Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletko lastenvaatteita ostaessasi niiden jälleenmyyntiarvoa?

Vierailija
24.11.2016 |

Tyyliin; jos ostan tämän 20€:n H&M / Lindex hupparin, en koskaan saa siitä euroakaan takaisin. Mutta jos ostan tämän 60€:n Gugguun hupparin, niin saan siitä jonain päivänä kirpparilla 25€ takaisin?

Mietittekö vaatehankinnoissa tällaisia seikkoja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi missä ne kalliit vaatteet liikkuu. No, fb-kirppareilla. Meillä on tykätty Molon vaatteista ja ostettu niitä lähinnä siis ulkonäön takia. Nyt syksyllä liityin fb-kirpparille ja myin kaikki lapsen pieneksi jääneet Molon vaatteet. Sain parissa viikossa melkein 300€, vaikka hinnoittelin paljon pienemmin kuin suurin osa. Vaatteista olin itse maksanut ehkä 400€, kun olen niitä aleista ostanut, joten ei niille kovin paljoa käyttöhintaa jäänyt. Mielestäni on ihan idioottimaista maksaa sellaisia summia, mitä minäkin sain, käytetyistä vaatteista. Mutta en ehkä valita, kun olen itse myyvänä osapuolena.

Vierailija
22/24 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se käy mielessä, että tästä vaatteesta voi jotain kirpparilla saada, mutta ei se vaikuta ostopäätökseen. Kallis vaate voi menettää jälleenmyyntiarvonsa täysin repeytyessään tai tahriintuessaan peruuttamattomasti. Enemmän mietin sitä, että vaate kestää seuraavallekin lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti, mutta tiedän joitain jotka miettii jälleenmyyntiarvoa. Itse lahjoitan eteenpäin pieneksi käyneet.

Vierailija
24/24 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up