Muut ovat minulle kateellisia, koska olen hyvännäköinen :D
Oikein naurattaa kun muut yrittävät katsoa minua nenänvarttaan pitkin kun eivät pääse ulkonäössä samalle tasolle. Olen kyllä ystävällinen ja kiltti, mutta harvalla riittää pokka kunnioittaa paremman näköistä.
Okei, olen ehkä vähän ylimielinen. Mutta se ei näy ulospäin.
Kommentit (30)
Oivoi, ehkä ne ei kunnioita sua vaan siksi, että olet niin typerä? Kirjoituksesi todistaa sen.
On ihan selvää että hyvännäköisiä ihmisiä kadehditaan. Yksi hyvä esimerkki kateudesta on se, kun joku tekee aloituksen tänne ja kertoo kokemuksistaan hyvännäköisenä ihmisenä - alkaa vähättely ja ap:n haukkuminen. Ei tässä maassa saa iloita omasta kaubeudestaan tai varakkuudestaan. Minusta on hienoa jos ihminen nauttii elämästään juuri omalla tavallaan kunhan ei aiheuta muille kärsimystä.
Kateus on turhaa ja kuluttavaa. Antakaa toisten olla rauhassa.
Nämä ovat sellaisia asioita että kauneushan on katsojan silmissä eli oletko varma että myös muiden mielestä olet hyvännäköinen.. Ehkä he vain ihmettelevät outoa ilmettäsi kun olet niin täynnä itseäsi ja he ihmettelevät, miksi sinulla on niin outo ilme... :D
Usein sellaiset jotka ovat omasta mielestään kauniita, eivät ole sitä muiden mielestä.. Esim. Johanna Tukiainen ja Suvi Pitkänen.. Yöh...
Ja nämä omasta mielestään kauniit ovat niin täynnä kaikkea keinotekoista kuten hiusväri, meikit ja naurettavat minivaatteet Suomen talvessa että eivät ymmärrä olevansa muiden mielestä ainoastaan huvittavan näköisiä.. :D
Taidatpa vaan kuvitella muiden kateuden...
Oon itsekkin nätti ja hoikka, ei mua katsota nenänvartta pitkin. Enkä oleta todellakaan muiden kunnioittavan mua mun ulkonäköni takia, mut tuntevat kunnioittavat mua mun ystävällisen, iloisen, hoivaavan ja lämpimän luonteen vuoksi.
Vähän vaikuttaisi että sä olet se, joka kulkee nokka pystyssä muita arvioiden ja ilkkuen. Tämä vois kuule olla vaikka syy miksi sua katsotaan samalla tavalla.
Nauti niin kauan kun pystyt. Kauneus on katoavaista... vanhenemme kaikki, me kauniitkin.
Vierailija kirjoitti:
Oikein naurattaa kun muut yrittävät katsoa minua nenänvarttaan pitkin kun eivät pääse ulkonäössä samalle tasolle. Olen kyllä ystävällinen ja kiltti, mutta harvalla riittää pokka kunnioittaa paremman näköistä.
Okei, olen ehkä vähän ylimielinen. Mutta se ei näy ulospäin.
Suklaakuorrutettu kakkapökäle.
Kaikennäköiset ihmiset voivat olla itseään täynnä, ihan kaikennäköiset. Ihmiset huomaavat helpommin heidät, jotka ovat esim. Hyvännäköisiä. Niiden toisten ylimielisyyttä ei niin helposti vain tule huomatuksi. He ovat sitä silti koko ajan.
Kyllä minua on esim. Joskus naiset näpytelleet. Että älä vaan kuvittele itsestäsi liikoja. Ihan tuntemattomat ovat näpäyttäneet. Lomamatkalla näpäytettiin viimeksi.
Ketkä muut? En minä ainakaan ole sulle kateellinen.
T: M37