuullisen rauhallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla