Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut ovat minulle kateellisia, koska olen hyvännäköinen :D

Vierailija
23.11.2016 |

Oikein naurattaa kun muut yrittävät katsoa minua nenänvarttaan pitkin kun eivät pääse ulkonäössä samalle tasolle. Olen kyllä ystävällinen ja kiltti, mutta harvalla riittää pokka kunnioittaa paremman näköistä.

Okei, olen ehkä vähän ylimielinen. Mutta se ei näy ulospäin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva juttu :) ! onnea

Vierailija
2/30 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaan vähän ylimielinen?! Kuvittelet vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimielisyys näkyy ulospäin. Usein ylimielisillä on sellainen "minä olen paras"ilme. Ja kun on heihin tutustunut"", huomaa olleensa oikeass. Katsovat siis idioottimaisuuttasi :)

Tai sitten vain haluat muiden huomavan olevasi kauniimpi ja kuvittelet oienessä päässäsi kaikenlaista :)

Vierailija
4/30 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ylimielisyys näkyy ulospäin. Usein ylimielisillä on sellainen "minä olen paras"ilme. Ja kun on heihin tutustunut"", huomaa olleensa oikeass. Katsovat siis idioottimaisuuttasi :)

Tai sitten vain haluat muiden huomavan olevasi kauniimpi ja kuvittelet oienessä päässäsi kaikenlaista :)

Mä osaan kyllä piilottaa ylimielisyyteni.

Vierailija
5/30 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä sure. Voivat olla kateellisia, mutta kun aukaiset suusi, niin sen jälkeen ne vain halveksivat. Semmoista se on. Ylimielisyys on takuuvarma keino saada vihamiehiä, vaikutusvallattomuutta ja taloudellista epäonnea.

Vierailija
6/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet ajatellut hyödyntää hyvännäköisyytesi? Jos se on ainut avusi, niin kannattaa suunnitella huolella :)

Vierailija
8/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että Tallinnasta haetut tissit eivät tee automaattisesti hyvännäköiseksi. Kannattaa harkita uraa ulkonäön parissa, jos muita avuja ei ole. Malliksi tai aikuisviihdebisnekseen, mars!

Vierailija
9/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
10/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein naurattaa kun muut yrittävät katsoa minua nenänvarttaan pitkin kun eivät pääse ulkonäössä samalle tasolle. Olen kyllä ystävällinen ja kiltti, mutta harvalla riittää pokka kunnioittaa paremman näköistä.

Okei, olen ehkä vähän ylimielinen. Mutta se ei näy ulospäin.

Ainakaan aloituksessa ei näy ylimielisyys.

Vierailija
11/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvännäköiset ihmiset saavat parempaa ja ystävällisempää kohtelua (ihan tilastollisestikin), joten olisiko nyt vika kuitenkin jossain muussa... :D

Vierailija
12/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis ja ystävällinen eikä minua koskaan katsota nenänvartta pitkin.

Oletko epäsosiaalinen, ylimielinen, onko olemuksesi negatiivinen?

Yleensä syy on ihmisen olemuksessa (joka vaikuttaa myös vahvasti ulkonäköön), ehkä et olekaan niin kaunis ja kiva kuin olet kuvitellut.

Vierailija
13/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rajottakaa tota ylimielisyys sitä ja ylimielisyys tätä läppää, jookos? Hyväksykää se että toiset vain ovat paremman näköisiä kuin toiset; ei se oo mitään henkilökohtasta hei!

Vierailija
14/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marika fingerroos uskoi että hänelle ollaan kateellisia kun joku nainen leipoi baarissa turpaan.Taisi olla kyse aivan muusta...

Vierailija
15/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi v*tussa sinua pitäisi jotenkin "kunnioittaa" koska olet hyvännäköinen?

Mä ymmärrän sen, että voidaan kunnioittaa, jos on saavuttanut jotain, mutta se mitä kunnioittaa ei todellakaan ole ihmisen ulkonäkö :D

Mäkin olen hyvännäköinen, eikä kyllä koskaan ole tullut pieneen mieleenikään, et mua pitäis sen takia jotenkin erityisesti kunnioittaa :D :D :D

Ei, sä et oo vähän ylimielinen, vaan ihan vain ylimielinen. Lisäksi mä todennäköisesti olen vielä paremman näköinen kuin sinä ja naureskelen just tollasille ylimielisille pässeille, jotka kuvittelee hyvän ulkonäön olevan joku meriitti.

Vierailija
16/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis ja ystävällinen eikä minua koskaan katsota nenänvartta pitkin.

Oletko epäsosiaalinen, ylimielinen, onko olemuksesi negatiivinen?

Yleensä syy on ihmisen olemuksessa (joka vaikuttaa myös vahvasti ulkonäköön), ehkä et olekaan niin kaunis ja kiva kuin olet kuvitellut.

Olet siis ihan aidosti sitä mieltä että on jotenkin OK katsoa oletetusti "ylimielistä" ihmistä pitkin nenänvartta? Huh huh...

Vierailija
17/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että Tallinnasta haetut tissit eivät tee automaattisesti hyvännäköiseksi. Kannattaa harkita uraa ulkonäön parissa, jos muita avuja ei ole. Malliksi tai aikuisviihdebisnekseen, mars!

Itseäni hiukan pelottaa tämä. Olen kaunis ja hyväkroppainen, muttei minulla oikein muita avuja ole. Olen huono sosiaalisissa tilanteissa, koulussa olin korkeintaan keskiverto jne. En halua tehdä mitään mikä pohjautuu ulkonäköni varaan, enkä todellakaan halua tehdä myöskään aikuisviihdettä. Tuntuu vaan kokoajan ettei minusta muuhunkaan ole. Ymmärrän kyllä tämmöiset kommentit, mutta ne masentaa.

Vierailija
18/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotin enkä ole luokse

Vierailija
19/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva. Mäpä oonkin ruma ja vittumainen, silti on tosi paljon kavereita ja miehiä suorastaan pyörii jaloissa. Mitäs siihen sanot, beeyotch?

Vierailija
20/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi